Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Blue idea. Sprawdzone rozwiązania dla biznesu.
Jesteśmy firmą doradczo – szkoleniową. Nasz zespół tworzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.

Naszym celem jest wspieranie Klientów w procesie zarządzania firmą.
Jesteśmy świadomi tego że, aby odnieść sukces we współczesnym środowisku biznesowym należy zadbać o rozwój pracowników. Dlatego też, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy ofertę zawierającą kompleksowe rozwiązania, które odnoszą się do wszystkich głównych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw.
Nasza oferta obejmuje usługi w zakresie Konsultingu – Szkoleń – Audytu.

Najbliższe szkolenia otwarte w lutym:
- Pracownikom działu sprzedaży dedykujemy szkolenie : „Skuteczna rozmowa handlowa”
- Menadżerom średniego i niskiego szczebla dedykujemy szkolenie: „Skuteczne zarządzanie zespołem”

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy na stronie http://www.blueidea.pl
Z wyrazami szacunku
Zespół BLUE IDEA
[obrazek]
Elżbieta Igielska

Elżbieta Igielska Specjalista ds.
szkoleń, Prokadra

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Serdecznie zapraszamy,

pracowników i właścicieli z mikro i małych przedsiębiorstw z województwa MAŁOPOLSKIEGO na szkolenie: "Lepiej zapobiegać niż leczyć! Szkolenie z bezpieczeństwa IT"

I TERMIN: 07-08.03.2013 KRAKÓW
II TERMIN: 14-15.03.2013 KRAKÓW

Szkolenie jest BEZPŁATNE, w 100 % sfinansowane ze środków unijnych.
Koszt dla Ciebie: zero zł (!)

Każda osoba biorąca udział w szkoleniu otrzyma:
- certyfikat
- pendrive 4 GB z możliwością szyfrowania i materiałami szkoleniowymi
- wyżywienie (lunch, serwis kawowy)

Jeżeli poniosłeś kiedykolwiek stratę na skutek:
- utraty lub kradzieży danych
- braku kopii zapasowych
- ataku wirusa lub innego szkodliwego oprogramowania

i chciałbyś uniknąć takich sytuacji w przyszłości to szkolenie jest dla Ciebie.

Szczegółowe informacje:
ProKadra
tel. 508 098 125; 510 097 208
(12) 430 39 03; fax. (12) 398 36 73
biuro@prokadra.pl; http://prokadra.pl
ul. Grzegórzecka 67 D/26, 31-559 Kraków

konto usunięte

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców


Obrazek

Zapraszamy na nasze szkolenie "Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych". Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu możesz wykorzystać zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.

Kiedy?
21.08.2013r. lub 28.08.2013r.

Miejsce?
Kraków

Cena?
600zł/ os.

Więcej informacji: http://interseller.pl/index.php?id=18

Zapraszamy do kontaktu:
tel.: 533 760 969
mail: biuro@interseller.pl
Dominika Dąbrowska

Dominika Dąbrowska Personal Real Estate
Agent | Home
Branding |
Inspiracja i...

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Szkolenie z blogowania, nie tylko dla podróżników

Sztuka blogowania... czyli o blogowaniu, podróżowaniu i zarabianiu na swoje marzenia


Obrazek


Sztuka Podróżowania czyli jak tanio podróżować i zwiedzać Świat

Zajrzyj na:
www.SztukaPodrozowania.pl

Cena 29 zł, a szkolenie online (webinar) - bez wychodzenia z domu!
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Czy wiesz, że aby przyspieszyć... należy zatrzymać się na chwilę!

Jeżeli jesteś umęczony mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - zarządzanie czasem, połączone
z zarządzaniem energią, przynosi ulgę.


Obrazek

... to właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy nasze szkolenie.

Tytuł: "Zarządzanie czasem, czy energią?"

Kiedy?
23.08.2013r. lub 30.08.2013r.

Miejsce?
Kraków

Cena?
600zł/ os.

Więcej informacji: http://interseller.pl/index.php?id=18

Zapraszamy do kontaktu:
tel.: 533 760 969
mail: biuro@interseller.pl


Obrazek
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców


Obrazek

... to właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy nasze szkolenie.

Tytuł: "Zarządzanie czasem, czy energią?"

Zapisy na szkolenie tylko do 15.08.2013r.
do wyboru dwa terminy:
- 23.08.2013r.
- 30.08.2013r.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś.
Szkolenie w Krakowie -> cena: 600zł/os.


Obrazek
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców


Obrazek

Chcesz zaprezentować się z jak najlepszej strony?
Chciałbyś znaleźć pracę? Dostać awans? Zwrócić na siebie uwagę innej osoby?

Zapraszamy na nasze szkolenie "Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych".
Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu możesz wykorzystać zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.

