Agata Szczypińska

Agata Szczypińska specjalista ds.
zdrowego odżywiania

Temat: Strategia CRM. Czy przydatna w gastronomii?

Tak się zastanawiam, czy Zarządzanie Relacjami z Klientami może być przydatne w gastronomii? Czy da radę stworzyć bazę danych o klientach i efektywnie z niej korzystać? Czy filozofia CRM stanowi konkurencyjną wartość dla przedsiębiorstw branży?

Ja osobiście uważam, że jest warta uwagi i przyszłościowa, choć implementacja chyba dość trudna...

Co myślicie na temat? Zapraszam do dyskusji:)
Agata Szczypińska

Agata Szczypińska specjalista ds.
zdrowego odżywiania

Temat: Strategia CRM. Czy przydatna w gastronomii?

a dla chętnych ankietka

TUTAJ:

http://www.ankietka.pl/ankieta/52925/zarzadzanie-relac...

Następna dyskusja:

Czy mozna dostac w restaura...




Wyślij zaproszenie do