Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Czy istnieją agencje Social Media rozliczające się za...

Oczywiście, w jakimś stopniu byłaby to kwestia determinacji :), ale niekoniecznie...

Teoretycznie przecież możliwy jest następujący model współpracy :

- zapoznanie się ze specyfiką branży, w której przyszłoby agencji działać, wstępne określenie jej atrakcyjności, a co za tym idzie, ewentualnego zainteresowania,
- opracowanie strategii działania (której w takim przypadku można by nawet nie przedstawiać zleceniodawcy, jeśli agencja obawiałaby się, że chodzi o wyłudzenie bezpłatnej porady marketingowej)
- wycena "udziałów" w przedsięwzięciu - niekoniecznie rozumianych jako udziały kapitałowe, ale np. w stylu : "pozyskanie 1 klienta w tym przypadku kosztować was będzie...", czyli wycena relacji ilości prac do wykonania do prawdopodobieństwa jego pozyskania,
- określenie czasu trwania współpracy.

Bynajmniej nie rozważam tego zagadnienia czysto teoretycznie. Można wręcz ten wątek traktować jako coś w rodzaju zapytania ofertowego... Uprzedzając ewentualne pytania, wyjaśnię, że w naszym przypadku akurat ani nie istnieje problem z odróżnieniem klienta i "like'a", ani nie mamy zamiaru robić problemu z udostępnieniem na czas współpracy wiarygodnego wglądu do rejestru pozyskanych klientów, np. poprzez system bankowy.

Aha, szkoda czasu na grzebanie na moim profilu, to nie obecna firma, tylko zupełnie nowe przedsięwzięcie.

konto usunięte

Temat: Czy istnieją agencje Social Media rozliczające się za...

Obawiam się, że nikt nie pójdzie w 100% na rozliczenie "za klienta" bo to nie od agencji będzie zależało w 100% jego pozyskanie - zadecyduje tutaj też Twoja oferta, Twój asortyment, sposób kontaktu z klientem, cena produktu etc.

Gdybym miał takie zapytanie to poszedłbym na nie, ale tylko jeśli opłata "za klienta' byłaby dodatkową premią.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Czy istnieją agencje Social Media rozliczające się za...

Łukasz W.:
to nie od agencji będzie zależało w 100% jego pozyskanie - zadecyduje tutaj też Twoja oferta, Twój asortyment, sposób kontaktu z klientem, cena produktu etc.
Ależ oczywiście - tyle, że jeśli wszystkie te dane będą agencji ujawnione wcześniej, sama sobie będzie mogła wycenić "ryzyko" z tym związane. Czyli jeśli agencji będzie wiadomo, czym się portal zajmuje i ujawnione będą wszystkie żądane kwestie, może sobie to skalkulować.

Czyli np.
"od klienta, który zamówi przez Internet batonik Mars za 5 zł z darmową dostawą w dowolnym punkcie kraju chcemy złotówkę"
"od klienta, który zamówi przez Internet batonik Mars za 5 zł + koszty wysyłki (albo za 10 zł) chcemy trzy złote"
"od klienta który na skutek naszych działań zamówi (przy podanych przez was cenach) lokomotywę chcemy 100.000 zł" :)

Następna dyskusja:

Czy marketingu w Social Med...




Wyślij zaproszenie do