Katarzyna Banet buduję własną markę
Temat: Wodolejstwo
Właśnie przeczytałam sobie na GW o kolejnym "kreatywnym" wytworze reklamowym mającym skierować uwagę społeczeństwa na problem oszczędzania wody.Wyróżniony został plakat z hasłem:
"PUSZCZA SIĘ BEZ PRZERWY, A TY CIĄGLE JĄ LEJESZ"
Oczywiście wszyscy krzyczą o kontrowersyjności, zbulwione żony i matki popierane przez feministyczne organizacje podniosły zgiełk.
Dla mnie jednak ta reklama jest przede wszystkim dramatycznie i porażająco słaba, jak czytam to hasło sklecone na kolanie, dodatkowo jeszcze "masło maślane" to krew mnie zalewa, że tego typu gnioty wygrywaja w konkursach.
Warto zwrócić uwagę jak świetnie treść ma się do grafiki- pasują te stockowe foty do hasła jak świni siodło.
...A na kontrowersyjność to wypadałoby sobie trochę zasłużyć- warto byłoby trochę przerobić starej dobrej klasyki Benettona, żeby porywać się na zrobienie reklamy z pazurem.
Inni robią to po prostu tak:
I co, da się? Bez wulgaryzmów i naciąganych konotacji. Lekko, sugestywnie, przemawiając do wyobraźni.
Dla zainteresowanych link z artykułem:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6631400...Katarzyna B. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 11:07