Katarzyna P.

Katarzyna P. Koordynator sieci
aptek

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

Już znalazłam. Jednak Dąbki. Dziękuję za pomoc.
Piotr K.

Piotr K. Stawiam kroki
milowe, zamaszyste
jak świat

polecam grupę "Wczasy i dziecko" (czy jakoś tak). Tam sporo na ten temat

A ja, jeśli chodzi o morze, polecam jeszcze Jastrzębią Górę... choć niektórzy się ze mną nie zgodzą, bo że niby dojście na plażę nie za bardzo. ;) Ale widoki piękne i okolica również cudna. Zakochałam się w tym miejscu. Byliśmy co prawda poza sezonem, ale i tak jestem urzeczona. ;)

Co do kwater/ miejsc noclegowych to jest ich b. dużo.
My byliśmy tu:

Bardzo polecam, bo jest kuchnia, pralka do dyspozycji. + Pokój zabaw dla dzieci i dorosłych. ;)
Obiekt ma chyba rok, pokoje ładne i funkcjonalne.

Ale widziałam tam mnóstwo hotelików, pensjonatów, domków więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Klara P.

Klara P. w pracy robie to co
lubię i do czego
jestem stworzona :D
...

Agnieszka K.:
Byłam Jastrzębiej Górze i szybko zmieniłam na Dębki koło Karwi a to z powodu nie tyle dojścia do plaży (czasem takie karkołomne spacerki mogą bawić) ale z powodu braku plaży. Niestety plażami J.G. nie może się pochwalić, wąskie, w większości kamieniste i co najważniejsze zaraz z brzegu głęboka woda jak dla dzieci (mój syn miał wtedy już 8 lat) - jak dla mnie był to najważniejszy powód. Bo nie po to jadę na wypoczynek by się bez przerwy denerwować, nie dać odrobiny swobody już sporemu dziecku, do tego dla dziecka to okropna kara być nad morzem i mieć wydzielany czas kąpieli, i tylko ...., i tylko, ..... - wolałam nie krzywdzić dziecka i zmienić miejsce pobytu.

Klara Perzynska:

Odnośnie głębokości zapewne masz rację, ja się nie wypowiem, bo tak jak pisałam byliśmy poza sezonem (Wielkanoc) więc kąpieli nie uraczyliśmy.
Natomiast odnośnie plaży to jest całkiem niezła jak na narzekania wszystkich. ;) Starają się chyba ją poszerzyć, bo nieźle to wyglądała. Spodziewałam się, tak jak piszesz, braku plaży.

Ale co kto lubi. :) Nam się tam bardzo podobało.
Agnieszka K.

www.niania-byc.blogs
pot.com

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

kąpiel w Jastrzębiej Górze jest ekstremalna :) po kilku metrach od brzegu robi się głęboko. Ja mam 160cm i woda mi sięgała do nosa. Po kolejnych kilkunastu metrach jest jakby mielizna, woda do kolan a potem nagle 40m uskok w dół. Nie ma tygodnia żeby się ktoś nie utopił, bo odważnych cwaniaków jest cała masa, szczególnie faceci, ci wyżsi. Dla nich przejście na mieliznę to nie problem a morze ma tendencje do wciągania w głąb i łup w ten dół... Co do kamieni to faktycznie są miejscami nie fajne, chociaż chodzenie po nich + wspinaczka po klifie dają już po tygodniu nie złe wyniki w odchudzaniu ;)Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 26.04.12 o godzinie 22:34
Jarek Polak

Jarek Polak właściciel, STUDIO -
Apartamenty w Ustce

Karolina Ł.:
Katarzyna P.:
Karolino, a co zaproponujesz?
nic nad polskim morzem, niestety :(
dla mnie wszystkie miejscowości w których byłam, są takie same....tłumy, deptaki z kiczowatym badziewiem i co krok buda z jedzeniem.

Ani odpocząć, ani pozwiedzać, ani nic :(
No nie, tu nie mogę się z Tobą zgodzić. Na początku wątku ktoś chwalił Ustkę i ja chciałabym się przyłączyć.
Sama pochodzę z Zielonej Góry. Trochę czasu temu (Boże, ile to już lat:)), mój (wówczas) chłopak namówił mnie na zamieszkanie z nim w Ustce. Zgodziłam się i potem płakałam, żebyśmy się gdzieś wyprowadzili. Kilka lat temu życie zmusiło nas do "wędrówki za chlebem" do Poznania. Zgodziłam się i płaczę, żebyśmy mogli wrócić. Wróciłam połowicznie. Wynajmuję apartamenty w Ustce. Można je obejrzeć również na stronie: apartament Ustka. Wydaje mi się, że 120zł/dobę (poza sezonem) za czteroosobowy apartament z garażem i bezprzewodowym Internetem w cenie - to nie jest drogo.
A Ustka od tego czasu, kiedy tu przyjechałam pierwszy raz zmieniła się bardzo - na korzyść.
Jeśli nad morze - to z pewnością tylko do Ustki!
Zapraszam do mnie
Bogusia

Jarek Polak:
1. czemu wklejasz ten post 2 razy?
2. czy nazywasz się Jarek czy Bogusia?
3. jeśli się nie zgadzasz to napisz dlaczego, a nie spamuj swoimi mieszkaniami do wynajęcia.
Katarzyna S.

z 17.08 n 18.08.2012 i
z 31.08 na 01.09.2012
możecie coś polecić ?

Jak coś dobrej klasy to polecam Hotel Marinę, albo Posejdon w Jelitkowie jest basen, sala zabaw dla dzieci, specjalne menu dla dzieci w restauracji. Porządny jest też Lido w Brzeźnie.

Jak coś tańszego nie nad zatoką to Pensjonat Promyk na Kowalach, ale to tylko nocleg nic dla dzieci. Super sympatyczny rodzinny pensjonat

Z tańszych nad plażą przyjazny dzieciom jest też http://morskieoko.gda.pl

Dominik Recki

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

No ja już raz puściłam swoje maluchy na kolonie ( w zasadzie nie takie maluchy ponieważ 9 i 11 lat) niemniej nie były zbytnio zadowolone. Obecnie jeździmy wszyscy razem , I dla nas jest lepiej i dla nich.
Jedziemy w tym roku nad morze, konkretnie do Świnoujścia.
Jeśli macie dzieci to moja rada : wynajmijcie sobie własne mieszkanie .Wygodniej , większa prywatność no i własna kuchnia ( a każdy z Was może sobie wyobrazić jaka jest to wygoda ponieważ nie trzeba kombinować ze śniadaniami jak i kolacjami jak w przypadku hotelu).
My wynajęliśmy w tym roku to mieszkanie: http://swinoujscie.baltichome.pl/pl/apartament/baltic-... Akurat wróciliśmy z urlopu tak więc mogę opisać swoje wrażenia . Dobry standard, piękny taras gdzie można było sobie rankiem wypić kawę - zdjęcie ponieżej. No i niewysoka cena. Szkoda tylko,że w czasie ostatnich dni trochę się pogoda popsuła ale za to wykorzystaliśmy ten czas na zwiedzanie okolicy. A jest czego: Międzyzdroje, Szczecin.

Obrazek
Agnieszka S.

Agnieszka S. Analityk biznesowy,
Raiffeisen Bank
Polska SA

Polecam ośrodek Columbus w Rowach. http://columbus-rowy.pl

Byliśmy rodzinnie we wrześniu po sezonie i było naprawdę super. Ośrodek nastawiony jest na ludzi z dziećmi, można także zabrać psa. Świetna miejscówka, bardzo dobry poziom obsługi, ośrodek jest zlokalizowany blisko wydmy więc do morza bardzo blisko. Miła obsługa, dużo atrakcji dla dzieci, na terenie ośrodka duży plac zabaw, oraz bawialnia gdzie dziećmi mogą się zająć panie animatorki.
Szczerze polecam choć nie są tani. My zrobiliśmy już rezerwację na kolejny wyjazd.

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

Mam w planie w któryś weekend października się wybrać z dziećmi do Redy do Aquapark Reda. Opinie słyszałem raczej pozytywne. Zwłaszcza ludzie chwalą sobie zjeżdżalnię przez akwarium wypełnione rekinami. Patrzyłem już mniej więcej na cenniki to jakoś kosztownie nie jest. Sądziłem, że wstęp będzie więcej kosztował, skoro jest to jeden z większych takich kompleksów w Europie.

Fajne miejsce, super lokalizacja http://www.kankan-apartament.i-noclegi.pl/

Chomiczówka tylko w Łebie na rodzinne wakacje, bo nie ma tam żadnego naciągania, a i wspólne konkursy dla dzieciaków i rodziców non stop organizują. Jedzenie pyszne z przewagą regionalnych, rybnych przysmaków i nie tylko. Serdecznie polecam, bo właścicieli tego kompleksu wypoczynkowego znam od dawna i trzymają poziom.

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

Komfortowe pokoje ma Gryf na placu Solidarności (widać sporo na fotkach -http://gryfgdansk.pl). Klasowo elegancko urządzone wnetrza i najważniejsze dla mnie że jest rzeczywiście posprzątane, pościel pachnąca płynem, a jestem na takie rzeczy przewrażliwiona bo często korzystam z hoteli w dużych miastach i widzę jak niektórzy hotelarze potrafią olewać temat zwykłej higieny która powinna być totalnie poza dyskusją. Tutaj w każdym razie nie ma z tym problemu.
Aleksandra Kasińska

Aleksandra Kasińska Sprzedawca, Ecco
Shoes Poland

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

A jak w tym roku? Planujecie jakieś wakacje z dziećmi, czy raczej nie ma szans na normalne wczasy waszym zdaniem?

Ja bardzo lubię wyjeżdżać na wakacje do Darłówka. Bardzo ciche miejsce jak na warunki turystyczne. Plaże bardzo piękne, i mnóstwo atrakcji do zwiedzenie z rodziną. Miejsca noclegowe w Darłówku wybieram z witryny Apartamenty Darlowko są to apartamenty zazwyczaj blisko plaży w umiejscowione ustronnych lokacjach.

Kontakt do wynajęcia apartamentów
biuro@apartamentydarlowko.pl
+48 663 771 170
ul. Słowiańska 20B

Temat: poszkiwane fajne miejsce na wyjazd z dzieckiem-morze

Świetnie wyposażony będzie Blue Mint (http://bluemint.pl). Apartament znajdujący się na terenie miejscowości Dębina. To duży plus, bo nie jest to jakaś szczególnie popularna miejscowość, a wypoczynek w tych warunkach jest komfortowy nawet w tych najbardziej obleganych miesiącach, gdzie w innych miejscowościach jest tłok. Tutaj względny spokój. Polecam jak ktoś lubi wypoczywać w dobrych warunkach.

Fajne miejsce na wyjazd z d...