Anna
L.
Księgowa//Rachunkowo
ść//Rusycystyka
konto usunięte
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Oczywiście, że ten kto przyszedł.Wchodzisz, mówisz "Dzień dobry, nazywam się tak i tak, jestem umówiony/a z tym i tamtym w sprawie tego i tamtego". W wypadku braku umówienia pomijamy kawałek.
Anna
L.
Księgowa//Rachunkowo
ść//Rusycystyka
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
hehehe, a do mojej firmy przychodza interesanci i tylko "dzien dobry" I stoja i czekaja :))) i sie zaczelam zastanawiac ze to moze ja musze sie im przedstawiac :)konto usunięte
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Jak wchodzi i mówi "Dzień dobry" i na tym kończy to odpowiadasz "Dzień dobry" i... na tym kończysz ;)A kto wie? Może przyszedł tylko się pochwalić, że ma dobry dzień :]
Anna
L.
Księgowa//Rachunkowo
ść//Rusycystyka
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Paweł L.:Jak wchodzi i mówi "Dzień dobry" i na tym kończy to odpowiadasz "Dzień dobry" i... na tym kończysz ;)
A kto wie? Może przyszedł tylko się pochwalić, że ma dobry dzień :]
hehe, pewnie tak ;))
Anna L. edytował(a) ten post dnia 20.12.06 o godzinie 22:39
konto usunięte
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Chyba, że Twoja firma to sklep. Wtedy warto dodać staropolskie "Co podać?". ;)A jeśli nie, to gdy delikwent zacznie się pocić i dziwnie rozglądać, możesz sprowadzić na niego łaskę w postaci słów "W czym mogę pomóć?" To mu powinno rozwiązać język. :)
Małgorzata Mazurkiewicz Happily Employed :)
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Hmmm, to dziwne, co mówicie. Ja w ostatnim czasie miałam sporo rozmów i zawsze najpierw była recepcja, nie przyszłoby mi do głowy, żeby powiedzieć dzień dobry i tyle. Generalnie osoba, która dzwoniła mnie zaprosić na rozmowę przedstawiała się albo podawała godność osoby , z która miałabym rozmawiać wiec zawsze mówiłam ze ja do tej osoby w takiej a takiej sprawie :-)konto usunięte
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Uwierz, że bywają takie przypadki stosujące schemat "Dzień dobry + cisza" :)konto usunięte
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
hmm ja to się cieszyłam jak mi się zdarzyło wogóle usłyszeć jakiekolwiek "Dzień Dobry" ;)Pozdrawiam :)
Łukasz P. Dyrektor Handlowy
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
Anna L.:wiadomo - trzeba sie przywitac, jakies "dzien dobry" itp. I kto pierwszy powinien sie przedstawic: ten, kto przyszedl (zalozmy, ze byl umowiony z kims z firmy) czy ten, kto pracuje w tym biurze?
w ogóle dziwi mnie takie pytanie...
Maciej
Ż.
Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...
Temat: przychodzimy do jakiejs firmy/biura w jakiejs sprawie i...
ogólne zasady savoir-vivre głoszą, że to osoba przychodząca powinna się pierwsza przywitać. Natomiast gdy gościem jest klient czy potencjalny klient (np. firma, sklep) coraz częściej obsługa chce się przymilić i pierwsza mówi "Dzień Dobry" najczęściej z sakramentalnym "w czym mogę pomóc?"Podobne tematy
-
Wiadomości literackie » J.K. Rowling zastanawia się nad kolejną częścią przygód... -
-
Druk » ‹ ogłoszenia › Oferty — sprzęt używany -
-
LUKSUS LUXUS » Lancôme Absolue L’Extrait -
-
Karierait praca w branży IT » Zlecenie dla specjalistów ds. dokumentacji technicznej /... -
-
TOP FRYZJERZY » We are seeking a professional hairstylist to our L’Oreal... -
-
Barcelona » Sant Sadurní d’Anoia -
-
Gospodarka przestrzenna » Planuj z GIS’em będzie szybciej – jak skutecznie... -
-
Szkolenia w całej Polsce » SZKOLENIE pt.: Profilaktyka oraz Terapia... -
-
Druk » ‹ informacje › Literatura (książki) -
-
Druk » ‹ informacje › Pomocnik -
Następna dyskusja: