konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Z budowaniem dobrego wizerunku naszej firmy w oczach klienta jest jak z polowaniem na zające z wykorzystaniem czołgów...uda się napewno kilka trafić, ale poniesione wydatki i koszty takiego działania będą niesamicie wysokie niż wykorzystanie do tego celu zwykłej strzelby...

Czy naprawdę trzeba wydawać miliony, aby klient polubił naszą firmę?

Pzdr Dario
Elżbieta B.

Elżbieta B. HR Manager

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Być uczciwym, rzetelnym i słownym.

konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Musi lubić osoby. Nie lubimy firmy, bo skrupulatnie budowany wizerunek może runąc 1 dnia. Tak naprawde to lubimy tam ludzi.

Ale nawet najfajniejsi miewają badziewnych szefów. I wtedy sympatia nawet nie wystarcza.
Andrzej M.

Andrzej M. Wsparcie i
zarządzanie
sprzedażą & Trener
sprzedaży

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Osobiste prezenty np.: super haczyk dla wędkarza, dla miłośnika samolotów – książka z dedykacją itd. Prezent nie musi, często nawet nie powinien być drogi. Najważniejsze, aby był połączony z pasją obdarowywanego i szczerze dany.

Pozdrawiam

AM

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Wypić z nim morzeeee wódki!!:))))
Grzegorz Piotr C.

Grzegorz Piotr C. sprzedaż w relacji,
rozwój ludzi,
komunikacja,
coaching, ...

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

I:"I pamiętaj Kazimierz być szczery"
K: "Zawsze"
Agnieszka Piasecka

Agnieszka Piasecka Ukraina, jeśli
krótko.

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Wydac na rynek dobry nie badziewiasty produkt, np. proszek do prania, który pierze naprawdę, a nie na niby, jak większość.

Ok. Przykład firmy, którą lubię - właściciel marki WC Reiniger, jedynego środka do toalety, który wlewany gdzie trzeba bez potrzeby szorowania utrzymuje ją w czystości. Nie widziałam jeszcze ani jednej reklamy tego czegoś, a produkt ma coraz więcej nabywców, ponieważ sam siebie broni.

Ale rozumiem, że tu chodzi o firmy doradcze itp, a nie o każdą firmę jak leci, w tym właściciela płynu do WC :P

PS. Dario, czy to była kryptoreklama?
Michał C.

Michał C. Medical
Representative

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Najważniejsze,aby klient polubił ludzi,którzy firmę reprezentują.Często,gęsto zdarza się tak,że nawet nielubiąc firmy współpracuje się z przedstawicielem,bo liczy się stosunek interpersonalny.I oto powinien zabiegac handlowiec,a reszta nie jest juz tak istotna...
Mariusz Czerwiński

Mariusz Czerwiński Szukam pracy:
Diagnozy nadużyć
kredytowych, Audyty
umów k...

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Elżbieta B.:
Być uczciwym, rzetelnym i słownym.
Nie wymuszać na kliencie lubienia Naszej firmy. A rozwijając, wizerunek Naszej firmy budujemy na wizerunku menedżerów, a także pracowników.

konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Agnieszka Piasecka:
Wydac na rynek dobry nie badziewiasty produkt, np. proszek do prania, który pierze naprawdę, a nie na niby, jak większość.

Ok. Przykład firmy, którą lubię - właściciel marki WC Reiniger, jedynego środka do toalety, który wlewany gdzie trzeba bez potrzeby szorowania utrzymuje ją w czystości. Nie widziałam jeszcze ani jednej reklamy tego czegoś, a produkt ma coraz więcej nabywców, ponieważ sam siebie broni.

Ale rozumiem, że tu chodzi o firmy doradcze itp, a nie o każdą firmę jak leci, w tym właściciela płynu do WC :P

PS. Dario, czy to była kryptoreklama?

Nie Agnieszko,

bo My zawodowcy wiemy, że aby dobrze wymyć kibelek trzeba go niestety wyszorować ręcznie a nie liczyć tylko na 'siłę wodospadu...'

Pozdrawiam ciepło o poranku!

