Anita Michalska

Anita Michalska Coach & Mentor

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Serdecznie zapraszam na szkolenie otwarte "Wykorzystanie coachingu w pracy menadżera/ lidera", które poprowadzi Maciej Bennewicz.

Termin i miejsce szkolenia:
26-27 maja 2011,
Kraków, ul. Limanowskiego 11

Godziny szkoleniowe:
1 dzień: od 10.00 do 18.00
2 dzień: od 9.00 do 17.00

Przerwy obiadowe przewidziane są na około godzinę 13.30. Na obiad zapraszamy Uczestników do zaprzyjaźnionej restauracji Hostelu Kajzer przy ul. Limanowskiego 12.

Szkolenie poprowadzi Maciej Bennewicz-menedżer, trener, coach, pisarz. Autor licznych artykułów i poradników z obszaru coachingu. Założyciel oraz Dyrektor Rozwoju w Norman Benett Group. Dyrektor programowy Norman Benett Academy.

Cena: 1200 pln plus 23% VAT obejmuje:
- uczestnictwo w dwóch dniach warsztatów,
- poczęstunek podczas przerw kawowych oraz obiad dwudaniowy,
- materiały szkoleniowe, wraz z wszystkimi narzędziami
- certyfikat ukończenia szkolenia.

Maksymalna przewidziana grupa uczestników to 15 osób.

Program szkolenia przedstawia nowatorskie podejście stosowane przez coachów i trenerów Norman Benett Group w czasie pracy z organizacjami biznesowymi. Wykorzystujemy najbardziej efektywne i innowacyjne modele pracy coachingowej z powodzeniem wdrażane w małych, średnich i dużych organizacjach.

Jak korzystać z narzędzi coachingowych, aby rozwijać umiejętności menedżerskie?- to jedno z podstawowych pytań tego szkolenia.

Na warsztacie uczestnicy poznają ćwiczenia i techniki pozwalające, w ramach coachingu, stosować podejście, które umożliwia elastyczne i nowoczesne zarządzanie poprzez modele coachingowe.

Narzędzia prezentowane na szkoleniu wyzwalają ukrytą lub przyćmioną energię indywidualną, a jednocześnie wzmacniają role menedżerskie dostarczając wielu użytecznych technik i ćwiczeń, gotowych do zastosowania w pracy. Narzędzia te nie tylko inspirują do zmiany dotychczasowych stosowanych metod, ale także pozwalają bez wysiłku zwiększyć repertuar możliwości menedżerskich.

Program oparty jest na doświadczeniach naszych coachów i trenerów Norman Benett Group, a także na praktyce znanych na całym świecie postaci coachingu i psychologii pozytywnej jak: R.Dilts, J.O`Connor, D.Clutterbuck, J.Whitemore, A. A. Mindel i innych.

Wszystko z czym zapoznasz się na szkoleniu możesz zastosować uniwersalnie do różnych aspektów Twojej pracy, relacji i a nawet spraw osobistych.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie- definicja i określenie coachingu• Jak rozumieć coaching?
• Użyteczne definicje coachingu
• Coaching a inne dyscypliny
• Kreatywny fundament coachingu
• Kogo i w jakiej sytuacji można coachować
• Szef w roli „mistrza” – czyli jak pogodzić oczekiwania podwładnych i umiejętnie budować swój autorytet
• Pracownicy w roli uczniów – szanse i zagrożenia

2. Cechy lidera a coaching
• Mocne strony/obszary do rozwoju lidera: autodiagnoza
• Autodiagnoza stylu przewodzenia zespołem
• Mapy Percepcyjne własne i pracownika (klienta coachingu)
• Kontrsugestywność i proaktywność
• Nowe zdefiniowanie roli menedżera
• Nowoczesny szef = skuteczny coach

3. Jak działa „gotowa figura”, czyli gotowe rozwiązanie zadania
• Gotowce, które zmykają drzwi umysłu
• Efekt domykania figury, czyli poszukiwania najlepszego rozwiązania dla konkretnej osoby lub sytuacji

