Temat: Sponsoring lepszy od reklamy??? Jakie przytaczać argumenty?
Chciałbym zaprosić do dyskusji na temat kluczowych argumentów, przytaczanych w rozmowach z potencjalnymi sponsorami.Jeśli firma X ma przeznaczyć na Wasz projekt kwotę np. 2 mln zł, z pewnością dokona analizy opłacalności takiego przedsięwzięcia, porównując korzyści Waszej oferty do tych płynących z zainwestowania tej samej kwoty w typową reklamę.
Zatem zapraszam, wpisujcie jakie według Was czynniki (argumenty) przemawiają za sponsoringiem.
Jakie argumenty mają przekonać potencjalnego sponsora, iż sponsoring Waszego projektu, przyniesie większe korzyści od typowej reklamy prasowej, radiowej, telewizyjnej...itd.
Zapraszam również do dyskusji osoby, które sponsorowały dowolne wydarzenia.
Jakie argumenty okazały się kluczowe czy też decydujące w podjęciu decyzji?