Najbliższe terminy szkolenia
21.08.2013r. lub 28.08.2013r.

Zapisy tylko do 15.08.2013r.
Szkolenie w Krakowie, cena: 600zł/os
Więcej informacji: http://interseller.pl/index.php?id=18&tx_calendar_pi1

Zapraszamy do kontaktu:
tel.: 533 760 969
mail: biuro@interseller.pl
Elżbieta Igielska

Elżbieta Igielska Specjalista ds.
szkoleń, Prokadra

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Komputer towarzyszy nam na co dzień w pracy i w domu, a czy wiesz w jaki sposób zabezpieczyć swój komputer i dane na nim zawarte?

Już dziś zapraszamy Cię na BEZPŁATNE (dofinansowane z UE) szkolenie dla pracowników i właścicieli mikro i małych firm z Małopolski podczas którego poznasz najistotniejsze zagadnienia z zakresu bezpieczeństwa komputerowego.

Szkolenia są przeznaczone dla osób, które w pracy lub w domu korzystają z komputera, surfują w |Internecie etc.
"LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ! SZKOLENIE Z BEZPIECZEŃSTWA IT"
KRAKÓW, 18-19.11.2013 (poniedziałek, wtorek)

Nie bagatelizuj kwestii bezpieczeństwa i ochrony informacji. Naucz się stosować skuteczne procedury oraz uzupełnij wiedzę swoją i swoich pracowników w zakresie bezpieczeństwa informacji.

Na szkoleniu można korzystać z własnych komputerów, aby na bieżąco testować na swoim komputerze prezentowane zabezpieczenia i programy.

Opinie uczestników o szkoleniu"
"To szkolenie oceniam bardzo wysoko pod każdym względem: dostarczyło mi ogromnej ilości ważnych informacji; zwróciło moją uwagę na zagrożenia, których nie byłam świadoma, wyposażyło mnie w podstawowe, a niezbędne umiejętności obrony. Ponadto szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i w przyjaznej atmosferze"

"Bardzo profesjonalnie, przystępnie i bez trudnych, niezrozumiałych terminów, które przyprawiają niejednego zjadacza chleba o zawrót głowy i powodują zakłopotanie. Gorąco polecam"


Szczegółowe informacje:
Prokadra
tel. 531 831 080, 12 430 39 03
biuro@prokadra.pl, http://prokadra.pl

konto usunięte

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców


Obrazek

Krakowska firma szkoleniowa K&T Buisness Solutions s.c. zaprasza na szkolenie z cyklu:
Zarządzanie sklepem.

Celem szkolenia jest nauczenie praktycznego aspektu zarządzania sklepem, zasad postępowania, wielopoziomowego spojrzenia na pracę menadżera by sklep osiągał oczekiwane wyniki, a kierownik wraz z zespołem odnosił sukcesy.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
• Nabycie praktycznych umiejętności i przydatnych wiadomości na temat budowania zespołu,
• Zdobycie praktycznej wiedzy na temat swojego zespołu i zarządzania mocnymi stronami swoich pracowników,
• Nauka radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w zespole i nabycie wiedzy na temat praktycznych wskazówek jak je rozwiązywać,
• Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów motywujących z pracownikami
• Zdobycie wiadomości z zakresu podstawowych aspektów prawnych, pomocnych przy dokumentacji rozmów oraz wypowiadania umów pracownikom,
• Nabycie wiadomości z zakresu analizowania wyników sprzedażowych oraz z zakresu kontroli stanu magazynowego,
• Nabycie umiejętności wykorzystywania analiz sprzedażowych do podwyższania motywacji współpracowników i ich wyników,
• Nabycie wiadomości z zakresu rekrutacji pracowników i przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych,
• Nabycie umiejętności łączenia zatrudniania właściwych ludzi oraz doboru odpowiednich ludzi do budowy zespołu z osiąganiem celów sprzedażowych,
• Nabycie użytecznej wiedzy z zakresu wdrażania nowego pracownika do pracy w zespole,
• Nabycie praktycznych umiejętności przyjaznego i skutecznego komunikowania się z różnymi ludźmi o różnych oczekiwaniach z różnych działów w firmie,
• Nauka raportowania ważnych dla sklepu i kierownika informacji.

Szczegóły szkolenia:
Termin : 19 – 20.02.2014 (2 dni)
Miejsce : Kraków,
Cena : 499 zł/osoba.

Zapraszamy do kontaktu:
biuro@interseller.pl lub tel. 533 760 969
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia
(kod zawodu 242310,242307)


Obrazek


Miasto: Kraków
Termin: 05.07.2014 - 27.07.2014
Cena: 783.00 PLN netto (783.00 PLN brutto)

Dlaczego warto?
Chcesz zdobyć stabilną i ciekawą pracę?
Stawiasz na rozwój i karierę?
Chciałbyś lepiej znać prawo pracy, system ubezpieczeń społecznych i dowiedzieć się, na co przeznaczane są Twoje pieniądze?