4. Podstawowe założenia coachingu które wiodą do sukcesu
• Skuteczniejsze jest znajdowanie rozwiązań niż stosowanie gotowców
• Schematyczne wzorce działają tylko do czasu. Umierają jak przestarzałe produkty
• Działaj tam, gdzie możesz mieć wypływ
• Weź odpowiedzialność za swój obszar wypływu
• Masz strategie porażki, tak jak masz strategie sukcesu. Usuń jedne wykorzystaj i wzmocnij drugie
• Błąd = informacja. Zawsze dokonujemy najlepszych dostępnych nam wyborów
• Jeśli rozwiązanie, które proponuje pracownik jest możliwe do przyjęcia przez menedżera, to jest to najlepsze rozwiązanie

5. Co decyduje o ponadprzeciętnych rezultatach
• Model: Góra Lodowa jako opis mechanizmu motywacji wewnętrznej
- Odkrycie A. Korzybskiego: semantyka ogólna
- Poznawanie mapy pojęciowej drugiego człowieka

• Ponad przeciętne rezultaty wybitnych liderów. Od czego zależy mechanizm osobistego sukcesu?
- Modelowanie postaw i strategii sukcesu. Krótka lista ponadprzeciętnie utalentowanych liderów - czynniki determinujące sukces:
i. Thomas Alva Edison
ii. Albert Einstein
iii. Niels Bohr
iv. Stephen Jobs
v. Bill Gates
vi. Larry Page
vii. Mark Zuckerberg
viii. I inni

6.Coaching a motywowanie podwładnych
• Coaching jako forma dawania wsparcia podwładnym
• Dostępność szefa
• Budowanie zaangażowania i motywacji wewnętrznej

7. Jak otwierać kreatywność we własnej głowie? Kreatywność „na zawołanie”?
• W jaki sposób mieć zawsze „pod ręką” dowolny repertuar technik i ćwiczeń coachingowych?
• Coachingowa Technika Wszystkich Technik, czyli skąd brać pomysły na zadania coachingowe?

8. Model Mihaly Csikszentmihalyi [Uniwersytet Chicagowski]
• Flow czyli przepływ
• Od fascynacji do życia w przepływie
• Role zawodowe, a stany flow
• Ekologia przepływu
- Ćwiczenia introspekcyjne

9. Zakończenie szkolenia
• wnioski podsumowujące

Zapisy są możliwe poprzez bezpośrednie wysłanie maila do mojej osoby lub poprzez stronę: http://www.normanbenett.pl/kontakt.php

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
anita.michalska@normanbenett.pl
512 899 433

Pozdrawiam serdecznie!
Anita MichalskaAnita Michalska edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 15:38
Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na szkolenie:
Zarządzanie zakupami w procesie zaopatrzenia - metody redukcji kosztów w zakupach

Termin 18-20 maja 2011r., Kraków - Hotel Chopin
Szczegóły http://szkolenia.progressproject.pl/szczegoly/zarzadza...

Cele szkolenia
Procesy zaopatrzenia i realizacji zakupów warunkują ciągłość zarówno procesów produkcji jak i sprzedaży. Zarządzanie gospodarką materiałową decyduje o planowej realizacji procesów produkcyjnych, rzutując na poziom obsługi klienta na docelowym rynku. Koordynacja gospodarki materiałowej, zapasów, transportu i realizacji dostaw (niejednokrotnie w systemie Just in Time lub Just in Sequence) z potrzebami produkcji, wymaga od menedżerów specjalistycznej wiedzy logistycznej oraz wiedzy z zakresu finansów, controllingu i zarządzania. Znaczący udział kosztów materiałowych i zaopatrzenia w produkcie finalnym, wywołuje potrzeby szczegółowej analizy dostawców i rynków materiałów oraz dobór metod współpracy z dostawcami. Zapotrzebowanie na wykwalifikowanych menedżerów ds. zaopatrzenia wzrasta wraz z postrzeganiem znaczenia procesów zaopatrzenia, w planowej realizacji procesów gospodarczych przedsiębiorstwa - głównie procesów produkcji i sprzedaży (obsługi klienta). Całokształtem działań zaopatrzenia należy tak sterować, aby przedsiębiorstwa mogły szybko, skutecznie i elastycznie reagować na wszelkie zmiany planów produkcji lub dystrybucji, w konsekwencji zmian zachodzących na rynku.

