Temat: Efektywne rozmowy handlowe


Obrazek


Efektywne prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych
…aby wiedzieć co zrobić, żeby klient nie żegnał się z Tobą zanim się mu przedstawisz.

Czy wiesz, że rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy?

Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie. My nauczymy Cię jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim się przedstawisz :)
Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, wiedzieć, jak prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy w sposób profesjonalny i w dobrym stylu.

Czy jesteś pewien, że sposób w jaki prowadzisz rozmowę telefoniczną jest pozytywnie odbierany przez Twojego rozmówcę?

Jeżeli odpowiedź na to pytanie zajęła Ci więcej niż 1 sekundę, oznacza to, że potrzebujesz tego szkolenia.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych.


Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które będzie prowadzone przez trenera-praktyka (Artur Łukasik), który stworzył to szkolenie bazując na własnym doświadczeniu. Artur dedykuje szkolenie wszystkim tym, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują telefon. Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział co zrobić, aby inni Cię słuchali!

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.


CELE SZKOLENIA:

1. poznanie przez uczestników podstawowych zasad przygotowywania i prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych,
2. nauczenie uczestników tworzenia poszczególnych elementów skryptu rozmowy telefonicznej i nauczenie korzystania ze skryptów,
3. zbudowanie u uczestników świadomości jak ważny jest każdy element całego procesu rozmowy telefonicznej,
4. nauczenie uczestników elastyczności w telefonicznym kontakcie z Klientem,
5. przećwiczenie z uczestnikami poszczególnych elementów rozmowy telefonicznej prowadzących do osiągnięcia wyznaczonego celu,
6. nauczenie uczestników szybkiego i właściwego reagowania na postępowanie Klienta.



Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.


Decydując się teraz na szkolenie EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH zdobędziesz:


- Praktyczne umiejętności wykorzystania technik, które od razu wykorzystasz w swojej pracy, zwiększając liczbę podpisanych kontraktów;
- Nowe podejście do rozmów telefonicznych, które zaczniesz traktować jako dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, informacji;
- Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swoich pasji;
- Doświadczenie łączące zabawę z profesjonalną wiedzą biznesową;
- Dostęp do doświadczonego praktyka - możliwość kontaktu z trenerem po zakończeniu szkolenia;
- Gotowe skrypty z ćwiczeniami, z których możesz korzystać w domu;
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

To prawda, że na rynku jest wiele firm szkoleniowych, które oferują szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, jednak to Akademia Szybkiej Nauki od 13 lat ma grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i polecają nasze szkolenia.

Do grona naszych zadowolonych klientów należą m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polkomtel S.A. , Nestle Polska SA , Biuro Ochrony Rządu, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, i wiele innych.


KOSZT SZKOLENIA:


Standardowa cena szkolenia: 980 PLN/os.


*Promocja wiosenna*

50% zniżki 980 PLN 490 PLN

Zaoszczędzisz 490 PLN


*cena promocyjna przysługuje w przypadku zgłoszenia się na szkolenie do dnia 8 marca 2011 roku



**BONUS**
Każda kolejna zgłoszona osoba z firmy

otrzyma dodatkową zniżkę w wysokości 5%



Jak zgłosić się na szkolenie?
1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i odeślij go do nas na adres: szkolenia@akn.pl
2. Otrzymasz wstępne potwierdzenie rezerwacji oraz fakturę pro-formę
3. Po jej opłaceniu dostaniesz potwierdzenie ostatecznej rezerwacji .
4. Dnia 18 marca 2011 , w godzinach 9:00-17:00 zapraszamy Cię na szkolenie ( siedziba Akademii Szybkiej Nauki , ul. Nowogrodzka 49, Warszawa)


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym działem szkoleń:
tel. 502-190-259 begin_of_the_skype_highlighting              502-190-259      end_of_the_skype_highlighting
Izabella Kapuściak Patrycja Herda-Niszcz
iza.kapusciak@akn.pl patrycja.herda@akn.pl



TRENER:

Artur Łukasik
- trener praktyk, z ponad 15 – letnim doświadczeniem szkoleniowym. Przez ostatnie 10 lat pracował dla największych firm w branży finansowej.
Specjalizacja:

- skuteczna komunikacja,
- NLP,
- zaawansowane szkolenia z technik sprzedaży.

Idealny dla: warsztaty dla grup 12 - 18 osób.

Wyjątkowe / Ciekawostka: trenował sporty pożarnicze (występował na zawodach rangi wojewódzkiej) i brał czynny udział w akcjach gaśniczych.


PROGRAM SZKOLENIA:
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje etapy rozmowy telefonicznej, trudne sytuacje w rozmowach telefonicznych, telefoniczną komunikację z klientem, itp.

Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
1. Podstawowe informacje dotyczące rozmów telefonicznych:

• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Cel główny i cele pomocnicze realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej.

2. Etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Przygotowanie do przeprowadzenia sesji rozmów telefonicznych.
• Prowadzenie rozmów telefonicznych.
• Podsumowanie i analiza przeprowadzonych rozmów telefonicznych.


3. Rozmowa telefoniczna – proces prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Wprowadzenie - budowanie relacji z Klientem.
• Rozwinięcie - wstępne zainteresowanie Klienta, badanie jego potrzeb i prezentacji rozwiązań.
• Zakończenie - podsumowanie i zakończenie rozmowy z Klientem.

4. Narzędzia w rozmowie telefonicznej.

• Pytania i parafraza.
• Słowa klucze i zwroty perswazyjne.
• Głos jako najważniejszy nośnik informacji.

5. Skrypty telefonicznych rozmów handlowych.

• Rodzaje skryptów.
• Tworzenie skryptów.
• Korzystanie ze skryptów.


6. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.Patrycja Herda-Niszcz edytował(a) ten post dnia 04.03.11 o godzinie 11:42