konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Jarek Żeliński:
Magdalena Mróz:
Marcin Południkiewicz:
znaczy, że się jest idiotą?
a co myślicie o lekceważącym przytakiwaniu?
;)
jedna z moich podstawowych zasad: nigdy, nigdy, nigdy nie lekceważ klienta
relacja pomiędzy klientem a dostawcą czegoś tam jest taka jak ich siła przetargowa: albo jestem partnerem albo sługą, każdy sam wybiera i to implikuje sposób postępowania z takim klientem...
monopolista byłby na pozycji nadrzędnej w stosunku do Klienta
siła przetargowa? i owszem odgrywa ogromną rolę
jedna uwaga: decyzje Klientów są w dużej mierze nieracjonalne
http://www.egospodarka.pl/55266,Decyzje-zakupowe-sa-ni...Magdalena Mróz edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 20:15
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Magdalena Mróz:
monopolista byłby na pozycji nadrzędnej w stosunku do Klienta
siła przetargowa? i owszem odgrywa ogromną rolę

nie byłby a jest...
jedna uwaga: decyzje Klientów są w dużej mierze nieracjonalne
http://www.egospodarka.pl/55266,Decyzje-zakupowe-sa-ni...

wiadomo o tym od dawna zaś każdy kto świadomie tak manipuluje ludźmi jest prostu nieuczciwy... i jest takich nie mało...
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:

atak? jaki atak? czy znam całą prawdę? jeżeli chodzi o moje wypowiedzi, to tak, znam ją, jeżeli chodzi o pańskie wypowiedzi, to proszę o opisanie całego i faktycznego zdarzenia, a nie jakieś półsłówka, bez cytowania wikpedii czy przyklejania tysięcy linków.

Chyba już dość odbiegliśmy od tematu.
Opisałem dokładniej gdzie indziej i teraz ktoś mnie straszy szykanami.
Nie chcę powtórki z rozrywki.
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:
i słusznie, niech pan nie wraca.

Kim pan jest by mi rozkazywać lub wydawać polecenia?
Może niech pan nie wraca?
A osobiste uwagi proszę na prive'a lub gg.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:
i słusznie, niech pan nie wraca.

Dawid, cytuj kolegę następnym razem, będzie łatwiej śledzić historię konwersacji. Marcin ma dar edycji prawie każdego posta po tym jak mu ktoś rozjaśni (albo samo mu się rozjaśni, chociaż nieczęsto) co wypisuje.

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
dawid pochopien:
i słusznie, niech pan nie wraca.

Kim pan jest by mi rozkazywać lub wydawać polecenia?
Może niech pan nie wraca?
A osobiste uwagi proszę na prive'a lub gg.
do powtórki z rozrywki?

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Michał K.:
dawid pochopien:
i słusznie, niech pan nie wraca.

Dawid, cytuj kolegę następnym razem, będzie łatwiej śledzić historię konwersacji. Marcin ma dar edycji prawie każdego posta po tym jak mu ktoś rozjaśni (albo samo mu się rozjaśni, chociaż nieczęsto) co wypisuje.
proszę się nie nabijać z pana marcina.
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:
Marcin Południkiewicz:
dawid pochopien:
i słusznie, niech pan nie wraca.

Kim pan jest by mi rozkazywać lub wydawać polecenia?
Może niech pan nie wraca?
A osobiste uwagi proszę na prive'a lub gg.
do powtórki z rozrywki?

Tej rozrywki nie zamierzałem i nie ja zacząłem.
Moze mógłby skończyć zatem ten co zaczął ją ze mną?
Dodam, że powiększamy off top.
Michał K.:
dawid pochopien:
i słusznie, niech pan nie wraca.

Dawid, cytuj kolegę następnym razem, będzie łatwiej śledzić historię konwersacji. Marcin ma dar edycji prawie każdego posta po tym jak mu ktoś rozjaśni (albo samo mu się rozjaśni, chociaż nieczęsto) co wypisuje.

Widzę, że pan Michał lubi off-topy i niemerytoryczne dyskusje i to nie na temat.
Poza tym mogę powiedzieć, że cytujący kłamie, zaraz rozjaśnię czemu.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 23:50
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Nie śmiałbym, to nieładne by było.
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Michał K.:
dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Śmiałbym, to ładne by było.

Teraz kapisz?

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Michał K.:
dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Nie śmiałbym, to nieładne by było.
i nie kulturalnie.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Michał K.:
dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Nie śmiałbym, to nieładne by było.

Ha, ile razy już wyedytowałeś posta? Co najmniej dwa :)
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:
Michał K.:
dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Nie śmiałbym, to nieładne by było.
i nie kulturalnie.

Nie! Zdecydowanie nie!

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
Michał K.:
dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Śmiałbym, to ładne by było.

Teraz kapisz?
???
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
Michał K.:
dawid pochopien:
proszę się nie nabijać z pana marcina.

Śmiałbym, to ładne by było.

Teraz kapisz?

Nie wiem co to znaczy "kapisz", ale teraz zmieniłeś moje słowa. O co Ci chodzi? Nie kumam, dla mnie chyba koniec jakichkolwiek rozmów z Tobą. Nie nadążam.
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

"Kapisz" inaczej "kumam".
Zmieniłem bo chciałem udowodnić, ze cytowany tekst wcale nie musi być prawdziwy, wiec te rady są o kant 4 liter potłuc.
I też chciałbym zakończyć ta dyskusję, która nie miała prawa nawet się rozpocząć bo dotyczyła czego innego.
I nic nikomu do tego jak żyję.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 02.03.11 o godzinie 00:44

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

I też chciałbym zakończyć ta dyskusję, która nie miała prawa nawet się rozpocząć bo dotyczyła czego innego.
I nic nikomu do tego jak żyję.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 02.03.11 o godzinie 00:44
jak zauważył pan marcin, nie da się powiedzieć grzecznie klientowi, że jest idiotą, szkoda wątku... :(

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Dawid B.:
Pzepraszam ale temat powstal z potzreby chwili. Cinsienie mam podniesione do granic pekniecia zylki w oku.Problematyczny klient, ktory z racji wykonywanego zawodu o "wysokim statusie zaufania publicznego" uwaza sie za kogos lepszego. Neistety dla dobra interesu ''najlepszej z firm'' nie mozna mu powiedziec, ze jest cieciem do kwadratu, nia majacym pojecia o tym o czym mowi.
Wszelkie sugestie mile widziane:)

"Widzę, że wiedza Pana/Pani jest bardzo wszechstronna i rozległa, a także wysoce rozwinięta, a moje kompetencje niewiele dla Pana/Pani znaczą, więc ja może wyjdę i pozwolę Panu/Pani podjąć tę decyzję w samotności i skupieniu?"Łukasz Walterowicz edytował(a) ten post dnia 26.03.11 o godzinie 23:15

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Jarek Żeliński:
Magdalena Mróz:
monopolista byłby na pozycji nadrzędnej w stosunku do Klienta
siła przetargowa? i owszem odgrywa ogromną rolę
nie byłby a jest...
imaginujemy więc użyłam trybu przypuszczającego
jedna uwaga: decyzje Klientów są w dużej mierze nieracjonalnehttp://www.egospodarka.pl/55266,Decyzje-zakupowe-sa-ni...
wiadomo o tym od dawna zaś każdy kto świadomie tak manipuluje ludźmi jest prostu nieuczciwy... i jest takich nie mało...Magdalena Mróz edytował(a) ten post dnia 26.03.11 o godzinie 23:44
Martin Sherard

Martin Sherard Arbiter elegantiae

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Może:
,,Także uważam, że wysoka pewność siebie może dobrze zatuszować brak jakiejkolwiek myśli.''



Wyślij zaproszenie do