Temat: Szkolenia, kursy, warsztaty
Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach:
ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Osób, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz negocjowania ze strategicznym partnerem-dostawcą.
Komentarz:
Spotkanie jest jednodniowym seminarium przeprowadzonym w formie aktywizującej .
W treningu doskonalony jest wyłącznie strategiczny charakter negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności.
Proponowane są efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – monopolisty oraz szeroki repertuar technik ofensywnych w warunkach negocjowania z monopolistą.
W treści spotkania prezentowane są konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego-ofensywnego oraz techniki defensywne w negocjacjach podstępnych i negocjacjach z pozycji siły.
Trening poszerzony jest o technikę tworzenia profili psychologicznych i wykorzystania tej wiedzy w zakresie zindywidualizowanego wpływu negocjacyjnego.
Efekty treningu:
• Wywołanie wzrostu sprawności negocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w kontekście dialogu z monopolistą).
• Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania – diagnozowania cech osobowości partnera.
Program:
1. Runda wstępu:
• wskazanie celu zajęć,
• ustalenie reguł współpracy,
• krótka refleksja nad dotychczasowymi metodami negocjowania zakupów.
Cel dydaktyczny:
Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wytworzenie optymalnego klimatu emocjonalnego, ustalenie zasad dyscypliny pracy oraz zarysowanie głównych trudności operacyjnych w roli zawodowej negocjatora dostaw.
2. Komunikacja interpersonalna:
• neurolingwistyka (wpływ słowa na system nerwowy i reakcje odbiorcy),
• kody ekspresji ciała i emisja głosu (wpływ sygnałów na emocje),
• warunkowanie instrumentalne jako technika otwarcia.
Cel dydaktyczny:
Zobrazowanie wszystkich ważnych elementów komunikacji bezpośredniej oraz rozwinięcie u uczestników zdolności sterowania emocjonalnym klimatem we wstępie dialogu. Diagnoza kłamstwa i bluffu.
3. Ilustracja technik stosowanych przez negocjatorów w roli sprzedażowej- kooperacyjnej oraz negocjowanie z pozycji siły (pozycji monopolisty):
• technika wejścia,
• technika diagnozy,
• technika argumentacji,
• techniki kontroli impasu.
Cel dydaktyczny:
Ilustracja najczęściej praktykowanych modeli dialogu negocjacyjnego po stronie potencjalnego partnera – dostawcy oraz model negocjowania monopolisty.
4. Psychologiczny profil partnera negocjacyjnego:
• diagnoza cech osiowych osobowości partnera,
• wykorzystanie powyższej diagnozy do celów operacyjnych.
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności rozpoznawania systemu wartości i osobowościowych źródeł motywacji partnera dialogu, a następnie wykorzystanie tej wiedzy w zakresie wpływu i argumentacji.
5. Psychologiczne strategie w negocjowaniu z dostawcą-monopolistą:
• „wojna pozorów”,
• reguła wzajemności,
• reguła konsekwencji,
• etykietowanie,
• złudzenia walentne (efekt kontrastu, „efekt Aleksa Iwanowicza”, efekt niedostępności,
„efekt bumerangu”, „efekt Otella”, „efekt tonącego statku”),
• „fałszywe zwierciadło”.
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników treningu zdolności identyfikowania mechanizmów wpływu psychologicznego, stosowanych przez negocjatorów zarówno intuicyjnie jak również świadomie (techniki defensywne). Wskazanie na finezyjne zawodowo, powierzchownie niewidoczne metody sterowania emocjonalnego w dialogu (techniki ofensywne).
6. Integracja treści:
• trening symulacyjny,
• informacje zwrotne,
• korekty doskonalące.
Cel dydaktyczny:
Praktyczna adaptacja wybranych treści. Trening ułatwiający wdrożenie w sferę naturalności i rutyny powyższego repertuaru technik.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Termin szkolenia: 4. luty 2011 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł + VAT
zapisz się
Prowadzący: Jakub Spyra
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
• materiały szkoleniowe,
• Certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe i obiad
Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 31.01.11 o godzinie 19:03