Temat: Telefon zastrzeżony.
Odkąd pewnego burka bankowego, który w skrajnie chamski sposób beształ klienta ponieważ był coś tam bankowi winien, nagrano i wielokrotnie odtwarzano w mediach, ja staram się być wyjątkowo czujny jak ważka w locie. Odbieram wyłącznie te telefony, które mam wpisane do telefonu. Czasami zdarza mi się dla rozrywki odebrać taki anonimowy telefon. Zdarzyło mi się od samego początku rozmowy usłyszeć od świetnie wyszkolonej panienki: Dzień dobry, bardzo proszę o podanie danych osobowych celem weryfikacji danych. Teraz to ja przejmuję inicjatywę i wytrącam jej z rąk jej argumenty i to ja się pytam o jej dane osobowe. Oczywiście następuje konsternacja, po czym to ja kończę rozmowę. I tak trzeba! Bezczelność bowiem i chamstwo ze strony zwłaszcza banków nie zna granic. I tak właśnie w całym kraju to wygląda, bo my czyli społeczeństwo dajemy przyzwolenie na takie praktyki.
I jeszcze jedno. Przypominam łaskawie, że netykieta wyraźnie mówi ,że na każdy telefon należy obowiązkowo odpowiedzieć.Trzeba tylko uzupełnić o dość ważną informację. Odpowiadamy wówczas, gdy ten ktoś nam się nagrał i dokładnie sprecyzował swoje dane, a także czego dotyczy lub ma dotyczyć rozmowa. Na anonimy się nie odpowiada.
Marek Polakiewicz edytował(a) ten post dnia 23.05.12 o godzinie 23:21