konto usunięte

Temat: Konferencja naukowa SWPS-UW/Psychologia sportu/współpraca

KONFERENCJA KÓŁ NAUKOWYCH PSYCHOLOGII SPORTU UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO ORAZ SZKOŁY WYŻSZEJ PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ „Jak być lepszym w sporcie. Optymalizacja działania w sytuacji startowej.” poszukuje sponsorów.

O nas
Koła Naukowe Psychologii Sportu (UW I SWPS) utworzone zostały dzięki studentom i ludziom, dla których spotkania, dyskusje i rozmowy o psychologii sportu stanowią idealną okazję do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń. Koła Naukowe Psychologii Sportu cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród studentów UW i SWPS, ale także absolwentów szkoły i studentów innych uczelni.

Członkowie koła, próbując wyjaśnić i opisać psychologiczne aspekty sportu, organizują warsztaty i przeprowadzają badania, piszą i publikują informacje promujące psychologię jako naukę stosowaną i skuteczną w pracy na gruncie sportu.

O konferencji
Jest to pierwsza tego typu konferencja w Warszawie, która jest organizowana przez dwie uczelnie wyższe (Uniwersytet Warszawski i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej).

Skierowana jest przede wszystkim do studentów psychologii, a także zawodników i trenerów sportowych.

Uczestnikami konferencji będą znane osoby ze świata sportu i nauki, m in. Damian Grabowski, Beata Mieńkowska, Kamil Wódka, Nikodem Jaworski.

Problematyka konferencji będzie dotyczyła psychologicznych aspektów pracy w sporcie, problematyki sponsoringu sportowego oraz trudności na jakie napotykają sportowcy w czasie codziennych zmagań. Warto jednak podkreślić nowatorski kierunek konferencji i odejście od tematu problemów na rzecz optymalizacji działania.

Planowana ilość uczestników 100 osób

Co oferujemy:
Możliwość ustawienia ścianki sponsorskiej (na jej tle uczestnicy będą udzielać wywiadów mediom
Umieszczenie logotypu firmy na 500 plakatach;
Materiały reklamowe na pendrive’ach (do 50 sztuk) z materiałami z konferencji;
Możliwość rozwieszenia dwóch banerów reklamowych w miejscu konferencji;
Umieszczenie logo firmy na 100 teczkach z materiałami;
Możliwość umieszczenia materiałów reklamowych firmy w 100 teczkach oraz kolportaż materiałów reklamowych firmy w ilości 2,000 szt. na terenie UW oraz SWPS przed i podczas konferencji;
Możliwość rozstawienia stoiska reklamowego w miejscu konferencji (prezentacja produktów Sponsora).
Przekazanie uczestnikom informacji dotyczącej sponsoringu przy rozpoczęciu i zakończeniu konferencji;
Możliwość umieszczenia logo firmy na stronie internetowej konferencji: (wraz z linkiem do strony lub produktów Sponsora).

Zainteresowane firmy/osoby proszę o kontakt ze mną.
Bartosz Mitka
tel.: 605 093 143
e-mail: warszawa2011@psych.uw.edu.pl