konto usunięte

Temat: imienne zwracanie się do klientów-prosba o wypowiedź

Magdalena Natalia B.:
Witam!

Ostatnio w mojej firmie wprowadzono pewną zmianę związaną z obsługą klienta. Empik jest miejscem gdzie przywiązuje się do tego priorytetową wagę. Więc żeby wyróżnić się jeszcze bardziej wśród innych firm o podobnej branży postanowiono, że kasjer obsługujący klienta płacącego kartą żegna go imiennie, tzn. jeśli na karcie jest podpis Jan Kowalski, kasjer oddając kartę klientowi mówi coś w stylu:"Dziękujemy Panie Janie za zakupy, zapraszamy ponownie".
Wywołało to wiele mieszanych uczuć... Jak sądzicie, czy jest to zgodne z zasadami dobrego wychowania czy wręcz przeciwnie?? Jak Wy byście zareagowali w takiej sytuacji?? Były by to odczucia pozytywne czy negatywne??

Moim zdaniem brak kultury. Nie zycze sobie, aby ktos sie spoufalal. Po to sa formz prosze Pana, prosze Pani, zeby je stosowac.

konto usunięte

Temat: imienne zwracanie się do klientów-prosba o wypowiedź

http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6548783,Pracownicy...

konto usunięte

Temat: imienne zwracanie się do klientów-prosba o wypowiedź

Moim zdaniem odrobinę przesadzili.
Chociaż mogło być znacznie gorzej gdyby jeszcze te imiona zdrabniali... ;-)

Przy okazji taka dygresja - zdarzyło mi się kilka razy w życiu kupić coś w sklepach Reserved i za każdym razem osoba przy kasie nawiązywała ze mną rozmowę na temat produktu, który kupiłam (a to że ładny kolor, a to że pasuje do czegoś itp. itd.) Może to też taki pomysł na obsługę klienta.....Marzena Oniszczuk edytował(a) ten post dnia 28.04.09 o godzinie 15:38

konto usunięte

Temat: imienne zwracanie się do klientów-prosba o wypowiedź


Przy okazji taka dygresja - zdarzyło mi się kilka razy w życiu kupić coś w sklepach Reserved i za każdym razem osoba przy kasie nawiązywała ze mną rozmowę na temat produktu, który kupiłam (a to że ładny kolor, a to że pasuje do czegoś itp. itd.) Może to też taki pomysł na obsługę klienta.....Marzena Oniszczuk edytował(a) ten post dnia 28.04.09 o godzinie 15:38

To fakt! Dlatego juz tam nie kupuje. Co to za bezczelnosc, zeby mi mowic czy mi cos pasuje. A moze ja wlasnie chce zeby mi nie pasowalo?

konto usunięte

Temat: imienne zwracanie się do klientów-prosba o wypowiedź

Mój mąż własnie wrócił z EMPIKu - płacił kartą i oczywiscie sprzedawca pojechał mu po imieniu. Mężowi się to nie spodobało i - był to ostatni zakup jakiego dokonaliśmy w tej sieci sklepów.

Następna dyskusja:

Zwracanie się do klientów




Wyślij zaproszenie do