Program szkolenia

1. Dział zakupów i zaopatrzenia w przedsiębiorstwie:
* rola zakupów i bezpieczeństwa materiałowego w działalności gospodarczej przedsiębiorstwa,
* otoczenie gospodarcze i czynniki wpływu na sposoby pozyskania surowców i materiałów, ocena warunków rynku zaopatrzenia,
* cele zaopatrzenia przedsiębiorstwa i poziomy decyzji w zaopatrzeniu,
* sposoby zaopatrzenia (single sourcing, multiple sourcing),
* uwarunkowania wewnętrzne zaopatrzenia przedsiębiorstwa,
* gospodarka materiałowa i cykl zaopatrzenia przedsiębiorstwa.

2. Organizacja zakupu i procesu zaopatrzenia:
* pozyskania informacji o materiałach i dostawcach - serwisy informacyjne, katalogi elektroniczne,
* sposoby ofertowania,
* analiza danych dostawcy i metody oceny, kryteria selekcji i oceny konkurencyjności dostawców,
* analiza ABC i XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem materiałowym,
* planowanie i prognozowanie potrzeb materiałowych,
* specyfikacja zaopatrzenia,
* negocjacje zakupowe,
* procedury kwalifikacji i okresowej oceny dostawców,
* kontrakt zaopatrzeniowy.

3. Współpraca z dostawcą i minimalizacja ryzyka zakupu:
* proces i procedura składania zamówień do dostawcy,
* systemy komunikacji i współpracy z dostawcą, wymiana dokumentów elektronicznych, platformy zakupowe i portale zarządzania zaopatrzeniem,
* sposoby realizacji zamówień i systemy planowania dostaw,
* kontrakt zaopatrzeniowy i warunki jego realizacji,
* realizacja dostaw i operacje przyjęcia zaopatrzenia (procedury odbioru),
* obsługa zwrotów,
* kontrola w operacjach przyjęcia zaopatrzenia, dokumentacja i ewidencja przyjęcia materiałów,
* zastosowanie narzędzi automatycznej identyfikacji w procesie zaopatrzenia - systemy identyfikacji, kody kreskowe, EPC (RFID), etykiety logistyczne,
* mechanizmy kontroli i sterowania jakością w zaopatrzeniu, standaryzacja.

4. Transport i realizacja dostaw materiałów:
* zakres zarządzania i sposoby realizacji transportu w procesie realizacji dostaw,
* międzynarodowe reguły handlowe INCOTERMS 2000,
* spedycja i usługi transportowe,
* stawki i taryfy transportowe.

5. Wpływ zaopatrzenia na wynik finansowy przedsiębiorstwa:
* analiza kosztów zakupu i procesu zaopatrzenia,
* analiza wartości w procesie zaopatrzenia,
* centrum kosztów czy centrum wydatków,
* budżetowanie kosztów materiałowych,
* system mierników kompleksowej oceny zaopatrzenia,
* wpływ zakupu i zaopatrzenia na wynik przedsiębiorstwa.

SKORZYSTAJ Z 5% - 20% RABATU

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 460 46 12
http://progressproject.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - bezpłatne szkolenie dofinansowane, Kraków, start 9 maja 2011 r.

MGDF Bartłomiej Muzykiewicz zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu dofinansowanym Administrator Bezpieczeństwa Informacji.

Szkolenie w kompleksowy sposób przygotowuje pracowników hoteli i biur podróży do kontroli GIODO. Udział w szkoleniu pozwoli na przygotowanie niezbędnej dokumentacji polityki bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcji zarządzania systemem teleinformatycznym w przedsiębiorstwie. Wymóg posiadania powyższej dokumentacji w każdym hotelu i biurze podróży nakłada ustawa o ochronie danych osobowych.

