Temat: Czy FB jako strona domowa dla małej lokalnej firmy ma sens?
Witam,
Zgadzam się z tym, co napisał Dawid. Obecność na FB to przede wszystkim dialog z potencjalnymi klientami. To nie jest blog. Jeżeli firma nie posiada zasobów by opiekować się stroną domową posiadającą minimum treści - to tym bardziej nie będzie miała zasobów na prowadzenie kampanii w serwisie społecznościowym. Ta wymaga znacznie więcej zaangażowania i planowania.
Rozumiem, że nie chciałbyś rezygnować z obecności na FB. Jeżeli jesteś w stanie wrzucać tam ciekawy kontent i jesteś w stanie przez FB np. odpowiadać na on-line'owe zapytania potencjalnych Klientów - to możesz ją zostawić. W ostateczności zawsze stronę można zamknąć :)
Nie przekierowywałbym jednak adresu na FB. Nawet najprostsza strona, która będzie zawierała podstawowe informacje o firmie, produktach oraz mapę dojazdu będzie lepszym rozwiązaniem (moim zdaniem). Na takiej stronie również w bardzo prosty sposób możesz zamieścić wtyczkę Facebookową, która będzie prezentowała na stronie treści, które publikujesz na FB.
Pamiętaj, że nie wszyscy Klienci korzystają (nie wszyscy chcą) z facebooka i wpisując adres Twojej strony liczą, że wejdą właśnie na stronę domową a nie na FB, co może już być mylące.
Pomyśl o tym, czego oczekują Twoi Klienci po wpisaniu adresu Twojej strony w przeglądarkę - czy informacji, które publikujesz na FB, czy może adresu, numeru telefonu, informacji o dostępności produktów?
Tyle ode mnie, powodzenia! :)