Jeśli tak, nie szukaj dalej - trafiłeś w dobre miejsce!

W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie rozliczać pracowników
-poznasz prawo pracy, system ubezpieczeń, opodatkowania dochodów podatkiem dochodowym od osób fizycznych
-nabędziesz umiejętność poprawnego naliczania listy płac z tytułu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, rozliczania umów cywilno-prawnych, naliczania poszczególnych składników płacowych, zasiłków i przerw w pracy
-nauczysz się rozliczać składki ZUS, sporządzać deklaracje podatkowe
-dowiesz się, jak posługiwać się programem Płatnik i Symfonia
-nauczysz się prowadzić dokumentację pracowniczą i akta osobowe
-nie tylko zdobędziesz nowy zawód, ale także poznasz swoje prawa i obowiązki pracownicze
(będziesz wiedział z czego wynika stawka Twojego wynagrodzenia)

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów 30% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 70% ćwiczenia praktyczne
-celem kursu jest zdobycie umiejętności, a nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy
-trenerzy to specjaliści-praktycy
-pod okiem trenera rozwiązujesz liczne ćwiczenia, przykłady, case study, naliczasz listy płac, zasiłki, rozliczasz składki ZUS, sporządzasz deklaracje podatkowe, wypełniasz druki
-w programie kursu aż 20 h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi Płatnika oraz Symfonii Kadry i Płace
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia) – znajomość tego oprogramowania jest konieczna w codziennej pracy w każdym dziale personalnym.

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność rozliczania pracowników
-będziesz potrafił prowadzić dokumentację personalną, akta osobowe, wypełniać deklaracje podatkowe, rozliczać składki ZUS
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej pracy w działach personalnych, human resources, przedsiębiorstwach zatrudniających pracowników
-będziesz posiadał wiedzę potrzebną do zarządzania i rozliczania swoich pracowników (będziesz mógł także samodzielnie ich rozliczać, co pozwoli na oszczędności)
-realne podniesiesz swoją wartość na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)
-gwarantujemy miesięczną opiekę poszkoleniową (jeśli będziesz miał pytania, pomożemy rozwiać Twoje wątpliwości)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie miałeś styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń i prawa pracy
(kurs prowadzony jest od podstaw)
-masz niewielką wiedzę z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, płac i chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach personalnych, HR
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś samodzielnie rozliczać swoich pracowników
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność obsługi programów Płatnik oraz Symfonia
-posiadasz co najmniej średnie wykształcenie

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/267-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

konto usunięte

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza utworzona w 2014 r. przez Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu Szkoleń, Rekrutacji, Doradztwa HR.

Wybrane programy szkoleniowe:

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
3. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
4. Nowoczesne techniki sprzedaży
5. Sztuka pozyskiwana Klientów
6. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
7. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
8. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
9. Profesjonalna Obsługa Klienta
10. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
11. Art – Coaching, czyli rozwój osobisty przez sztukę
12. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
13. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
14. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
15. Motywowanie pracowników Call/Contact Center

Warsztaty ‘ON THE JOB TRAINING’:

1. Warsztat modułowy - Nowoczesne techniki sprzedaży
2. Warsztat modułowy - Język korzyści – czyli mocne, pozytywne zwroty
3. Warsztat modułowy - Sposoby na umiejętne pokonywanie obiekcji Klienta
4. Warsztat modułowy - Zamykanie rozmów sprzedażowych
5. Warsztat modułowy - Efektywne badanie potrzeb Klientów
6. Warsztat modułowy - Etapy rozmowy sprzedażowej
7. Warsztat modułowy - Techniki sprzedaży
8. Warsztat modułowy - Psychologia sprzedaży

Jeżeli zainteresował Państwa dany program szkoleniowy – Zapraszamy do kontaktu oferta@institute-training.pl. Prześlemy Państwu wszystkie szczegóły naszej propozycji szkoleniowej.
Natomiast jeżeli są Państwo zainteresowani innym tematem szkolenia, również prosimy o przesłanie zapytania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony http://institute-training.pl
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Poznaj innych przedsiębiorców oraz ucz się od nich. Wszytko dzięki Akademii Osiągnięć. Więcej szczegółów tutaj http://bit.ly/1pMmwJa Polecam :)
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

- Już w drugiej połowie maja rozpoczynamy nowe edycje Szkoły w trzech lokalizacjach: Krakowie, Bydgoszczy i Lublinie.
- Program Szkoły Coachów to 140 godzin zegarowych zajęć. Program jest zgodny z modelem kompetencyjnym International Coach Federation (ICF).
- Po ukończeniu Szkoły możliwe jest ubieganie się o akredytację ICF na poziomie ACC metodą portfolio.
- Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez profesjonalnych i doświadczonych coachów, którzy osiągnęli poziom PCC ICF.

