Ilona W.

Ilona W. Certes sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych realizowanych przez Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.

Propoznowane szkolenia obejmuja poniższe tematy:
· APQP- zaawansowane planowanie jakości
· PPAP proces zatwierdzania części do produkcji
· FMEA Analiza przyczyn i skutków potencjalnych wad
· TPM Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń
· Audyt VDA 6.3, 6.5
· GD&T Wymiarowanie i tolerowanie geometryczne
· Kaizen
· Lean Manufacturing
· 5S
· Six sigma (Black Belt)
· Six sigma (Green Belt)
· BHP dla pracowników na stanowiskach administracyjno- biurowych
· BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
· Elektryk z uprawnieniami SEP

Szkolenia, które aktualnie realizujemy odbywają się w formie zamkniętej jak również otwartej.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą!

Szczegółowe informację znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej pod adresem http://szkolenia-techniczne.mcs.edu.pl

Pozdrawiam,
Ilona Winiarek

tel: /22/ 112 40 32 wew. 214
fax: /22/ 112 40 36
kom: 508 065 987
@: i.winiarek@mcs.edu.pl
Dawid Ortwein

Dawid Ortwein Koordynator
Strategicznych
Projektów Cyfrowych

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić Państwa do skorzystania z promocji na szkolenia prowadzone przez firmę JSystems.

Promocje:

Szybkie wprowadzenie do frameworka JSF
Termin: 29-03-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 690 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 890 zł netto)

Strojenie SQL
Termin: 03-04-2013 do 05-04-2013
Miejscowość: Katowice
Cena: 1210 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Szybkie wprowadzenie do Hibernate
Termin: 05-04-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 690 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 890 zł netto)

GoF. Wzorce projektowe w Javie
Termin: 08-04-2013 do 10-04-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1250 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1490 zł netto)

Oracle Backup & Recovery
Termin: 10-04-2013 do 12-04-2013
Miejscowość: Wrocław
Cena: 1240 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Oracle Backup & Recovery
Termin: 15-04-2013 do 17-04-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1210 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

SQL i PL/SQL dla zaawansowanych
Termin: 22-04-2013 do 26-04-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 2380 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2680 zł netto)

Programowanie w PL/SQL
Termin: 22-04-2013 do 25-04-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1604 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1904 zł netto)

Tworzenie aplikacji bazodanowych w Javie
Termin: 10-04-2013 do 12-04-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1890 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2380 zł netto)

Oracle dla administratorów aplikacji
Termin: 06-05-2013 do 09-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1604 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1904 zł netto)

Strojenie SQL
Termin: 13-05-2013 do 15-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1220 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Zaawansowany SQL i programowanie w PL/SQL
Termin: 20-05-2013 do 24-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 2380 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2680 zł netto)

Szybkie wprowadzenie do Hibernate
Termin: 20-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 690 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 890 zł netto)

Programowanie w PL/SQL
Termin: 20-05-2013 do 23-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1620 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1904 zł netto)

Istnieje również możliwość zakupu szkolenia z tabletem Overmax OV-TB-09 na którym znajdują się materiały szkoleniowe.


Obrazek


Szkolenia w JSystems prowadzone są przez przez doświadczonych trenerów, którzy w zrozumiały oraz profesjonalny sposób przekażą Państwu swoją wiedzę.

Oto link do bloga prowadzonego przez jednego z naszych trenerów, znajdą Państwo tutaj wiele ciekawych mini kursów zupełnie za darmo: O Oracle ludzkim głosem


Opinie naszych klientów, znajdą Państwo na stronie: http://jsystems.pl/opinie.jsp

Kontakt:
Dawid Ortwein
Tel: +48 22 350 61 35
Mob: +48 530 813 528
e-mail: dortwein@jsystems.pl
http://www.jsystems.pl
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Raz... dwa... trzy... cztery... napinamy i rozluźniamy zwoje mózgowe!

BIÓRO zaprasza na ROZGRZEWKĘ przed cyklem szkoleń SIŁOWNIA KOMPETENCJI!

Jeśli jesteś freelancerem/właścicielem firmy i czujesz, że Twojej działalności brakuje tego „czegoś”, co przyciągnęłoby klientów, a Tobie pozwoliło rozwinąć skrzydła.

To znak, że potrzebujesz ROZGRZEWKI...

W jeden wieczór nasi trenerzy przekażą Ci najważniejsze informacje dotyczące zagadnień:
* COPYWRITINGU
* NETWORKINGU
* AUTOPREZENTACJI
* KOMUNIKACJI
* ZARZĄDZANIA
* KONTAKTÓW Z MEDIAMI

Przyjdź do BIÓRA 5 kwietnia (piątek) w godzinach 18 - 20 na darmową ROZGRZEWKĘ, wystarczy pobrać bilet! http://www.facebook.com/biorokrakow/app_266042690145421

Potrzebujesz więcej treningu? Zajrzyj do SIŁOWNI KOMPETENCJI http://www.facebook.com/events/116773765180896/

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow
===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179
===
Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek


Zapraszamy na BEZPŁATNE INDYWIDUALNE KONSULTACJE CV.

Proponujemy indywidualne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić pracę?
• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie.

ZAŁOŻENIA:
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże Tobie zaprojektować Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na „zwycięskie CV” łącznie z grafiką
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na konsultacje, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy serdecznie
Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

CELE SZKOLENIA:

‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczestnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

INFORMACJE LOGISTYCZNE:

Termin: 13-14 kwietnia 2013r. (sobota – niedziela)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto

Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;

Zapisy:
- mailowo (szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)

Zapraszamy!
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 19-22.09.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 18-20.10.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –15-17.11.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 13-15.12.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 17-19.01.2014
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Good Manufacturing Practice (GMP)
KWALIFIKACJA I WALIDACJA, WALIDACJA PROCESU

Zakres tematyczny:

1. Polityka walidacji
2. Główny Plan Walidacji
3. Kwalifikacja krytycznych urządzeń oraz systemów pomocniczych
kwalifikacja projektu pomieszczeń, urządzeń i instalacji
kwalifikacja instalacyjna urządzeń i instalacji
kwalifikacja operacyjna urządzeń i instalacji
kwalifikacja działania oraz współdziałania pomieszczeń, urządzeń i instalacji
4. Walidacja procesów produkcyjnych
5. Walidacja procedur czyszczenia
6. Walidacja metod analitycznych
7. Walidacja procedur kontroli procesów

Szkolenie adresowane jest do pracowników inżynieryjnych, działów utrzymania ruchu, działów walidacji, działów zapewnienia jakości, działów kontroli jakości, działów inwestycji.

Czas i miejsce szkolenia:
16 – 18. 04. 2013, ApartHotel Miodosytnia, Kraków

Szczegółowe informacje:
Magdalena Fojcik, tel. 512-341-422; m.fojcik@mtd.biz.pl

ZAPRASZAMY

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

7 kwietnia niesamowite szkolenie-warsztat "Gra w Bogactwo"

http://goo.gl/ko2SL

To szkolenie to nie tylko teoria, gdzie siedzisz i słuchasz
trenera, przez większą ilość czasu będziemy grali w gry,
które pozwolą Ci zmienić przekonania odnośnie zarabiania i
posiadania pieniędzy.

Czego się tam nauczysz?

- Jak dołączyć na początku do 10% najlepiej zarabiających
Polaków, a później do ścisłych 3%
- Jak w praktyczny sposób zacząć REALNIE zarabiać.
- Dlaczego masz tylko 2 wyjścia - zmierzać do bogactwa lub
klepać biedę
- Jak zaplanować najbliższe lata Twojego życia, byś mieszkał
tam, gdzie chcesz, jeździł tym, czym chcesz i pracował tak
jak chcesz
- I wiele wiele więcej

Szkolenie będą prowadzić WYŁĄCZNIE PRAKTYCY BIZNESOWI.
Jeżeli więc liczysz wyłącznie na suchą teorię, to na tym
szkoleniu jej nie dostaniesz.

http://goo.gl/ko2SL

Szkolenie odbędzie się w: Gdańsku, Katowicach, Krakowie,
Lublinie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Paula Nocoń

Paula Nocoń Project Coordinator,
LondonSAM Polska

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Certyfikat MSSF w Krakowie

Moduł 1 - Prezentacja sprawozdań finansowych oraz aktywa trwałe, 25 - 26 kwietnia 2013

Moduł 2 - Konsolidacja sprawozdań finansowych, 13 - 14 maja 2013

Moduł 3 - Instrumenty finansowe, hedging oraz pozostałe MSR, 10 - 11 czerwca 2013

Koszt szkolenia:
3 952 PLN+ 23% VAT - Pełne szkolenie: 3 moduły + egzamin certyfikowany (6 dni)
1 550 PLN + 23% VAT - wybrany moduł szkoleniowy (2 dni)

RABAT do 5 kwietnia -20%!

Szczegóły: http://www.londonsam.pl/szkolenia/index/szkolenie/cert...

LondonSAM Polska
tel. 12 661 74 11
krakow@londonsam.pl
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszam na szkolenie, które odbędzie się w ramach realizowanego przez MTD oraz firmę Elpharma, cyklu szkoleń z zakresu Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP):

ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

termin: 23.04 – 25.04.2013
miejsce: Miodosytnia, Kraków, ul. św. Wawrzyńca 6

Zakres tematyczny szkolenia:

1. Considerations on Risk Management.
2. Ogólne wymagania dotyczące zarządzania ryzykiem.
3. Wprowadzenie Procesu Zarządzania Ryzykiem w Jakości.
4. Ocena ryzyka.
5. Sterowanie ryzykiem.
6. Komunikacja w procesie Zarządzania Ryzykiem.
7. Przegląd procesu Zarządzania Ryzykiem.
8. Metody i narzędzia stosowane w Zarządzaniu Ryzykiem.
9. Zastosowania Zarządzania Ryzykiem w Zarządzaniu Jakością, Zarządzaniu Infrastrukturą, w Gospodarce Materiałami, w Produkcji i kontroli procesu, w Kontroli Jakości i Badaniach Stabilności, w Pakowaniu, Etykietowaniu i Znakowaniu.

Szczegółowe informacje:
Magdalena Fojcik
m.fojcik@mtd.biz.pl
512-341-422
strona projektuMagdalena Fojcik edytował(a) ten post dnia 02.04.13 o godzinie 14:54

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Szkolenie ,,Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów”, 10.04.2013, Kraków.

W dzisiejszych czasach - ludzie, którzy chcą być odpowiedzialni za proces rekrutacji i selekcji w firmie powinni umieć wykorzystywać dwie różne umiejętności - jedną do podejmowania decyzji dot. zatrudnienia, drugą do zbierania informacji. Celem warsztatu jest nabycie tych właśnie umiejętności, a co za tym idzie, nauczenie się wykorzystywania narzędzi selekcji opartych nie tylko na profilu idealnego kandydata, ale również obejmujące badanie dopasowania pracownika do kultury organizacyjnej firmy, jej celów biznesowych, wizji i misji; sposobu zarządzania i relacji zespołowych.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...
Kinga Krotos

Kinga Krotos graphic designer

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

[img]
Obrazek
[img]

Biznesmeni uczą studentów i młodych przedsiębiorców!

8 -12 kwietnia w aulach największych krakowskich uczelni rusza X edycja Festiwalu BOSS. Podczas krakowskiej odsłony zobaczycie liderów polskiego biznesu - między innymi Rafała Brzoskę, Janusza Steinhoffa czy Zbigniewa Wróbla. Trenerów - Macieja Bennewicza, Bartosza Skwarczka oraz mistrzów polskiego marketingu - Pawła Tkaczyka, Dawida Szczepaniaka i Yuriego Drabenta. Na Festiwalu BOSS wystąpią również znani prezenterzy telewizyjni: Kamil Durczok i Maciek Rock. Lista prelegentów dostępna jest na http://boss2013.pl.

Festiwal BOSS to cykl bezpłatnych szkoleń, prelekcji i warsztatów, prowadzonych przez praktyków biznesu, przedsiębiorców, trenerów i freelancerów. To właśnie od nich aktywni i ambitni młodzi, obecnie studiujący, czy zakładający własną działalność mogą otrzymać nieocenione wsparcie merytoryczne i praktyczne. Moduły w jakich odbywać się będą szkolenia to: Inżynier, Manager 2.0, Coaching & Human Resources, PR&Marketing, Biznes&Start-up, Kultura.

Zapraszamy do udziału wszystkich studentów, absolwentów i młodych przedsiębiorców!
(Jeśli w systemie zapisów nie ma już miejsc, to na wykłady i tak można przyjść).

Więcej informacji na stronie: http://boss2013.pl
Fanpage: http://www.facebook.com/BOSSKrakow
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Jesteś freelancerem/właścicielem firmy i chcesz mieć więcej klientów?

BIÓRO uruchamia cykl szkoleń pod hasłem

--- SIŁOWNIA KOMPETENCJI ---

Spotkania przeznaczone są dla tych, którzy chcą:
- poszerzyć wiedzę
- pracować efektywniej
- mieć więcej klientów
- i nie umrzeć z przepracowania...

Dlaczego SIŁOWNIA?

Na nasze szkolenia przychodzisz jak na siłownię lub do szkoły tańca – kupujesz karnet i przychodzisz wtedy, kiedy odbywają się interesujące Cię zajęcia. Chyba możesz poświęcić 2 godziny po pracy na to, żeby później pracować efektywniej?

Dlaczego KOMPETENCJI?

Nasze szkolenia dostarczają zarówno teoretyczną wiedzę, jaki i praktyczne umiejętności, które powinieneś posiadać, prowadząc własną działalność. Od nich zależy Twój sukces.

Każde szkolenie składa się z kilku spotkań. Możesz przyjść na wszystkie spotkania lub tylko na jedno. Należy jednak swój udział potwierdzić.

Pamiętaj! Tak samo jak nie wyrzeźbisz sylwetki podczas jednej wizyty na siłowni, nie nauczysz się robić dobrego wrażenia na klientach po jednym spotkaniu szkoleniowym.

Przyjdź do SIŁOWNI KOMPETENCJI, by rzeźbić swoje umiejętności biznesowe!

===
TERMINY SZKOLEŃ
===

I TYDZIEŃ:

8 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Mailing - jak pisać, co pisać i do kogo pisać?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1copywriting

11 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Czy zawsze mówisz to, co chcesz powiedzieć? - komunikacja werbalna, sztuka argumentowania i perswazji
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2autoprezentacja

II TYDZIEŃ:

15 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
KOMUNIKACJA: Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę handlową z klientem?
Prowadząca: Karolina Nikorowska, CoachingSpace

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1komunikacja

17 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
NETWORKING: Podstawy networkingu: jak się przygotować (mowa w windzie)?
Prowadzący: Bartłomiej Piotrowski/ Świstak/ freelancer

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2networking

18 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Jak być sobą i nie zwariować, czyli wszystko o wykorzystywaniu swoich atutów.
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1autoprezentacja

III TYDZIEŃ:

22 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Jak pisać o sobie i o swojej firmie?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2copywriting

24 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
ZARZĄDZANIE: Jak zaplanować strategię własnego sukcesu
Prowadzący: Tomasz Tryczyński/ StuGO

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1zarzadzanie

25 kwietnia (czwartek) – 18.30 – 20.30
KONTAKTY Z MEDIAMI: Formy współpracy z mediami, przygotowywanie materiałów i spotkań dla mediów. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z mediami
Prowadząca: Nikko Biernacka

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1kontakty

Szczegółowy opis szkoleń oraz informacje na temat trenerów znaleźć można na stronie http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

Daty kolejnych szkoleń ukażą się już wkrótce. Program może ulec zmianie. Obowiązuje rezerwacja za pomocą http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

===
DOSTĘPNE KARNETY
===

Karnet 1 spotkanie = 50 zł
Karnet 5 spotkań = 250 zł - 5% rabatu = 237 zł
Karnet 10 spotkań = 500 - 10 % rabatu = 450 zł
Podane ceny są kwotami netto.

KARNETY DOSTĘPNE NA: http://silowniakompetencji.ezapisy.pl

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow

===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179

===
PATRONI MEDIALNI
===

Coaching Space http://www.coachingspace.pl/

Don't Panic Polska http://www.dontpaniconline.pl/

Krakoff.pl http://krakoff.pl/

Nieznany Kraków http://nieznanykrakow.com/

Przejdź na swoje http://www.przejdznaswoje.pl/

Studentnews.pl http://www.studentnews.pl/

Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl.
Barbara Machalska - Cyran

Barbara Machalska -
Cyran
"Świat nie odpłaca
Ci za to, co wiesz.
Świat odpłaca Ci
z...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Dzięki wieloletnim doświadczeniom w dostarczaniu rozwiązań informatycznych dla naszych klientów, zdobyliśmy wiedzę, która posłużyła do przygotowania różnorodnych programów szkoleniowych.
Programy te wykorzystujemy do przeprowadzenia szkoleń IT wśród naszych pracowników oraz naszych Klientów.

Zapraszamy na szkolenia z raportowania:

Crystal Reports

Podstawy raportowania przeznaczone są dla nowych użytkowników Crystal Reports

zobacz szkolenie

Reporting services

Szkolenie przeznaczone jest dla programistów i administratorów odpowiedzialnych za implementacje usług raportowania na bazie SQL Serwera.
Szkolenie może być prowadzone na dowolnej innej wersji SQL

zobacz szkolenie

Termin oraz lokalizacja szkolenia do ustalenia.

http://yosi.pl
tel.12 410 17 16
biuro@yosi.pl
Kamila Chrobak

Kamila Chrobak Manager, Właściciel,
Szukam Nowych
Wyzwań, Ciekawych
Kont...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek


Szanowne Panie,

mam zaszczyt zaprosić Was na ekskluzywny event wyłącznie dla kobiet KOBIETY GÓRĄ ! , który odbędzie się 19 kwietnia.

W programie:
- Warsztaty: Jak Cię widzą tak Cię piszą, czyli jak wyglądać dobrze i budować swój wizerunek w biznesie
- Warsztaty: W biegu, czyli poradnik kosmetyczny nowoczesnej zabieganej kobiety
- Metamorfoza na żywo
- Konsultacje z kosmetologiem i dietetykiem
- Darmowe badanie poziomu nawilżenia skóry
- Warsztaty: Przedsiębiorcza TY, czyli jak być kobietą niezależną
- Degustacje najlepszych win
- Degustacja rozpływającej się w ustach czekolady, kaw i herbat
- Losowanie atrakcyjnych nagród

Możliwość przyjścia z dzieckiem (6-14 lat)
Warsztaty robotów dla dzieci - ilość miejsc ograniczona: 20

KOSZT UDZIAŁU TO 100ZŁ.
DZIĘKI STUDIO ZDROWEJ SYLWETKI GENESIS PŁACISZ JEDYNE 29ZŁ!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA.
ZAPISY I INFORMACJE POD NUMEREM 500-544-448

Zapraszamy http://studiozdrowejsylwetki.pl/kobiety-gora

http://www.goldenline.pl/spotkanie/exclusive-ladies-ev...
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys serdecznie zaprasza na nowe szkolenie „Zostań Coachem Rodzicielskim II – Metody i Narzędzia Pracy z Rodzicami”, które odbędzie się 20 kwietnia 2013 r. w Krakowie.

Celem proponowanego szkolenia jest:
- zapoznanie uczestników z metodami rozpoznawania i rozwijania zdolności u
dzieci;
- poszerzenie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie komunikacji między
rodzicami a dziećmi (zarówno werbalnej jak i niewerbalnej);
- poznanie metod rozpoznawania kompetencji rodzicielskich oraz wyznaczania
obszaru do rozwoju.
W trakcie szkolenia pragniemy położyć również nacisk na doskonalenie umiejętności
prowadzenia sesji coachingowych z rodzicami przy użyciu technik Podejścia
Skoncentrowanego na Rozwiązaniach.

Szkolenie jest adresowane do uczestników pierwszej części szkolenia Zostań Coachem Rodzicielskim oraz do profesjonalistów – psychologów, pedagogów, coachów pracujących z rodzicami i rodzinami.

Szczegółowa oferta znajduje się pod linkiem:
http://www.labpsych.pl/OFERTA_ZostanCoachemRodzicielsk...

Serdecznie zapraszamy!
Jakub S.

Jakub S. specjalista ds.
sprzedaży i
organizacji szkoleń,
Witalni ...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Kompetencje Menedżerskie, 14-15.05.2013r, Kraków!


Obrazek


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z całą ofertą dostępną pod adresem:

http://www.witalni.pl/admin/data_files/szkolenia/61/ko...


Obrazek


Pozdrawiam,
Jakub Sergiel
Mobile: 669 222 505
Mail to: jakub@witalni.plJakub S. edytował(a) ten post dnia 15.04.13 o godzinie 14:12

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...


Obrazek


Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Career coaching to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.

Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym
◦ Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, co dalej, po skończeniu edukacji

Gwarantujemy
1. Zwiększenie motywacji do działań
2. 100% zadowolenia :)


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE, KRAKÓW
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Zapraszamy serdecznie – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Karolina N.

Karolina N. Psycholog, coach
kariery, doradca
zawodowy, trener

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

SZKOLENIE DLA DORADCÓW ZAWODOWYCH:

PROFESJONALNA ROZMOWA DORADCZA


Cele szkolenia1. Zapoznanie uczestników z praktycznymi aspektami prowadzenia rozmowy indywidualnej z klientem o różnym statusie zawodowym.
2. Zdobycie praktycznych umiejętności prowadzenia rozmowy. Także z klientem odmiennym kulturowo.
3. Poznanie narzędzi i metod mających na celu ułatwienie prowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego.
4. Poznanie wspomagających narzędzi coachingowych.

Zakres tematyczny
1. Podstawy skutecznego doradzania klientom o różnym statusie zawodowym
a) Aspekty formalne
b) Relacja między doradcą, a klientem
c) Rola i zadania doradcy w rozmowie indywidualnej z Klientem
d) Typy klientów – charakterystyka
e) Specyfika pracy z osobą dorosłą.

2. Zagadnienia związane z poradnictwem kariery
a) Specyfika pracy z klientem i jego celem.
b) Preferencje dotyczące typu osobowości, a ich użyteczność w podejmowaniu decyzji zawodowych – warsztat
c) Kreatywność w procesie decyzyjnym

3. Rozmowa doradcza
a) Modele pracy doradcy
b) Etapy rozmowy w pracy z klientem – ćwiczenia
c) Narzędzia coachingowe wspomagające proces rozmowy.

4. Narzędzia skutecznej komunikacji z Klientem – budowanie relacji
a) Warsztat skutecznej komunikacji
b) Klient odmienny kulturowo
c) Dobre praktyki w pracy doradczej

5. Wspomagające narzędzia pracy z klientem – warsztat
a) narzędzia wspomagające pracę m.in. z klientem oporującym.

Rezultaty
1. Przygotowanie do prowadzenia rozmowy z klientem o różnym statusie zawodowym
2. Przygotowanie do pracy z klientem odmiennym kulturowo
3. Poznanie narzędzi gwarantujących przeprowadzenie skutecznej rozmowy
4. Poznanie narzędzi coachingowych wspomagających rozmowę.
5. Poprawa umiejętności komunikowania się z klientem.

Czas trwania 3 dni – 20 godzin dydaktycznych
Termin 6 – 8 maja 2013r. – rozpoczęcie zajęć w pierwszym dniu o godz.10.00 i ich zakończenie w trzecim obiadem o 13.00

Miejsce szkolenia: Ośrodek szkoleniowo – hotelowy*** w centrum Krakowa.
Cena od osoby: 1559 złotych
Cena obejmuje: 3 dni szkolenia, noclegi w pokoju dwuosobowym, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, przerwy kawowe.
Przyjmowanie zgłoszeń kończymy tydzień przed szkoleniem lub do wyczerpania limitu miejsc.

Organizator: KRAKOWSKIE CENTRUM DIALOGU SPOŁECZNEGO
http://kcds.org.pl
zapisy: sekretariat@kcds.edu.pl

Zapraszamy!
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Serdecznie zapraszamy na pierwsze spotkanie w Klubie ELpharma, które odbędzie 25 kwietnia o godzinie 17:00 w sali hotelowej Rezydencji Krasickiego 24 w Krakowie.

Klub ELPHARMA to comiesięczne spotkania przedstawicieli branży farmaceutycznej, mające na celu:

- propagowanie najlepszych praktyk,
- prezentacje najnowszych zmian w zakresie regulacji, dotyczących farmacji przemysłowej,
- rozwijanie istotnych w nowoczesnym GMP kompetencji uczestników klubu.

Dodatkowym celem spotkań jest możliwość swobodnej wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami – specjalistami z zakresu farmacji przemysłowej. Opiekę merytoryczną nad projektem sprawują: Elżbieta Bętkowska-Ożóg, specjalista z zakresu farmacji przemysłowej oraz Grzegorz Gustaw – psycholog organizacji, trener biznesu, publicysta tygodnika Polityka.

Tematyka Pierwszego spotkania:Wprowadzenie do Total Quality Management.
Zarządzanie przez jakość (TQM) stanowi uniwersalną metodę podnoszenia efektywności działania zespołów, także w branży farmaceutycznej.

Koszt uczestnictwa w spotkaniu jest symboliczny i wynosi 30 zł.

Szczegóły:
http://elpharma.pl/klub-elpharma/

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt:
Biuro Klubu Elpharma: Katarzyna Pilch; biuro@elpharma.pl, tel: +48 885 65 65 97

Następna dyskusja:

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTW...




Wyślij zaproszenie do