konto usunięte
Temat: imienne zwracanie się do klientów-prosba o wypowiedź
Magdalena Natalia B.:
Witam!
Ostatnio w mojej firmie wprowadzono pewną zmianę związaną z obsługą klienta. Empik jest miejscem gdzie przywiązuje się do tego priorytetową wagę. Więc żeby wyróżnić się jeszcze bardziej wśród innych firm o podobnej branży postanowiono, że kasjer obsługujący klienta płacącego kartą żegna go imiennie, tzn. jeśli na karcie jest podpis Jan Kowalski, kasjer oddając kartę klientowi mówi coś w stylu:"Dziękujemy Panie Janie za zakupy, zapraszamy ponownie".
Wywołało to wiele mieszanych uczuć... Jak sądzicie, czy jest to zgodne z zasadami dobrego wychowania czy wręcz przeciwnie?? Jak Wy byście zareagowali w takiej sytuacji?? Były by to odczucia pozytywne czy negatywne??
Moim zdaniem brak kultury. Nie zycze sobie, aby ktos sie spoufalal. Po to sa formz prosze Pana, prosze Pani, zeby je stosowac.