Anna L.

Anna L.
Księgowa//Rachunkowo
ść//Rusycystyka

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

wiadomo - trzeba sie przywitac, jakies "dzien dobry" itp. I kto pierwszy powinien sie przedstawic: ten, kto przyszedl (zalozmy, ze byl umowiony z kims z firmy) czy ten, kto pracuje w tym biurze?

konto usunięte

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Oczywiście, że ten kto przyszedł.

Wchodzisz, mówisz "Dzień dobry, nazywam się tak i tak, jestem umówiony/a z tym i tamtym w sprawie tego i tamtego". W wypadku braku umówienia pomijamy kawałek.
Anna L.

Anna L.
Księgowa//Rachunkowo
ść//Rusycystyka

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

hehehe, a do mojej firmy przychodza interesanci i tylko "dzien dobry" I stoja i czekaja :))) i sie zaczelam zastanawiac ze to moze ja musze sie im przedstawiac :)

konto usunięte

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Jak wchodzi i mówi "Dzień dobry" i na tym kończy to odpowiadasz "Dzień dobry" i... na tym kończysz ;)
A kto wie? Może przyszedł tylko się pochwalić, że ma dobry dzień :]
Anna L.

Anna L.
Księgowa//Rachunkowo
ść//Rusycystyka

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Paweł L.:Jak wchodzi i mówi "Dzień dobry" i na tym kończy to odpowiadasz "Dzień dobry" i... na tym kończysz ;)
A kto wie? Może przyszedł tylko się pochwalić, że ma dobry dzień :]


hehe, pewnie tak ;))


Anna L. edytował(a) ten post dnia 20.12.06 o godzinie 22:39

konto usunięte

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Chyba, że Twoja firma to sklep. Wtedy warto dodać staropolskie "Co podać?". ;)

A jeśli nie, to gdy delikwent zacznie się pocić i dziwnie rozglądać, możesz sprowadzić na niego łaskę w postaci słów "W czym mogę pomóć?" To mu powinno rozwiązać język. :)
Małgorzata Mazurkiewicz

Małgorzata Mazurkiewicz Happily Employed :)

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Hmmm, to dziwne, co mówicie. Ja w ostatnim czasie miałam sporo rozmów i zawsze najpierw była recepcja, nie przyszłoby mi do głowy, żeby powiedzieć dzień dobry i tyle. Generalnie osoba, która dzwoniła mnie zaprosić na rozmowę przedstawiała się albo podawała godność osoby , z która miałabym rozmawiać wiec zawsze mówiłam ze ja do tej osoby w takiej a takiej sprawie :-)

konto usunięte

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Uwierz, że bywają takie przypadki stosujące schemat "Dzień dobry + cisza" :)

konto usunięte

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

hmm ja to się cieszyłam jak mi się zdarzyło wogóle usłyszeć jakiekolwiek "Dzień Dobry" ;)

Pozdrawiam :)
Łukasz P.

Łukasz P. Dyrektor Handlowy

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

Anna L.:wiadomo - trzeba sie przywitac, jakies "dzien dobry" itp. I kto pierwszy powinien sie przedstawic: ten, kto przyszedl (zalozmy, ze byl umowiony z kims z firmy) czy ten, kto pracuje w tym biurze?


w ogóle dziwi mnie takie pytanie...
Maciej Ż.

Maciej Ż. Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...

Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...

ogólne zasady savoir-vivre głoszą, że to osoba przychodząca powinna się pierwsza przywitać. Natomiast gdy gościem jest klient czy potencjalny klient (np. firma, sklep) coraz częściej obsługa chce się przymilić i pierwsza mówi "Dzień Dobry" najczęściej z sakramentalnym "w czym mogę pomóc?"



Wyślij zaproszenie do