Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

znaczy, że się jest idiotą?
a co myślicie o lekceważącym przytakiwaniu?
;)

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
znaczy, że się jest idiotą?
a co myślicie o lekceważącym przytakiwaniu?
;)
jedna z moich podstawowych zasad: nigdy, nigdy, nigdy nie lekceważ klienta
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Magdalena Mróz:
Marcin Południkiewicz:
znaczy, że się jest idiotą?
a co myślicie o lekceważącym przytakiwaniu?
;)
jedna z moich podstawowych zasad: nigdy, nigdy, nigdy nie lekceważ klienta

Nie lekceważyć zachcianek a jego zachowanie.
Bo będąc opętanym przez emocje można dopiero sobie zrobić antyreklamę.
I bynajmniej nie piszę o reakcji na produkty czy formę reklamy tudzież samej obsługi.
Tylko co byś zrobiła gdyby klient bezpodstawnie się czepiał?
Właśnie to należy zlekceważyć.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 19.01.11 o godzinie 23:22

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
Magdalena Mróz:
Marcin Południkiewicz:
znaczy, że się jest idiotą?
a co myślicie o lekceważącym przytakiwaniu?
;)
jedna z moich podstawowych zasad: nigdy, nigdy, nigdy nie lekceważ klienta
Nie lekceważyć zachcianek a jego zachowanie.
Bo będąc opętanym przez emocje można dopiero sobie zrobić antyreklamę.
I bynajmniej nie piszę o reakcji na produkty czy formę reklamy tudzież samej obsługi.
Tylko co byś zrobiła gdyby klient bezpodstawnie się czepiał?
Właśnie to należy zlekceważyć.
pisałeś o lekceważącym przytakiwaniu, ton lekceważący w stosunku do Klienta? - Klient ma być zadowolony a lekceważenie nie idzie w parze z zadowoleniem
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Magdalena Mróz:

pisałeś o lekceważącym przytakiwaniu, ton lekceważący w stosunku do Klienta? - Klient ma być zadowolony a lekceważenie nie idzie w parze z zadowoleniem
Jak taki głupi to się nie kapnie.
Jak ma kasę/jest inteligentny lub jedno i drugie to jasne, że bez okazywania tonu. Ja jednak mówię o lekceważeniu w sensie, by olać jego docinki jeśli są niesłuszne.
Jak zobaczy, że przytakujemy to chyba będzie zadowolony?
Bywają też klienci, którzy myślą, iż zrobisz coś za darmo.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 20.01.11 o godzinie 00:04

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Arek R.:
Jeżeli Pan faktycznie pracuje tam gdzie pracuje i pańskie stanowisko to Chief of Trading Department to należałoby Pana natychmiast zwolnić.
A dlaczego prosze Pana? To jak ten Pan Dawid robi gut geszeft, to on ma byc wywalon wzgledem, ze klyent byl idiota?
To ja nie rozumiem...
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

A nie można by powiedzieć: tak to z Panem nie będę rozmawiać, proszę uwzględnić moje kwalifikacje ?

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Jeśli dana rzecz, odbiega od przyjętych przez Ciebie standardów, poproś grzecznie klienta, żeby na piśmie sprecyzował swoje oczekiwania.
Masz wtedy podkładkę, że to co zrobiłeś, było na jego wyraźne życzenie.
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Jeśli mimo to nadal będzie się awanturował można by spytać: czy ja Panu odbieram pracę?


Obrazek


Obrazek


A może po prostu robić to co chce i ani mru mru?
I na wszelki wypadek zachować pierwszy projekt.
:DMarcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 22.01.11 o godzinie 13:55

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

.
Ja też się w pewnej firmie tak strasznie wszystkim przejmowałem i nie zdzierżyłem już 2 dnia próbnego.

panie marcinie, razi mnie pańska niekonsekwencja w przytaczanych wypowiedziach, z jednaj strony udziela pan niesamowitych porad, jak sobie radzić w problematycznych sytuacjach, a z drugiej strony pisze pan, że nie był w stanie wytrzymać okresu próbnego... po co?
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:
.
Ja też się w pewnej firmie tak strasznie wszystkim przejmowałem i nie zdzierżyłem już 2 dnia próbnego.

panie marcinie, razi mnie pańska niekonsekwencja w przytaczanych wypowiedziach, z jednaj strony udziela pan niesamowitych porad, jak sobie radzić w problematycznych sytuacjach, a z drugiej strony pisze pan, że nie był w stanie wytrzymać okresu próbnego... po co?

jak nie płacą a mieli to byś wytrzymał?
jakbyś się przejmował wszystkim bo to nowa praca a szef robił sobie dwuznaczne żarty to byś załapał, że robisz jednak w szystko w porządku?
swoje rady odnoszę głownie wstosunku do klientów
gdyż chyba zauważył pan o czym jest temat?

w różnych suytuacjach różnie się zachowuję
świadczy to o niekonsekwencji?
zatem bardzo będe konsekwenty jak wszędzie będę się np. załatwiał
bo czemu mam to robić tylko w WC?Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 21.02.11 o godzinie 23:58

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

a co to była za praca, że płacili dniówki?
żarty wszędzie są na porządku dziennym, tym bardziej w stosunku do nowych pracowników (stąd wnioskuję, że ma pan małe doświadczenie zawodowe),nie zapłacili panu, bo to pan zerwał umowę ( po dwóch dniach! ) a załatwiać może się pan wszędzie, nie tylko w wc - patrz: parki, trawniki, bramy.
to zadziwiające, jak trudno udzielić jest panu jasnej, prostej i sensownej odpowiedzi...dawid pochopien edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 21:32
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

nie zapłcili za dzień
a w innej zerwałem umowę po dniach próbnych(zresztą mimo żartów szefowie się nie dogadywali bo miał być jeden dzień próbny)
zadziwiające jest to jak ludzie lubią interpretować po swojemu nie znając całej prawdyMarcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 23.02.11 o godzinie 02:02

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
nie zapłcili za dzień
a w innej zerwałem umowę po dniach próbnych(zresztą mimo żartów szefowie się nie dogadywali bo miał być jeden dzień próbny)
zadziwiające jest to jak ludzie lubią interpretować po swojemu nie znając całej prawdyMarcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 23.02.11 o godzinie 02:02
patrz: większość pańskich wypowiedzi
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

dawid pochopien:

patrz: większość pańskich wypowiedzi

na GL, wątku?
a pan zawsze zna całą prawdę?
najlepszą obroną jest atak..
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Magdalena Mróz:
Marcin Południkiewicz:
znaczy, że się jest idiotą?
a co myślicie o lekceważącym przytakiwaniu?
;)
jedna z moich podstawowych zasad: nigdy, nigdy, nigdy nie lekceważ klienta

relacja pomiędzy klientem a dostawcą czegoś tam jest taka jak ich siła przetargowa: albo jestem partnerem albo sługą, każdy sam wybiera i to implikuje sposób postępowania z takim klientem...
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Magdalena Mróz:
Klient ma być zadowolony a lekceważenie nie idzie w parze z zadowoleniem

to jedna polityka, są inne np. klient to partner, jeśli mnie nie szanuje ja także nie muszę szanować jego...
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
A może po prostu robić to co chce i ani mru mru?
I na wszelki wypadek zachować pierwszy projekt.

ja, w skrajnych przypadkach :), pytam: dlaczego Pan (Pani) do mnie z tym przyszedł? Odpowiedź determinuje resztę :)

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Marcin Południkiewicz:
dawid pochopien:

patrz: większość pańskich wypowiedzi

na GL, wątku?
a pan zawsze zna całą prawdę?
najlepszą obroną jest atak..
atak? jaki atak? czy znam całą prawdę? jeżeli chodzi o moje wypowiedzi, to tak, znam ją, jeżeli chodzi o pańskie wypowiedzi, to proszę o opisanie całego i faktycznego zdarzenia, a nie jakieś półsłówka, bez cytowania wikpedii czy przyklejania tysięcy linków.

konto usunięte

Temat: Jak grzecznie powiedzieć klientowie, ze jest idiota?

Jarek Żeliński:
Magdalena Mróz:
Klient ma być zadowolony a lekceważenie nie idzie w parze z zadowoleniem
to jedna polityka, są inne np. klient to partner, jeśli mnie nie szanuje ja także nie muszę szanować jego...
musieć nie musisz, móc możesz
życie to sztuka dokonywania umiejętnych wyborów



Wyślij zaproszenie do