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 23.03.10 o godzinie 15:30

konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Dariusz Szul:
Czy naprawdę trzeba wydawać miliony, aby klient polubił naszą firmę?
Nie trzeba.
Ale czasem warto.

konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Dariusz Szul:
Z budowaniem dobrego wizerunku naszej firmy w oczach klienta jest jak z polowaniem na zające z wykorzystaniem czołgów...uda się napewno kilka trafić, ale poniesione wydatki i koszty takiego działania będą niesamicie wysokie niż wykorzystanie do tego celu zwykłej strzelby...
Obroty w firmie napędzają handlowcy / sprzedawcy, czyli strzelby. Czołgi, to reklamy w TV, radiu, billboardy itd. Reklama w TV daje tylko wstępną informację o produkcie. Nie zaopiekuje się ona klientem tak, jak handlowiec - poda wstępną informację, poda rozwiązania problemów klienta i zaopiekuje się nim po dokonanej sprzedaży - efekt końcowy - klient przywiązuje się do firmy. Wszystko pod warunkiem, że handlowiec jest pasjonatem swojego zawodu :).
Czy naprawdę trzeba wydawać miliony, aby klient polubił naszą firmę?
Nie, o ile firma oferuje praktyczne rozwiązania problemów klienta / skutecznie wspomaga jego działalność.
Adam Kowalski

Adam Kowalski współwłaściciel, MGM
Systems Sp. z o.o.

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Tekst o kibelku jest ekstra

Dariusz Szul:
Agnieszka Piasecka:
Wydac na rynek dobry nie badziewiasty produkt, np. proszek do prania, który pierze naprawdę, a nie na niby, jak większość.

Ok. Przykład firmy, którą lubię - właściciel marki WC Reiniger, jedynego środka do toalety, który wlewany gdzie trzeba bez potrzeby szorowania utrzymuje ją w czystości. Nie widziałam jeszcze ani jednej reklamy tego czegoś, a produkt ma coraz więcej nabywców, ponieważ sam siebie broni.

Ale rozumiem, że tu chodzi o firmy doradcze itp, a nie o każdą firmę jak leci, w tym właściciela płynu do WC :P

PS. Dario, czy to była kryptoreklama?

Nie Agnieszko,

bo My zawodowcy wiemy, że aby dobrze wymyć kibelek trzeba go niestety wyszorować ręcznie a nie liczyć tylko na 'siłę wodospadu...'

Pozdrawiam ciepło o poranku!

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 23.03.10 o godzinie 15:30
Edyta Malinowska

Edyta Malinowska świetny handlowiec

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Gdyby był jeden, w 100% skuteczny sposób na zaskarbienie sobie sympatii klienta, to czym byłaby sprzedaż? Nudnym wypowiadaniem tego samego zdania? Całe szczęście każdy z naszych klientów jest inny, jeden oczekuje tego "morza wódki", drugi lubi ciężko negocjować i mieć poczucie, że jest górą, trzeci jest zajęty i nie ma czasu na nic, więc jak najwięcej rzeczy trzeba zrobić za niego i tym go można kupić:) Jeżeli potrafimy się dopasować- super, jeśli nie- trzeba szukać innej pracy.
Pzdr
Piotr Solarek

Piotr Solarek Otwarty na
propozycje...

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Edyta Malinowska:
Gdyby był jeden, w 100% skuteczny sposób na zaskarbienie sobie sympatii klienta, to czym byłaby sprzedaż? Nudnym wypowiadaniem tego samego zdania? Całe szczęście każdy z naszych klientów jest inny, jeden oczekuje tego "morza wódki", drugi lubi ciężko negocjować i mieć poczucie, że jest górą, trzeci jest zajęty i nie ma czasu na nic, więc jak najwięcej rzeczy trzeba zrobić za niego i tym go można kupić:) Jeżeli potrafimy się dopasować- super, jeśli nie- trzeba szukać innej pracy.
Pzdr

Wydaje mi się że jest to najtrafniejszy komentarz do tematu. Po prostu do każdego klienta trzeba podejść indywidualnie. Jeśli jednocześnie handlowiec jest w odpowiedni sposób przygotowany do rozmowy, potrafi wyjść poza zakres sprzedawanych usług staje się on partnerem biznesowym klienta. Wzbudza zaufanie i dzięki temu klient ma poczucie że został "obsłużony" na najwyższym poziomie dzięki czemu jest szansa że nas polubi ;)
Andrzej Szulęcki

Andrzej Szulęcki Prezes Zarządu,
Eurowizja sp.z o.o.

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Dariusz Szul:
Z budowaniem dobrego wizerunku naszej firmy w oczach klienta jest jak z polowaniem na zające z wykorzystaniem czołgów...uda się napewno kilka trafić, ale poniesione wydatki i koszty takiego działania będą niesamicie wysokie niż wykorzystanie do tego celu zwykłej strzelby...

