![Agnieszka Górska](https://static.goldenline.pl/user_photo/130/user_349570_0f9535_basic.jpg)
Agnieszka Górska gutenmorgen.pl
Temat: "Proszę potwierdzić otrzymanie wiadomości..."
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad pewną kwestią: czy w korespondencji mailowej z klientami wypada zaznaczać automatyczną opcję potwierdzenia otrzymania wiadomości? (Mam na myśli sytuację, kiedy to my jesteśmy nadawcą maila). Czy może to zostać odebrane jako nachalne?Chodzi o szablonowy komunikat w stylu: "Nadawca wiadomości zażądał potwierdzenia przeczytania wiadomości. Czy chcesz wysłać potwierdzenie? (Tak/Nie)"
A jeśli by tak odwrócić sytuację: czy nietaktem jest wybranie klawisza "nie potwierdzaj", jeśli już w naszej skrzynce pojawi się takowy e-mail?
Ciekawa jestem Waszych opinii...:)Agnieszka Gregorczuk edytował(a) ten post dnia 10.03.09 o godzinie 02:43