Szkolenie skierowane jest dla małych i mikro przedsiębiorstw branży turystycznej i okołoturystycznej z małopolski.

Termin szkolenia: I sesja: 9-11 maja 2011 r. oraz II sesja: 23-25 maja 2011 r.
miejsce: Kraków

W ramach szkolenia gwarantujemy:
1. materiały szkoleniowe
2. wyżywienie
3. certyfikaty i dyplomy
4. zakwaterowanie (dla osób z powiatów najbardziej oddalonych od miejsca szkolenia)

Szczegółowe informacje na temat możliwości nieodpłatnego uczestnictwa w szkoleniu proszę kierować na Biuro Projektu:

tel: 12 296 52 86, e-mail:abi@mgdf.pl; http://www.abi.mgdf.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

<*> <*> Warsztaty PRu osobistego i Komunikacji <*> <*>

Zmysłowość, Plac Zabaw i Superbohater, czyli dlaczego prawdziwy sukces nie jest szarym,
egzaltowanym sztywniakiem!!!


Kraków, 13-16 maja

Masz kompleksy prowincjusza, intelektualne lub niedojrzałości emocjonalnej? Może niepotrzebnie?
Wstydzić powinieneś się tylko zaniedbywania swoich talentów.

Nie wiesz co będziesz robić po studiach, nie możesz znaleźć pracy lub mało zarabiasz?

Przecież tylko od Ciebie zależy czy to się zmieni na lepsze!


Obrazek


Chcesz się w życiu dobrze bawić, idź na tę imprezę z przyjacielem. Przychodząc na nasze warsztaty zobaczysz jak świetnie bawi się Twój mózg.

W programie gier i zabaw:

Zmysłowa wiedza

** Bez wzroku też „widzisz”, zapamiętujesz i masz wyobraźnię przestrzenną (dotyk, węch, słuch) – zaproszenie do zmysłowej gry o wiedzę. Nauczysz się poznawać świat wszystkimi zmysłami!!
Wygrana: nikt Ci już nie wmówi, że jesteś głąbem (nawet Ty sam)

Plac zabaw – „inteligentny”

** Intelekt i dobrą zabawę łączy bardzo wiele (błyskotliwość, przebojowość, poczucie humoru i … uwolnienie od blokujących nas kompleksów); zabawy i testy psychomotoryczne, pamięć i wyobraźnia przestrzenna oraz dużo śmiechu i dobrej zabawy.
Efekt: bezstresowe zabawy wiedzą od zaraz … w pracy i w domu, i w łóżku, i … itd czyli w życiu.

Empatyczny wywiadowca

** Empatia jest doskonałym bezpośrednim wywiadem; zadanie godne Superbohatera. Na tym trzeba się znać czyli gra terenowa à la JB (James Bond). Ściśle T(F)ajne, zatem wiedza i praktyka dostępna tylko na warsztatach.
Zysk: lepsze rozpoznanie i szybsze zdobycie akceptacji (szefa, dziewczyny, chłopaka, ekipy, układu, losu, … rodziny)

Poproś mózg, niech załatwi Ci wejściówkę ;D

Zobacz stronkę do naszego spotkania

http://www.goldenline.pl/spotkanie/zmyslowosc-plac-zab...

Sukces czeka na Ciebie :)
Krzysztof Prystupa

Krzysztof Prystupa aktor, logopeda,
szkolenia z głosu i
mowy

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Darmowy warsztat Szkoła Mowy. Rozgrzewka.

link spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkola-mowy-rozgrze...Krzysztof Prystupa edytował(a) ten post dnia 09.05.11 o godzinie 15:50
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Szkolenia i egzaminy PRINCE2® dostępne w domu lub biurze

W trosce o naszych klientów wzbogaciliśmy ofertę o unikalny system pozwalający na udział w szkoleniu i egzaminie z każdego miejsca w Polsce.

Więcej informacji na temat szkoleń live learning można znaleźć na stronie http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html.

--
serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Wynik egzaminu Practitioner tego samego dnia

uczestnicy naszych szkoleń otrzymują wyniki zaraz po egzaminie
PRINCE2®, P3O®, MoR®, MSP® Practioner.

