konto usunięte

Temat: Nie pozwól aby Twoj klient musiał długo czekac na...

Zapraszam na:
http://www.abiline.pl/oferta/hotelgastronomia/systempr...

Istnieje możliwość przetestowania systemu u Państwa w lokalu przez okres 1 tygodnia bez zobowiązań. Wystarczy skontaktować się z nami i przedstawimy warunki testowania systemu.

Systemy przywoławcze mogą być zastosowane we restauracjach dowolnego typu, gdzie jest obsługa kelnerska jak również w lokalach, gdzie klient oczekuje na zamówienie i sam odbiera posiłek np. smażalnie ryb czy centra handlowe.

W ofercie posiadamy 3 rodzaje systemów przywoławczych do zastosowania w gastronomii.
1) Klient - kelner
Kelner z kartą menu przynosi "dzwonek" przypisany do nr stolika. Koło stanowiska POS zainstalowany jest odbiornik, na którym wyświetlany jest nr stolika który "wzywa". Istnieje możliwość dołączenia pagera dla kelnera (2 wersje - na pasek do spodni i wersja zegarka). Jeżeli klient naciśnie na "dzwonek" to na wyświetlaczu i pagerze wyświetli się nr stolika, który go wzywa.
2) Kuchnia - kelner
System składa się z terminala - nadajnika w kuchni i pagerów u kelnerów. Jeżeli kuchnia ma przyszykowane danie to na terminalu wpisuje nr zamówienia z POS lub nr stolika (programowalne wg życzenia klienta) i podaje nr kelnera, do którego wysyła wiadomość ma pager do danego kelnera. Kelner otrzymuje informacje na pager ze zamówienie na dany stolik jest gotowe.

3) Wydawanie posiłków - klient - zastosowanie w smażalniach ryb, centrach handlowych.
System składa się z terminala - nadajnika zainstalowanego koło wydawki, kasy i pager'ów dla klientów. Klient składa zamówienie przy kasie i otrzymuje pager wielkości telefonu komórkowego, z którym może poruszać się w obrębie 150 metrów od transmitera - kasy. Jeżeli zamówienie klienta jest gotowe to wysyła sie informacje na pager. Informacja na pagerze może być przekazywana poprzez sygnalizację dźwiękową, świetlną, wibracje. Istnieje możliwość wgrania piosenki, komunikatu klienta np. "Proszę odebrać zamówienie". Klient odbiera zamówienie i oddaje pager. Pager'y zabezpieczone są przed kradzieżą, w przypadku oddalenia się poza strefę sygnału z nadajnika generowany jest alarm dźwiękowy lub komunikat głosowy " Prosimy o zwrot pagera do ........"

Zapraszamy restauracje do testowania systemu.Grzegorz W. edytował(a) ten post dnia 15.08.10 o godzinie 02:35