Adam P.

Adam P. Jako współwłaściciel
firmy konsultingowej
z szerokiem wah...

Temat: AKTYWNA SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW PROFESJONALNYCH W OŚRODKACH...

Konkurencja w branży SPA i kosmetycznej skłania nas do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań, podnoszenia kompetencji swoich i pracowników oraz jakości świadczonych usług. Kształcenie ustawiczne powinno obejmować wszystkie aspekty pracy w SPA lub gabinecie kosmetycznym tj. kompetencje miękkie, obsługę klienta, działanie składników czynnych w kosmetykach, nowości na rynku kosmetyków profesjonalnych, kosmeceutyków czy dermokosmetyków. Rynek kosmetyków podlega ciągłym zmianom, trudno nad nimi zapanować i nadążyć. Zwykle brakuje nam czasu na to, aby wnikliwie czytać branżowe czasopisma, śledzić najnowsze reklamy czy zwiedzać drogerie lub apteki poszukując nowości.

Warto choć raz na jakiś czas skorzystać z wiedzy fachowców i dowiedzieć się jakie kosmetyki czy substancje czynne są teraz trendy, czego się pożąda, o czym się pisze i mówi! Nikt nie lubi być zaskakiwany przez pacjentów pytaniem: „co może mi Pani powiedzieć o tym nowym kremie XXX?”, w momencie, kiedy nie mamy pojęcia o takim produkcie. Kosmetyka nie stoi w miejscu, rozwija się i lubi nowości! Klient często pyta „a może jakiś nowy/inny zabieg?”, „mam ważną okazję zaproponuje mi Pani coś ekstra, jakiś hit?”

Poszerzając działalność SPA lub gabinetu o sprzedaż kosmetyków detalicznych warto mieć szeroki zakres wiedzy na temat działania nie tylko kremów ale także ich składników. Odpowiednie słuchanie i przeprowadzenie rozmowy z klientem, postawi nas w jasnym świetle. Będąc autorytetem w dziedzinie kosmetyków łatwiej zaproponujemy i sprzedamy usługę kosmetyczną lub produkt. Tym samym poczujemy się lepiej, jako pracownik, przyniesiemy większe zyski dla ośrodka, uzyskamy aprobatę szefostwa i kolejnego zadowolonego klienta.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest dla właścicieli, menagerów, pracowników gabinetów kosmetycznych lub SPA. Ponadto absolwentom, studentom lub słuchaczom kierunków kosmetycznych pozwoli być na bieżąco z kosmetyką profesjonalną i jej najnowszymi trendami.

KORZYŚCI
- podnoszenie kompetencji pracowników ośrodków kosmetycznych i SPA
- lepsze samopoczucie w kontakcie z wymagającym klientem
- profesjonalna obsługa klientów oraz sprzedaż usług i kosmetyków detalicznych
- zwiększanie obrotów ośrodka poprzez profesjonalne polecanie dodatkowych usług, produktów kosmetycznych
- stosowanie profesjonalnej wiedzy i technik skutecznej sprzedaży w ośrodku kosmetycznym, SPA
- orientacja w kosmetykach profesjonalnych i detalicznych, która będzie przydatna przy zmianach lub modyfikacjach oferty usług ośrodka

HARMONOGRAM
9:00 rozpoczęcie szkolenia

- przegląd oraz krótka charakterystyka wybranych marek kosmetyków profesjonalnych
- przegląd oraz krótka charakterystyka wybranych marek kosmetyków detalicznych, dermokosmetyków
- sprzedaż kosmetyków detalicznych w ośrodkach SPA i gabinetach kosmetycznych
- nowości w świecie kosmetyki z punktu widzenia produktów i składników
- przegląd wybranych zabiegów na twarz i ciało
- optymalizacja kosztów zabiegów i zużycia preparatów
- techniki sprzedaży zabiegów i produktów kosmetycznych
- psychologiczna sylwetka klienta oraz jego motywy zakupowe
- rozpoznanie potrzeb klienta i właściwa reakcja „sprzedawcy”
- rozmowa z klientem w ośrodku SPA, gabinecie kosmetycznym: wywieranie pierwszego wrażenia, prezentacja usługi lub produktu, aktywne słuchanie, argumentowanie, zadawanie odpowiednich pytań, finalizowanie
- zmiany oferty ośrodka pod kątem kosmetyków profesjonalnych

17:00 zakończenie szkolenia, rozdanie certyfikatów

NAJBLIŻSZE TERMINY SZKOLENIA:

25.02.2012 Kielce
24.03.2012 Łódź
21.04.2012 Poznań

TRENER: Marta Skorek

KOSZT SZKOLENIA
399 zł (+vat) od osoby

Istnieje możliwość obniżenia ceny szkolenia*

CENA OBEJMUJE
* materiały szkoleniowe,
* wykłady i warsztaty,
* miesięczną opiekę - konsultacje trenerów (opieka trenerska tyko w Spa Leaders!)
* certyfikację
* stały dwudniowy catering (od 13.30 pyszny dwudaniowy obiad.
Stały serwis kawowy oraz poczęstunek, soki, napoje)

Kontakt ws. szkolenia i zapisy

Telefoniczny: 881 315 080
Mailowy : anita.puda@gmail.com lub adam.puda@gmail.com