--
serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zostaliśmy P3O® i MoR® ATO

Jesteśmy już firmą akredytowaną w następujących produktach
PRINCE2®, P3O®, MoR® .

--
serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl
Filip Kamizela

Filip Kamizela trener sprzedaży,
handlowiec

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Marlena Strumiłło:
Zostaliśmy P3O® i MoR® ATO

Jesteśmy już firmą akredytowaną w następujących produktach
PRINCE2®, P3O®, MoR® .

--
serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl


Wszystko fajnie, ale brak informacji w języku polskim rzuca cień na Wasz wizerunek. No chyba, że wszystkie szkolenia prowadzicie po angielsku.

pozdrawiam
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

„Instrukcja obsługi – strategia rozwoju pracowników sektora czasu wolnego w Małopolsce” to drugi projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej prowadzony przez firmę Anvix Sp. z o. o., która już od 22 lat realizuje szkolenia i konferencje.

Projekt obejmuje cykl profesjonalnych szkoleń stacjonarnych oraz wyjazdowych z zakresu: obsługa klienta, zarządzanie, marketing, PR, prawo pracy, finanse, savoir vivre.

Szkolenia skierowane są do właścicieli oraz pracowników średnich i dużych przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą w sektorze przemysłu czasu wolnego na terenie województwa małopolskiego.

Sektor przemysłu czasu wolnego to jedna z kluczowych branż woj. małopolskiego. Okazją do zbadania tego sektora w Małopolsce była realizacja pierwszego projektu „ Nie taki turysta straszny…”. Przeprowadzona rekrutacja w ramach tego projektu pokazała potrzebę szkoleń pracowników nie tylko małych przedsiębiorstw ale również pracowników dużych firm.

Celem nowego projektu jest podniesienie zdolności średnich i dużych firm do elastycznego reagowania na tendencje rynkowe, poprzez podniesienie umiejętności i kwalifikacji ich pracowników.

PROFESJONALNE SZKOLENIA DOFINANSOWANE NAWET DO 70% !

ZAPRASZAMY W MAJU 2011

1. Techniki radzenia sobie ze stresem - 16.05.2011 - Kraków

2. Przepisy podatkowe- nowelizacja VAT - 18.05.2011 - Kraków

3. PR w sekretariacie - 23.05.2011 - Kraków

4. Etykieta i bon ton w spotkaniach biznesowych - 25.05.2011 - Kraków

5. Prawo pracy - regulacje dotyczące czasu pracy - 27.05.2011 - Kraków

6. Kancelaria i korespondencja - 26 - 27.05.2011 - Zakopane

Biuro projektu:
Anvix Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 18
31-524 Kraków
tel. (012) 417 72 32, fax. (012) 421 78 66
czaswolny@anvix.pl

Asystent ds. organizacji szkoleń:
Dawid Biały - d.bialy@anvix.pl

Asystent ds. rekrutacji:
Wiktoria Demko – w.demko@anvix.pl
Maciej Bennewicz

Maciej Bennewicz oficjalny profil
Macieja Bennewicza -
Dyrektora
Programow...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszam serdecznie na pierwszy panel dyskusyjny z cyklu „Inspirujące spotkania”, które organizowane są w ramach projektu Warsztaty dla Kobiet (KRAKÓW)

Tytuł panelu „Coaching relacji: Jak pracować z relacjami w czasie coachingu oraz specyfika pracy z relacją miłosną”.

Opis spotkania
Spotkanie będzie poświęcone coachingowemu podejściu do relacji. Jednym z często podejmowanych tematów w różnych stylach i obszarach coachingu [executive coaching, business coaching, career coaching, life coaching i inne] są relacje ze współpracownikami, podwładnymi oraz przełożonymi, a także osobami bliskimi. Niemal każde działanie ludzkie, lecz również plany, dążenia, podjęte zobowiązania - w jakieś mierze dotyczą relacji z innymi osobami, które współuczestniczą lub nawet współtworzą końcowy sukces, lub wypływają na utrudnienia w drodze do osiągnięcia spodziewanych rezultatów.

W czasie 1 ½ godzinnego spotkania, Maciej Bennewicz autor dwóch pozycji książkowych zajmujących się oboma poruszanymi podczas panelu zagadnieniami [Miłość toksyczna. Miłość dojrzała. Coaching relacji oraz Coaching i mentoring w praktyce. Podręcznik] przedstawi kluczowe założenia dotyczące pracy z relacjami w coachingu, a także przedstawi demonstrację ćwiczeń coachingowych dedykowanych relacjom.
Program spotkania
Termin: 25 maja 2011r., godz. 17:00
Miejsce: Teatr Nowy, ul. Gazowa 21, Kraków

Wstęp: 30 zł (płatne na miejscu)

16:30 – 17:00 Rejestracja uczestników spotkania.
17:00 – 17:10 Rozpoczęcie i krótkie wprowadzenie.
17:10 – 18:40 Wykład Macieja Bennewicza „Coaching relacji”
18:40 – 19:30 Dyskusja i pytania słuchaczy.
19:30 – 19:45 Zakończenie części oficjalnej i losowanie książek.
19:45 – Rozpoczęcie części nieoficjalnej we foyer (rozmowy, kupno książek, networking)


Zapisy
Zgłoszenie należy wysłać na e-mail: zgloszenia@warsztatydlakobiet.pl do 24.05.2011

W temacie maila:
Inspirujące spotkania – Coaching relacji

W treści maila:
Imię i nazwisko:*
Telefon:
Adres e-mail:*
Zawód:

* - dane wymagane

Liczba miejsc ograniczona.


Wszystkie informacje można znaleźć na stronie: http://warsztatydlakobiet.pl/p/inspirujace-spotkania-I...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Maciej M.

Maciej M. Employer Branding,
User Experience,
Sales & IT
outsourcing

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek


REKRUTACJA TO ROZMOWY. Czy wiesz, jak rozmawiać, aby osiągać zamierzone cele?

Odpowiedź znajdziesz już 3 czerwca 2011r. w Krakowie, podczas otwartych warsztatów szkoleniowych:

Jak efektywnie rozmawiać z klientem, kandydatem i rynkiem.

Szkolenie jest organizowane i prowadzone przez twórców HEAD MADE Employer Branding - trenerów praktyków z zakresu HR, sprzedaży i marketingu.

W trakcie naszego szkolenia nauczysz się, jak:
- diagnozować i analizować potrzeby rekrutacyjne klientów, jak rozpoznawać ich cele i motywacje,
- prowadzić efektywną rozmowę z klientem (a szczególnie jakich pytań używać i jak poprawnie argumentować),
- przeprowadzić skuteczną analizę potrzeb rekrutacyjnych i wykorzystać zdobytą wiedzę w procesie rekrutacyjnym,
- przełamać stres pojawiający się w kontekście rozmowy z klientem i jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami wynikającymi z takiej rozmowy,
- określać potrzeby, motywacje, cele kandydatów i jak wykorzystać te informacje w “sprzedaży” kandydatowi oferty pracy,
- eliminować błędy popełniane przez rekrutera w czasie interview i jak wykorzystywać feedback do budowania pozytywnej relacji z kandydatem,
- dbać o swój wizerunek jako specjalisty,
- wykorzystywać wiedzę dotyczącą biznesowego savoir vivre’u do budowania pozytywnych relacji z kandydatem i klientem.

Warsztaty adresowane są przede wszystkim do:
- pracowników agencji pracy (stałej i tymczasowej) i agencji doradztwa personalnego,
odpowiedzialnych za pozyskiwanie, rekrutację i selekcję kadr dla swoich klientów,
- rekruterów – freelancerów, którzy prowadzą projekty rekrutacyjne dla klientów
zewnętrznych,
- osób zainteresowanych poszerzaniem wiedzy w zakresie HR i sprzedaży usług
rekrutacyjnych.

Zobacz szczegółowe informacje o szkoleniu oraz o promocjach dla użytkowników GoldenLine.

