Iwona J.

Iwona J. Mediacje sądowe i
pozasądowe /
Szkolenia

Temat: komunikacja asertywna

Od zupełnie niedawna jestem trenerem wewnętrznym w mojej Izbie. Prowadzę szkolenia "miękkie" między innymi z komunikacji asertywnej. Póki co przeprowadziłam dwa szkolenia.

Aktualnie piszę skrypt do następnych szkoleń z tego zagadnienia, przy czym główny nacisk kładę na wiedzę zdobytą od uczestników moich zajęć. Najistotniejszą dla mnie informacją na temat potrzeb uczestnikow tego rodzaju szkoleń, jest potrzeba dostosowania programu do specyfiki pracy w służbie.
Czy ktoś z Was mógłby mi podać przykłady sytuacji, w których zachowania asertywne, z punktu widzenia człowieka, byłyby wskazane, natomiast z punktu widzenia funkcjonariusza, stanowią zagrożenie dla pracy oraz stosunków pracowniczych (głównie między różnymi szczeblami)??

Proszę o wypowiedzi

Iwona J.