Temat: Słowem wstępu. Apel.

W którym kierunku ruszy "Sprawdziłem i polecam" zweryfikujemy My konsumenci. Ważne jest aby było to miejsce spontanicznych refleksji i promocji osób, towarów czy usług.

Natomiast formuła grupy będzie ciekawsza jeśli oddalimy się od wielkich koncernów i sprzedawców.

Spróbujmy rozwinąć lokalny handel i usługi. Chociaż jest to mile widziane nie trzeba polecać tylko firm, brandów i marek za które odpowiadają sowicie opłacani marketingowcy.

Skupmy się na dobrym szewcu za rogiem, wchodzącej na rynek firmie kurierskiej lub Pani Basi z prywatnego salonu fryzjerskiego. Okazuje się, że w ostatnim czasie w dużych miastach powraca trend promowany i wspierany poprzez samorządy i władze do rozwoju małych sklepów i drobnych usług. Warszawa zdecydowała się dywersyfikować lokalne i własne tereny oraz dawne sklepy pod konkretne usługi, właśnie po to żebyśmy znów mogli utożsamiać jakość towarów i usług z konkretną osobą a nie z anonimową marką w galerii handlowej.

Promujmy marki te znane i nie znane. Uświadamiajmy się na wzajem kiedy płacimy za nazwę a nie skład i efekt.

Zapraszam.Marcin Cichocki edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 00:47