Temat: Praktyczne zastosowanie social media w marketingu-...
Zapraszamy na warsztaty, dzięki którym każdy z uczestników stworzy swój własny pomysł na wykorzystanie marketingu społecznościowego- jakie produkty promować oraz które narzędzia dobrać, aby uzyskać oczekiwane efekty.Terminy(do wyboru): 23 marzec, 26 marzec
Miejsce: Kraków
Czas trwania: 10.00 - 16.00 (w tym półgodzinna przerwa lunchowa)
Plan warsztatów- zagadnienia:
• Prezentacja najważniejszych mediów i ich wykorzystanie. Omówienie możliwości, jakie daje social marketing w zależności od rodzaju produktu, grupy docelowej czy typu oferty.
• Kreowanie wizerunku marki / działania pro-sprzedażowe - jakie narzędzia wybrać w zależności od celu jaki firma chce osiągnąć.
• Sprawdzone i skuteczne metody formułowania mailingów zintegrowanych na Facebook’u oraz bussmarketingu na Twitterze, Blipie i Golden Line.
• Jak spowodować, aby w przeciągu kilku godzin użytkownicy sami rozpowszechnili informację o produkcie czy usłudze w sieci? - działanie marketingu wirusowego.
• Jak redagować teksty na blogach czy portalach, aby zbudować relację z użytkownikiem i nie popaść w rutynę?
• Jak dobrać strategię marketingu społecznościowego w zależności od innych, prowadzonych w tym samym czasie działań i kampanii firmy w Internecie?
• W jaki sposób mierzyć efekty działań firmy na serwisach społecznościowych?
• Najczęściej popełniane błędy w social marketingu - omówienie nietrafionych kampanii.
• Najlepsze kampanie - prezentacja wybranych marek, case studies.
• Przedstawienie rozwiązań, które bezpośrednio przełożyły się na zyski i wzrost sprzedaży dzięki portalom społecznościowym.
Koszt: 600 zł
Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe do domu.
Zapisy: http://www.goldenline.pl/spotkanie/praktyczne-zastosow...