Szkoła Coachów ROZVIYAK to autorski program szkoleń rozwijających kompetencje kluczowe w zawodzie coacha, dedykowany osobom, które lubią pracę rozwojową z ludźmi. Do uczestnictwa w szkole zachęcamy początkujących coachów, jak i osoby mające już pewne doświadczenia w prowadzeniu sesji coachingowych, które nie miały dotychczas okazji uczestniczyć w kompleksowych programach podnoszących kompetencje z zakresu coachingu.

Serdecznie zapraszamy do rozwijania swoich kompetencji zawodowych wspólnie z nami i zapoznania się ze szczegółami oferty.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt z Katarzyną Gzyl - Koordynatorem Organizacyjnym Szkół ROZVIYAK, pod adresem e-mail: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub numerem telefonu: 609 200 002 oraz 12 296 12 22.
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już OSTATNI MOMENT, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Dzień Księgowego!


Obrazek

Już za kilka dni – 9 czerwca – będziemy obchodzić wielkie święto – Dzień Księgowego!
Z tego względu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg niespodzianek, rabatów i atrakcji. Im wcześniej zdecydujesz się na szkolenie, tym więcej zyskasz! Bonusy są ograniczone w czasie, zatem liczy się refleks. Oto co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Certyfikowany Kurs Rachunkowości od podstaw (kod zawodu 331301) tańszy o 5%:

a) Jeśli zapiszesz się do 8 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.Dodatkowo, otrzymasz 1 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu oraz dodatkowe materiały z zakresu rachunkowości i finansów.
b) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.Dodatkowo, otrzymasz 1 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu.
c) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.

Jeśli ukończyłeś już kurs rachunkowości od podstaw, tym bardziej powinieneś obchodzić Dzień Księgowego. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe, 5% zniżki na Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych kod zawodu 241103.

Jeśli zapiszesz się w najbliższych dniach, zyskasz:
a) Przy zapisie do 8 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).
Dodatkowo, otrzymasz 2 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu oraz kompendium materiałów oraz dodatkowe materiały z zakresu rachunkowości i finansów.
b) Przy zapisie do 9 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).
Dodatkowo, otrzymasz 1h konsultacji indywidualnych w tracie kursu.
b) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).

Dodatkowo, 10 czerwca w godzinach 11:00 - 15:00 zapraszamy Cię na bezpłatne konsultacje z Dyrektorem Finansowym Tax Consilium Sp. z o.o. – p. Marią Chochorek. Jeżeli chcesz zapytać o kurs, potrzebujesz rady, informacji lub ćwiczeń – przyjdź, chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Pamiętaj, że promocja trwa tylko do środy, a ilość miejsc jest ograniczona. Rabaty nie łączą się ze sobą – zawsze jednak przysługuje Ci korzystniejsza opcja. Czekamy na Twoje zgłoszenie!


Obrazek

Biuro Zarządu
Tax Consilium Sp z o.o.
Al. Z. Krasińskiego 9/4, 31-111 Kraków
tel.: 12 623 73 43
tel.: 797 459 896
fax: 12 291 90 93
http://www.taxconsilium.com/
szkolenia@taxconsilium.com

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do18:00 Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin spotkań w naszym biurze, także w weekend. W celu umówienia się prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.

konto usunięte

Temat: Kraków - PRAKTYCZNE szkolenia dla mikroprzedsiębiorców

Firma HRP Group zaprasza na 4-godzinny bezpłatny warsztat z zakresu budowania kompetencji liderskich Czy chcesz być skutecznym przywódcą? - Jak być Omegą wśród Alf i Ygreków

Warsztaty odbędą się w dwóch miastach: Kraków (23 czerwca 2015) oraz Rzeszów (24 czerwca 2015)

Jeśli zastanawiasz się czasem:
- Skąd wziąć pracowników o kompetencjach, których potrzebuje firma?
- Jak zatrzymać młodych, w których firma tyle inwestuje?
- Jak rozwijać pracownika z długoletnim stażem?
- Dlaczego ludzie nie chcą korzystać z programów rozwojowych, które im proponujemy?
- Co stanie się jeśli zignorujesz temat zarządzania międzygeneracyjnego o którym tyle się teraz mówi?

To nasze spotkania są dla Ciebie!

Więcej informacji na http://hrstream.pl/day/pierwszy/



Wyślij zaproszenie do