konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Jak w grzeczny sposób dać do zrozumienia osobie która do nas dzwoni i je w trakcie rozmowy z nami, że denerwuja nas jej mlasakania i sam fakt jedzenia kiedy z nia rozmawiamy?

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Magda Błażyca:
Jak w grzeczny sposób dać do zrozumienia osobie która do nas dzwoni i je w trakcie rozmowy z nami, że denerwuja nas jej mlasakania i sam fakt jedzenia kiedy z nia rozmawiamy?

Są dwie szkoły:
1. Nie dawać do zrozumienia, tylko zadzwonić później, bo może zadzwoniliśmy nie w porę.
2. Nie dawać do zrozumienia, bo jeśli ktoś mlaska w trakcie rozmowy, to żadna uwaga nie będzie miała siły sprawczej.
:)

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

O przepraszam, nie doczytałam - jeśli dzwoni osoba mlaskająca, to oczywiście stosujemy punkt 2.
:)

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

:)
A jeśli taks sytuacja ma miejsce w call center kiedy dzwoni ktoś po usługe i mlaszcze w sluchawke? Wypada grzecznie zwrocic uwage zeby przestal jeść na czas rozmowy? :)

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

bez względu na sytuację nie zwracałabym uwagi chyba, że jest to osoba, którą dobrze znam
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

bosz
daj mi w życiu też takie problemy
;)

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Anna J.:
bosz
daj mi w życiu też takie problemy
;)

zatrudnij się w call center, moze kiedys trafi Ci sie taki klient :)
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
rekrutacji, Adecco
Poland

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

lekcja stylu 1

Super jest mówić i jeść. Pięknem jest wypadająca mielonka , chlebek i inne owoce. cudownie jest później pozbierać resztki i np. nakarmić ptaszki. 2 w 1 najedzony ty i najedzone ptaszki :)

ps. smacznego. ;)
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Magda Błażyca:
:)
A jeśli taks sytuacja ma miejsce w call center kiedy dzwoni ktoś po usługe i mlaszcze w sluchawke? Wypada grzecznie zwrocic uwage zeby przestal jeść na czas rozmowy? :)

Ludzie robią sobie jaja, zamiast powiedzieć wprost - NIC nie wolno zrobić w tym przypadku. Jeżeli byłbym klientem i dzwoniłbym do np. Biura obsługi, to czegokolwiek bym nie robił, nikt nie ma prawa zwrócić mi uwagi. Rozmawiałem z kilkoma ludźmi pracującymi w call center i powiedzieli mi, że nie mają prawa obrażać klienta ani się z nim rozłączyć. Tutaj przykład http://effendi.wrzuta.pl/audio/9nobMlTFvez/tele2 . Mlaskanie w porównaniu do tego to jest pikuś. Poza tym jak by to był mój znajomy, też nie zwróciłbym mu uwagi, po prostu nie wypada.

Tu cytat jednego z komentatorów: Żeby siedzieć tak na telefonie trzeba mieć niezwykłą cierpliwość i opanowanie. Sam pracuję w tp na infolinii. Dzwonią nie raz dzieciaki z podstawówki, jadą ci od sk**** i ch***, a ty musisz do nich "Dzień dobry, w czym mogę pomóc" i per pan/pani. Wszystko oficjalnie i grzecznie, żadnego spadaj gówniarzuKuba Łochowicz edytował(a) ten post dnia 22.12.09 o godzinie 01:40

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Kuba Łochowicz:
Poza tym jak by to
był mój znajomy, też nie zwróciłbym mu uwagi, po prostu nie wypada.
Uważasz, że nie wypada? A wypada biernie przyglądać się znajomemu, który się ośmiesza? Chyba nie bardzo. W każdym bądź razie ja wolałabym gdyby mi ktoś ze znajomych zwrócił uwagę, że coś robię nie tak… Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia tego, w jaki sposób zwracamy temu komuś uwagę. Na pewno należy wybrać stosowny moment. Poza tym taką rozmowę zawsze należy prowadzić na osobności. Przecież my nie krytykujemy danej osoby, a jedynie jej zachowanie, które warto poprawić. W końcu między innymi po to mamy znajomych :)
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Mówimy o konkretnej rozmowie przez telefon. Słyszę, że znajomy coś je. Przeważnie mnie o tym uprzedza i przeprosi, jeśli nie i naprawdę mówi przez to niewyraźnie, to mówię, że nie rozumiem. Wtedy zaczyna mówić wyraźniej, niekoniecznie przestaje jeść.

