Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: [22.11.2011 r] Facebook bez tajemnic
Temat szkolenia: Jak dobrze wykorzystać Facebooka w komunikcji z KlientemiOpis szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują swoja obecność na Facebooku i niedawno do niego dołączyły. Nie prowadziły wcześniej kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i nie mają strategii obecności w social mediach. Szkolenie będzie się składać z części teoretycznej i praktycznej.
Cele szkolenia:
-poznanie podstawowych zagadnień z zakresu mediów społecznościowych
-poznanie podstawowego narzędzia social media-Facebooka
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zgrożeń
-określenie potencjału i możliwości jakie daje Facebook dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii działań na Facebooku dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowanie relacji z konsumentami
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi
-zdobycie umiejętności tworzenia i obsługi profilu personalnego, grupy dyskusyjnej oraz fan page'a
Profil uczestnika:
-właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
-specjaliści ds. emarketingu
-specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w Internecie
-maganerowie ds. komunikacji i PR
-osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz
-sympatycy social media
Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na Facebooku
-oszczędności- zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową na Facebooku, a co za tym idzie zrezygnowanie ze zlecenia działań na Facebooku firmom zewnętrznym
Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-case studies
-ćwiczenia indywidualne i grupowe
-dyskusje
-zajęcia warsztatowe
Czas trwania: 1 dzień/8 godzin
Program szkolenia:
-marketing w Internecie (30-45 min): Internet jako medium, e-konsumenci, zmiana modelu komunikacji
-social media-co to jest (1 godzina): definicja mediów społecznościowych, potencjał komunikacyjny, korzyści i zagrożenia, budowanie obecności w sieci, 7 grzechów głównych mediów społecznościowych
-Facebook (1 godzina): co to jest Facebook, jak działa Facebook, na co zwrócić uwagę, jakie daje możliwości, dobre i złe praktyki, case study:przykładowe wykorzystanie Facebooka
-firma na Facebooku (1,5-2 godzin): konto na Facebooku, co wybrać grupa czy fan page, strona społecznościowa czy oficjalna, elementy fan page, możliwości reklamowe na Facebooku- jak zamówić reklamę na FB, czego nie wolno robić, sytuacje kryzysowe
Case Stude: przykład kampanii reklamowych na Facebooku
Case Stude: przykłas sytuacji kryzysowych
-warsztaty (2-3 godziny): zakładanie konta, grupy, fan page-edytowanie poszczególnych elementów, komunikacja na Facebooku-publikowanie informacji, tworzenie własnej kampanii reklamowej
-podsumowanie (30 minut)
Materiały dydaktyczne: w wersji elektronicznej i drukowanej
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
ODBIERZ PREZENT I CIESZ SIĘ SZKOLENIEM: http://odksimp.pl/aktualnosci/89-odbierz-prezent-i-cie...
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba