Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Skuteczny prospekting - tworzenie bazy potencjalnych...

Cel szkolenia:

- otwarcie „umysłu” uczestników szkolenia na postrzeganie procesu
poszukiwania klientów
- pokazanie uczestnikom jak wygląda profesjonalny proces prospektingu;
- wypracowanie poglądu uczestników w zakresie co decyduje o pozyskaniu klienta: cena czy manipulacja?;
- zrozumienie znaczenia prospektingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”.

Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do handlowców odpowiedzialnych za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.

Program:

1) 1. Prospekting - do kogo? i w jaki sposób? czyli tworzenie bazy potencjalnych klientów

2. Miejsce prospektingu na kole sprzedaży

3. Sposoby nawiązywania kontaktów handlowych (odpowiednie podejście)

4. Działania do przećwiczenia

5. Rekomendacje - jako podstawowe i najskuteczniejsze źródło pozyskiwania nowych klientów

- znaczenie rekomendacji
- obiekcje
- ćwiczenia praktyczne

6. Rozmowa telefoniczna z klientem - 5 kroków do doskonałości

- cechy rozmowy telefonicznej
- etapy rozmowy
- zasady jej prowadzenia

7. Elementy głosowe istotne podczas rozmowy telefonicznej; praca nad "umiejętnościami mówienia"

8. Wypracowywania schematu rozmowy telefonicznej podczas praktycznych ćwiczeń

Metody:

- warsztaty – wymiana doświadczeń uczestników
- wspólna dyskusja nad zagadnieniami
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- analiza przypadków
- scenki
- gry i zabawy pobudzające twórcze myślenie

Szczegóły na:http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/szkolenia/otwarte...