Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: MS Excel 2010 - podstawowy STRUVE Sp. z o. o.

Firma STRUVE Sp. z o. o. zaprasza na szkolenie z obsługi programu MS Excel 2010 w samym centrum Poznania - szkolenie podstawowe.

Czy szkolenie jest dla mnie?
Szkolenie podstawowe Microsoft Excel 2010 jest skierowane do osób:
- rozpoczynających pracę w programie MS Excel,
- nie znających, lub częściowo znających program MS Excel 2010.

Wymagania wstępne:
Uczestnik szkolenia powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera,
oraz środowiska Microsoft Windows.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Omówienie ekranu programu Microsoft Excel,
2. Dostosowanie wyglądu arkuszy do własnych potrzeb,
3. Skoroszyt – budowa i poruszanie się pomiędzy komórkami, arkuszami,
4. Wprowadzenie i edycja danych w arkuszach,
5. Adres komórki – rodzaje adresowania i jego znaczenie,
6. Sposoby zaznaczania danych w arkuszach,
7. Kopiowanie, przenoszenie i wypełnianie komórek,
8. Formatowanie zawartości komórek,
9. Kroje pisma, styl i wielkość znaków,
10. Sposoby rozmieszczania danych komórki w obrębie jej samej i arkusza,
11. Obramowanie i wypełnienie,
12. Zmiana wysokości wierszy i szerokości kolumn,
13. Autodopasowanie wierszy i kolumn,
14. Tworzenie arkuszy obliczeniowych,
15. Tworzenie i wprowadzanie formuł,
16. Proste funkcje matematyczne Excela np. suma, średnia, minimum,
17. Format wpisywanych danych np. godzina, liczba, adres e-mail,
18. Graficzna prezentacja wyników w arkuszu,
19. Wstawianie obiektów Word Art., rysunków, zdjęć itp.,
20. Tworzenie wykresów przy pomocy kreatora,
21. Określanie obszaru wydruku.

WIEDZA ZE SZKOLENIA
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie umiał wykorzystać program MS Excel 2010
do tworzenia profesjonalnych dokumentów, dzięki wszystkim najważniejszym narzędziom
i funkcjom programu Microsoft Excel 2010. Sporządzanie podsumowań, raportów czy kalkulacji nie będzie stanowiło już problemu.

Czas trwania: 2 dni (2x3h)
Termin szkolenia: 22.02.2013; 01.03.2013.
Cena: 500 zł brutto

Zapraszamy!
STRUVE Sp. z o. o.