Trochę śmieszny jest ten wątek :D

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Wg mnie temat jak każdy inny, ale ile ludzi tyle opinii :)

Spodziewałam sie raczej innych opini ;)

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Miałam takiego klienta wczoraj i szczerze, to wyprowadził mnie z równowagi, ale nic mu nie powiedziałam, mimo wielkiej chęci :)

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Jeśli ktoś mlaska dzwoniąc to najprawdopodobniej po prostu chyba nie wie o tym, że tak raczej nie powinno się rozmawiać, mnie pomimo że palę sam - wkurza strasznie gdy ktoś się zaciąga podczas rozmowy - odczuwam przy tym na maxa lekceważenie, jeśli to znajomy to mówię aby nie palił w moim towarzystwie, a jak ktoś obcy to trudno - Ponieważ za małego wszystkie sąsiadki mi zwracały uwagę że za głośno słucham muzykę lub że gram w piłke blisko okien to zbrzydło mi zwracanie komukolwiek uwagi i tego raczej nie robię.

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

[author]Magda Błażyca:[ow /author]
Miałam takiego klienta wczoraj i szczerze, to wyprowadził mnie z równowagi, ale nic mu nie powiedziałam, mimo wielkiej chęci :)

Masz na prawdę niesamowitych klientów :)
Ale cóż ktoś kiedyś rzekł, że "klient nasz pan", więc pozostaje Ci tylko uzbroić się w cierpliwość albo liczyć na cud, że się w końcu opamiętają ;)

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Kuba Łochowicz:
Ludzie robią sobie jaja, zamiast powiedzieć wprost - NIC nie wolno zrobić w tym przypadku. Jeżeli byłbym klientem i dzwoniłbym do np. Biura obsługi, to czegokolwiek bym nie robił, nikt nie ma prawa zwrócić mi uwagi.

Z całym szacunkiem, ale jesteś w błędzie.
Proponowałbym nie wypowiadać się tak autorytatywnie, opierając się na opiniach zasłyszanych od "kilku ludzi". Pracownicy call center w żadnym wypadku nie są angielskimi gwardzistami królewskimi, którzy faktycznie mają dość ograniczone "pole do popisu".
Oczywiście - w grę nie może wchodzić w żadnym wypadku obrażanie klienta, używanie przekleństw, zmiana używanej formy grzecznościowej, etc. - jak najbardziej jednak konsultant może przerwać rozmowę, jeśli rozmówca nie wykazuje żadnej chęci skorzystania z pomocy, jaką może mu zaoferować.

Zasady takie panują w większości znanych mi firm.
Pracownikom tych, w których takich możliwości nie ma, proponuję albo zmienić firmę albo nauczyć się metody "zdartej płyty", którą wielokrotnie konsultanci stosują i odnosi niesamowite rezultaty ;-).

Przesyłam poniżej nagranie rozmowy konsultanta Neste.
Uwaga: materiał dość wulgarny.
Czy konsultant zwyzywał Klienta? Czy się rozłączył? Nie... ;-).

http://www.filmiki.jeja.pl/1691,neste-rozmowa.html

Wracając do tematu: imho, pracownik CC nie powinien zwracać rozmówcy uwagi w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w temacie. To, że rozmówca spożywa posiłek ani nie znieważa, ani nie zniesławia bezpośrednio konsultanta, tak więc jedynie świadczy o braku kultury człowieka, który na CC dzwonił ;-). Dobrze w ten sposób do tego podchodzić.

To Twój rozmówca był/jest/i pewnie będzie burakiem, nie Ty, Magdo ;-).

K.
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Krzysztof Ziembla:

Krzysztofie, nie opieram się wyłącznie na opowiastkach ludzi pracujących w CC. Przesłuchałem sporo nagrań na wrzucie chociażby. Podałem wyżej przykład jak facet obraża gościa, prosi go nawet, żeby go pozwał a tamten nic. I taki jest schemat w reszcie nagrań. Gość w CC gada w kółko to samo, mimo tego, że klient dawno przestał pytać merytorycznie.

OT: Polecam - inteligentne spławienie http://www.youtube.com/watch?v=F9G-gCScmRM&feature=pla...Kuba Łochowicz edytował(a) ten post dnia 22.12.09 o godzinie 20:53

konto usunięte

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

.
Katarzyna P.

Katarzyna P. Koordynator sieci
aptek

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Życzyć jej smacznego:)
Ewa Szymańska

Ewa Szymańska grafik komputerowy

Temat: Jedzenie w trakcie rozmowy telefonicznej

Takie mlaskanie bywa wręcz niesmaczne żeby nie powiedzieć obrzydliwe. Więc nawet pracując w call-center spróbowałabym jakoś rozmówcę skłonić do zaprzestania jedzenie, mówiąc np. kilkakrotnie: "Bardzo przepraszam, ale czy mógłby Pan/Pani powtórzyć, bo nie rozumiem?". Jakby taki klient musiałby mi kilka razy powtarzać, co powiedział daję głowę że od razu przerwałby jedzenie, byle oszczędzić sobie wysiłku.



Wyślij zaproszenie do