Paulina W.

Paulina W. PR Manager PIAP

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Budowa strategii firmy w Internecie i nowych mediach - najnowsze trendy - warsztaty

Prowadzący: Dominik Kaznowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR, Nasza-Klasa Sp. z o.o.

Miejsce: Hotel Belweder, Warszawa 22 i 23 lutego 2010 roku

Warsztat kierujemy do:
- Dyrektorów i Specjalistów ds. PR
- Dyrektorów i Specjalistów ds. Marketingu
- Specjalistów ds. Marketingu Internetowego
- Specjalistów ds. Komunikacji Zewnętrznej
- Specjalistów ds. E-commerce
- Event Managerów
- Rzeczników Prasowych firm, instytucji rządowych samorządowych

Najważniejsze zagadnienia:
- SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE JAKO NOWE ŚRODOWISKA BIZNESOWE
- NAJNOWSZE NARZĘDZIA SPOŁECZNOŚCIOWE I ICH ZASTOSOWANIE
- NOWOCZESNE MODELE DYSTRYBUCJI INFORMACJI
- SKUTECZNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W INTERNECIE
- TWORZENIE STRATEGII W SOCIAL MEDIA

UWAGA!!! Drugiego dnia, podczas części praktycznej każdy z uczestników będzie opracowywać strategię firmy w nowych mediach!

Zapraszam do udziału.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mailowy (pwojda@tcct.pl) lub telefoniczny (+48 22 460 51 24), wówczas prześlę harmonogram warsztatów i szczegółowe informacje o projekcie.

Pozdrawiam,
Paulina Wojda

Top Consulting Conferences & Trainings S.A.
ul. Marszałkowska 58 lok.56 || 00-784 Warszawa || POLAND
tel: +4822 460 51 24|| fax: +4822 460 51 29
pwojda@tcct.pl || tcct.plPaulina Wojda edytował(a) ten post dnia 01.02.10 o godzinie 11:47
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Paulina Wojda:
Budowa strategii firmy w Internecie i nowych mediach - najnowsze trendy - warsztaty

Dziękuję za informację o warsztatach. Chciałbym jednak w tym miejscu zapytać członków naszej grupy, czy nie macie nic przeciwko treściom komercyjnym jak ta, dodana przez Paulinę. Od razu dodam, że Paulina nie uzgadniała ze mną wcześniej możliwości postowania tego ogłoszenia tutaj.
Wasze głosy pomogą mi ustalić politykę w zakresie moderacji grupy. Zachęcam do wypowiedzi.
Marta Klimowicz

Marta Klimowicz Online Marketing

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Moim zdaniem albo wywalać jako spam, albo stworzyć osobny wątek na tego typu ogłoszenia, bo należy zakładać, że będzie ich coraz więcej.
Jarosław Zieliński

Jarosław Zieliński politolog,
dziennikarz,
informatyk

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Marta Klimowicz:
Moim zdaniem albo wywalać jako spam, albo stworzyć osobny wątek na tego typu ogłoszenia, bo należy zakładać, że będzie ich coraz więcej.

Popieram: wątek "Ogłoszenia" albo "Szkolenia" - przypięty.

Jarosław Zieliński
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Popieram Martę i Jarka.

Podobne rozwiązanie (osobny wątek na ogłoszenia) funkcjonuje na kilku grupach i moim zdaniem się sprawdza.
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Świetnie. Nie chciałem Wam niczego narzucać. Ale widzę, że póki co wszyscy się ze sobą zgadzamy:).

Mam jeszcze jedną propozycję. Wątek "blogi". Miejsce na promowanie ciekawego postu z bloga (jeśli jest na temat). Zasada taka: można postować tylko skrót wpisu i link. Dyskusja już na samym blogu, żeby nie zaśmiecać wątku i promować komentowanie pod wpisami. Będziemy mieć wtedy fajny przegląd tego co, kto pisze z naszej grupy poza Goldenline. To jest tylko luźny pomysł, który daję pod głosowanie. LinkedIn ma oddzielną funkcjonalność w grupach do tego, taki wątek byłby tego substytutem. Co Wy na to?
Jarosław Zieliński

Jarosław Zieliński politolog,
dziennikarz,
informatyk

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Dawid Pacha:
Miejsce na promowanie ciekawego postu z bloga (jeśli jest na temat). Zasada taka: można postować tylko skrót wpisu i link. Dyskusja już na samym blogu, żeby nie zaśmiecać wątku i promować komentowanie pod wpisami.

Dobry pomysł. Proponuję ograniczenie wpisu do blipowego/smsowego 160 znaków :)

Jarosław Zieliński
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Dawid, jestem za.
Michał Oleksiński

Michał Oleksiński Kierownik Marketingu

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Ja proponuje aby jeszcze był obowiązek umieszczania informacji o tym czy szkolenie jest płatne czy bezpłatne i jaka jest jego cena.
Paulina W.

Paulina W. PR Manager PIAP

Temat: Warsztaty "Budowa strategii firmy w Internecie" - DOMINIK...

Wydaje mi się, że nie było po prostu wcześniej takiego wątku jak "ogłoszenia", stąd moja decyzja o umieszczeniu info w nowym,
choć całkowicie się zgadzam z pomysłem oddzielnego wątku na tego typu wiadomości, bo to wprowadza porządek i przejrzysty układ całej grupy,

z góry przepraszam za powstałe niedogodności.

Pozdrawiam,
Paulina

Następna dyskusja:

Dlaczego prowadzenie bloga ...




Wyślij zaproszenie do