Czy naprawdę trzeba wydawać miliony, aby klient polubił naszą firmę?

Pzdr Dario

Oj Dario, Dario. Gdybym miał miliony tylko na wydanie żeby mnie ktoś lubił to bym ich nie wydawał.

konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Andrzej Szulęcki:
Dariusz Szul:
Z budowaniem dobrego wizerunku naszej firmy w oczach klienta jest jak z polowaniem na zające z wykorzystaniem czołgów...uda się napewno kilka trafić, ale poniesione wydatki i koszty takiego działania będą niesamicie wysokie niż wykorzystanie do tego celu zwykłej strzelby...

Czy naprawdę trzeba wydawać miliony, aby klient polubił naszą firmę?

Pzdr Dario

Oj Dario, Dario. Gdybym miał miliony tylko na wydanie żeby mnie ktoś lubił to bym ich nie wydawał.

Właśnie Andrzeju,

dlatego to pytanie zadałem...doskonale Wiemy, że nie trzeba wydawać milionów , aby tak działać i realizować transakcje, aby Klient Nasz polubił i był nam wierny jak pies!

Pzdr Dario
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Klient nie przywiązuje się do firmy tylko do ludzi tam pracujących.
Zwolnij naprawdę dobrego handlowca to zobaczysz gdzie pójdzie klient zabiera całą swoją liste i nie ma klientów.
Co zrobić żeby klient nas polubił?
Polubić klienta- tylko naprawdę go polubić a nie udawać że go się lubi.Ludzie przede wszystkim odczuwają. A techniki to trochę mydlenie oczu( mówię tu cały czas lubieniu )
Interpretacja tego zdania jest oczywiście głębsza.

Ciekawe zwroty mi sie nasuwają
technika lubienia klient ,sztuczki lubienia klient- ciekawe?Roman Zając edytował(a) ten post dnia 18.05.10 o godzinie 16:54

konto usunięte

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Roman Zając:
Klient nie przywiązuje się do firmy tylko do ludzi tam pracujących.
Zwolnij naprawdę dobrego handlowca to zobaczysz gdzie pójdzie klient zabiera całą swoją liste i nie ma klientów.
Co zrobić żeby klient nas polubił?
Polubić klienta- tylko naprawdę go polubić a nie udawać że go się lubi.Ludzie przede wszystkim odczuwają. A techniki to trochę mydlenie oczu( mówię tu cały czas lubieniu )
Interpretacja tego zdania jest oczywiście głębsza.

Ciekawy zwroty mi sie nasuwają
technika lubienia klient ,sztuczki lubienia klient- ciekawe?Roman Zając edytował(a) ten post dnia 14.05.10 o godzinie 14:52

Romanie,

tak jest wiele trików i sztuczek, które pomagają nam zaskarbić sobie zaufanie klienta, który po kilku spotkaniach nas po prostu zaczyna lubić...
Bardzo ważny jest takt i dyskrecja działania to lubią wszyscy klienci :)

Pzdr Dario
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Co robić, aby klient polubił Naszą firmę?

Dariusz Szul:
Roman Zając:
Klient nie przywiązuje się do firmy tylko do ludzi tam pracujących.
Zwolnij naprawdę dobrego handlowca to zobaczysz gdzie pójdzie klient zabiera całą swoją liste i nie ma klientów.
Co zrobić żeby klient nas polubił?
Polubić klienta- tylko naprawdę go polubić a nie udawać że go się lubi.Ludzie przede wszystkim odczuwają. A techniki to trochę mydlenie oczu( mówię tu cały czas lubieniu )
Interpretacja tego zdania jest oczywiście głębsza.

Ciekawy zwroty mi sie nasuwają
technika lubienia klient ,sztuczki lubienia klient- ciekawe?

Romanie,

tak jest wiele trików i sztuczek, które pomagają nam zaskarbić sobie zaufanie klienta, który po kilku spotkaniach nas po prostu zaczyna lubić...
Bardzo ważny jest takt i dyskrecja działania to lubią wszyscy klienci :)

Pzdr Dario

Masz rację w tym co piszesz i wszyscy mają rację :)
POzdrawiamRoman Zając edytował(a) ten post dnia 15.05.10 o godzinie 12:46



Wyślij zaproszenie do