Krzysztof Wydra

Krzysztof Wydra Oddam 8 kg
powietrza, za 500 ml
słońca

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Sponsorując sportowca, event, kulturę, itp:
Twoje logo jest jednym z wielu innych i przez...

...szum przekazów reklamowych Odbiorcy nie są w stanie zapamiętać

Twojego logo i udziału w przedsięwzięciu, które sponsorujesz

Nie masz również wpływu na wydarzenia sponsorowanych akcji

W razie porażki istnieje ryzyko bycia kojarzonym z niepowodzeniem sportowca,
nieudanym wydarzeniem czy nieprzychylnymi recenzjami kulturalnymi

Odbiorca nie odczuwa bezpośrednio Twojego wpływu na sponsorowane
przedsięwzięcie

Prawda czy fałsz?
Piotr J.

Piotr J. Pogotowie
Komputerowe Warszawa

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Fałsz.

konto usunięte

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Czasami prawda:)
Zbigniew Maciej Matyszczak

Zbigniew Maciej Matyszczak konsultant
niezależny,edukacja
nieformalna w ramach
bizne...

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Krzysztof Wydra:
Sponsorując sportowca, event, kulturę, itp:
Twoje logo jest jednym z wielu innych i przez...

...szum przekazów reklamowych Odbiorcy nie są w stanie zapamiętać

Twojego logo i udziału w przedsięwzięciu, które sponsorujesz

Nie masz również wpływu na wydarzenia sponsorowanych akcji

W razie porażki istnieje ryzyko bycia kojarzonym z niepowodzeniem sportowca,
nieudanym wydarzeniem czy nieprzychylnymi recenzjami kulturalnymi

Odbiorca nie odczuwa bezpośrednio Twojego wpływu na sponsorowane
przedsięwzięcie

Prawda czy fałsz?

ABSURD !

konto usunięte

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Maciej Matyszczak:
Krzysztof Wydra:
Sponsorując sportowca, event, kulturę, itp:
Twoje logo jest jednym z wielu innych i przez...

...szum przekazów reklamowych Odbiorcy nie są w stanie zapamiętać

Twojego logo i udziału w przedsięwzięciu, które sponsorujesz

Nie masz również wpływu na wydarzenia sponsorowanych akcji

W razie porażki istnieje ryzyko bycia kojarzonym z niepowodzeniem sportowca,
nieudanym wydarzeniem czy nieprzychylnymi recenzjami kulturalnymi

Odbiorca nie odczuwa bezpośrednio Twojego wpływu na sponsorowane
przedsięwzięcie

Prawda czy fałsz?

ABSURD !

Nazywanie opisanych sytuacji absurdem jest dużym nadużyciem. Zdarzają się przecież nieprofesjonalni organizatorzy oraz wpadki PR-owe, co potrafi zniweczyć większość potencjalnych korzyści sponsorów. Często jest tak, że korzyści promocyjne nijak się mają do wysokości wsparcia, jakiego oczekują organizatorzy. No bo bądźmy szczerzy- co przyjdzie firmie produkującej np. ubrania robocze ze sponsorowania lokalnego koncertu kilku grup heavy-metalowych...? Najczęściej w zamian za wywieszenie banera pod sceną i podziękowań na stronie zespołu oraz na FB i w lokalnych mediach. Wielu organizatorów (niedoświadczonych) popełnia jeden, za to podstawowy, błąd- nie szuka sponsora pod kątem profilu swojego eventu, tylko szuka kasy gdzie popadnie. Tymczasem nawet średnio lotny gimnazjalista wie, że jeśli chcemy np. zorganizować lokalny turniej piłki nożnej, to naturalnym wyborem będzie zwrócenie się o wsparcie do marketu ze sprzętem sportowym, a nie do centrum ogrodniczego.
Zbigniew Maciej Matyszczak

Zbigniew Maciej Matyszczak konsultant
niezależny,edukacja
nieformalna w ramach
bizne...

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Maciej B.:
Maciej Matyszczak:
Krzysztof Wydra:
Sponsorując sportowca, event, kulturę, itp:
Twoje logo jest jednym z wielu innych i przez...

...szum przekazów reklamowych Odbiorcy nie są w stanie zapamiętać

Twojego logo i udziału w przedsięwzięciu, które sponsorujesz

Nie masz również wpływu na wydarzenia sponsorowanych akcji

W razie porażki istnieje ryzyko bycia kojarzonym z niepowodzeniem sportowca,
nieudanym wydarzeniem czy nieprzychylnymi recenzjami kulturalnymi

Odbiorca nie odczuwa bezpośrednio Twojego wpływu na sponsorowane
przedsięwzięcie

Prawda czy fałsz?

ABSURD !

Nazywanie opisanych sytuacji absurdem jest dużym nadużyciem. Zdarzają się przecież nieprofesjonalni organizatorzy oraz wpadki PR-owe, co potrafi zniweczyć większość potencjalnych korzyści sponsorów. Często jest tak, że korzyści promocyjne nijak się mają do wysokości wsparcia, jakiego oczekują organizatorzy. No bo bądźmy szczerzy- co przyjdzie firmie produkującej np. ubrania robocze ze sponsorowania lokalnego koncertu kilku grup heavy-metalowych...? Najczęściej w zamian za wywieszenie banera pod sceną i podziękowań na stronie zespołu oraz na FB i w lokalnych mediach. Wielu organizatorów (niedoświadczonych) popełnia jeden, za to podstawowy, błąd- nie szuka sponsora pod kątem profilu swojego eventu, tylko szuka kasy gdzie popadnie. Tymczasem nawet średnio lotny gimnazjalista wie, że jeśli chcemy np. zorganizować lokalny turniej piłki nożnej, to naturalnym wyborem będzie zwrócenie się o wsparcie do marketu ze sprzętem sportowym, a nie do centrum ogrodniczego.

Nieprofesjonalni organizatorzy pozyskują nieprofesjonalnych sponsorów ...
To jest własnie absurd.
Nadużyciem jest brak profesjonalizmu.

konto usunięte

Temat: Sponsoring. Czy warto?

Maciej Matyszczak:
Nieprofesjonalni organizatorzy pozyskują nieprofesjonalnych sponsorów ...
To jest własnie absurd.

I właśnie ci nieprofesjonalni sponsorzy często wyrzucają pieniądze w błoto.
Nadużyciem jest brak profesjonalizmu.

Jak najbardziej:)
Zbigniew Maciej Matyszczak

Zbigniew Maciej Matyszczak konsultant
niezależny,edukacja
nieformalna w ramach
bizne...

Temat: Sponsoring. Czy warto?

profesjonalni, nieprofesjonalni, naciągacze ... w każdej dziedzinie.
Sponsoring jest najtańszą formą reklamy i w obszrze odpowiedzialności społecznej doskonałym narzędziem do budowania wizerunku czy marki. Maciej Matyszczak edytował(a) ten post dnia 04.05.12 o godzinie 16:45



Wyślij zaproszenie do