Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: Czy istnieją agencje Social Media rozliczające się za...
Oczywiście, w jakimś stopniu byłaby to kwestia determinacji :), ale niekoniecznie...Teoretycznie przecież możliwy jest następujący model współpracy :
- zapoznanie się ze specyfiką branży, w której przyszłoby agencji działać, wstępne określenie jej atrakcyjności, a co za tym idzie, ewentualnego zainteresowania,
- opracowanie strategii działania (której w takim przypadku można by nawet nie przedstawiać zleceniodawcy, jeśli agencja obawiałaby się, że chodzi o wyłudzenie bezpłatnej porady marketingowej)
- wycena "udziałów" w przedsięwzięciu - niekoniecznie rozumianych jako udziały kapitałowe, ale np. w stylu : "pozyskanie 1 klienta w tym przypadku kosztować was będzie...", czyli wycena relacji ilości prac do wykonania do prawdopodobieństwa jego pozyskania,
- określenie czasu trwania współpracy.
Bynajmniej nie rozważam tego zagadnienia czysto teoretycznie. Można wręcz ten wątek traktować jako coś w rodzaju zapytania ofertowego... Uprzedzając ewentualne pytania, wyjaśnię, że w naszym przypadku akurat ani nie istnieje problem z odróżnieniem klienta i "like'a", ani nie mamy zamiaru robić problemu z udostępnieniem na czas współpracy wiarygodnego wglądu do rejestru pozyskanych klientów, np. poprzez system bankowy.
Aha, szkoda czasu na grzebanie na moim profilu, to nie obecna firma, tylko zupełnie nowe przedsięwzięcie.