Kontakt:
Zyta Machnicka +48 728-508-080
Maciej Matrejek +48 728-508-090
e-mail: hello@head-made.pl

ZAPRASZAMY!


Obrazek
Agnieszka D.

Agnieszka D. Making world more
open and connected
@Facebook

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Alan Ferguson poprowadzi szkolenie MSP® Foundation&Practitioner

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że w dniach 8-11 sierpnia 2011 skills sp. z o.o. organizuje w Warszawie akredytowane szkolenie z MSP® (Managing Successful Programmes) wraz z egzaminami Foundation i Practitioner.

Szkolenie w języku angielskim poprowadzi Alan Ferguson (właściciel AFA) współautor i recenzent podręczników P3O®, PRINCE2®, M_O_R®, MSP®, którego książka „Tailoring PRINCE2” została sprzedana w tysiącach egzemplarzy na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie:
http://skills.pl/szkolenia_msp_fp.html

Serdecznie zapraszamy.

--

serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

skills sp. z o.o.
ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
Krzysztof Prystupa

Krzysztof Prystupa aktor, logopeda,
szkolenia z głosu i
mowy

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

24 i 26.05.2011 godz. 18.00-20.30 Szkoła Mowy. Wystąpienia publiczne.
5 godzin ćwiczeń w przyzwoitej cenie.

Zapisy i szczegóły na stronie:
http://viamowa.pl/index.php?page=shop.product_details&...
Ewelina S.

Ewelina S. Specjalista ds. PR i
organizacji eventów,
Onet.pl

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszamy serdecznie na bezpłatne spotkania networkingowe połączone ze szkoleniami organizowane w ramach projektu Kalendarz Sukcesu.

Podczas najbliższego spotkania weźmiemy udział w szkoleniu przygotowanym przez Clickcommunity (Dywizja Korporacji Art World) pt.: "Social media dla MŚP czyli jak zaistnieć w sieci?"

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
Jak i dlaczego warto promować się w mediach społecznościowych?
Dlaczego warto założyć profil firmowy na Facebooku ?
Jak kreować swój wizerunek internecie żeby przyciągać potencjalnych klientów?
Aplikacje na Facebooku - dlaczego warto w nie inwestować?

Na spotkanie zapisz się tutaj: http://www.kalendarzsukcesu.pl/meetings
Termin: 26 maja (czwartek) godz. 18:00 Kraków, Podgórski Domu Fotografii, ul. Limanowskiego 11

Spotkanie jest bezpłatne.

Ilość miejsc ograniczona!
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

*** Wolisz piękną sukienkę lub garnitur, czy pięknie wyglądać nago? ***
Wybierz co dla Ciebie korzystniejsze!
Znamy przyjemny sposób na wypracowanie pięknej sylwetki, która świetnie wygląda w każdych okolicznościach- Warsztaty Active Image


Obrazek

Dzięki naszym warsztatom:

*zadbasz o naturalny i promienny wygląd
*nauczysz się posługiwać swoim sex-appeal’em!
*zyskasz naturalność i elegancję ruchu
*pokonasz swoją nieśmiałość i wypracujesz swobodę w nawiązywaniu kontaktów
*naładujesz swoje akumulatory pozytywną energią

…a to wszystko w atmosferze dobrej zabawy i relaksu!!
Zobacz link do wydarzenia na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/pieknie-wygladac-nago2

KONTAKT:
Paula: 884 178 641
paula@sawares.eu

http://sawares.eu
Kasia Zalass

Kasia Zalass Zalass Consulting

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszam na szkolenie "Profesjonalna asystentka / sekretarka".
Termin: 2 czerwca 2011 r.

Program, informacje organizacyjne i możliwość zapisów dostępne są na stronie Studia Szkoleń http://studioszkolen.pl/szkolenia-otwarte/umiejetnosci....

Praktyczne spojrzenie na zagadnienie. Małe grupy!Kasia Zalass edytował(a) ten post dnia 27.05.11 o godzinie 16:31

Następna dyskusja:

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTW...




Wyślij zaproszenie do