Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Witam Wszystkich specjalistow :)

poszukuję inspiracji w temacie wizualizacji w placowkach. Jak można prezentowac przekaz marketingowy dla klientow w oddzialach? Sa jakies sprawdzone choc czasem malo dostepne u nas formu przekazu dla kolejkowiczow i innych osob wewnatrz? Standardowe pomysly typu: stojak na biurku, plakat na scianie czy w szybie to dzis standard. A co nowego? Posuzkuje informacji i natchnienia bo musze zderzyc sie z tym tematem w moich placowkach a poki co umysl jest wolny aby przyjac dowolne pomysly :)

pozdrawiam i dziekuje za ewentualne wpisy.

konto usunięte

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Teraz bardzo często spotyka się wszelkiego rodzaju przekazy na Panelach - z pewnością dobrze zrobiony jest ciekawszy od zwykłych plakatów czy stojaków...
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Wizualizacja/Przekaz

A jakiego typu jest to działalność. Nie do każdego rodzaju działalności pasują niektóre formy przekazu.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Ela U.:A jakiego typu jest to działalność. Nie do każdego rodzaju działalności pasują niektóre formy przekazu.


zgodna z moim profilem czyli bankowosc w obszarze Consumer Finance.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Aneta G.:Teraz bardzo często spotyka się wszelkiego rodzaju przekazy na Panelach - z pewnością dobrze zrobiony jest ciekawszy od zwykłych plakatów czy stojaków...


tez sobie pomyslalem o wszelkiego rodzaju wyswietlaczach LCD bo tam zawsze cos sie moze ruszac a to juz ciekawsze:)
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Wizualizacja/Przekaz

To można pójść dalej tym tropem i zainstalować telewizory i wyświetlać filmy z informacjami o banku, jego możliwościach, ofercie itd......
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Ela U.:To można pójść dalej tym tropem i zainstalować telewizory i wyświetlać filmy z informacjami o banku, jego możliwościach, ofercie itd......


telewizory w oddzialach sa i jest w nich puszczany bierzacy program TVP zgodny z profilem klienta. Wlasnie nawizalem kontakt z firma ktora zajmuje sie narrowcasting'iem wiec to bedzie krok w przod.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Ela U.:To można pójść dalej tym tropem i zainstalować telewizory i wyświetlać filmy z informacjami o banku, jego możliwościach, ofercie itd......


telewizory w oddzialach sa i jest w nich puszczany bierzacy program TVP zgodny z profilem klienta. Wlasnie nawizalem kontakt z firma ktora zajmuje sie narrowcasting'iem wiec to bedzie krok w przod.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Ela U.:To można pójść dalej tym tropem i zainstalować telewizory i wyświetlać filmy z informacjami o banku, jego możliwościach, ofercie itd......


telewizory w oddzialach sa i jest w nich puszczany bierzacy program TVP zgodny z profilem klienta. Wlasnie nawizalem kontakt z firma ktora zajmuje sie narrowcasting'iem wiec to bedzie krok w przod.
Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Ja uważam, że "atakowanie" klienta zbyt dużą ilością informacji (w tym interaktywnej) może przynieśc efekt odwrotny do oczekiwanego. Często spotyka się pomieszczenia "naćkane" plakatami, potykaczami, standami, roll-upami, naklejaki, LCD-kami itp. Z moich obserweacji wynika, że klient w skupieniu czeka by szybko załatwic sprawę w danej instytucji... a problem uatrakcyjnienia czekania w kolejce rozwiązałbym w ten sposób by zlikwidowac kolejki :)

pozdr.
A.
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Oooo.... to się nieco spóźniłam z propozcyją :)
To jeszcze tylko drobna uwaga. Nie przesadzaj z ilością materiałów bo to jest denerwujące. Jesli masz telewizory to raczej zrezygnuj z wyświetlaczy LCD, albo przynajmniej umieść je w takim miejscu żeby nie kolidowały z telewizją.
Nadmiar bywa równie szkodliwy jak i brak :)
pozdrawiam
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Jeśli chcesz coś interesującego, nie polegaj na "sprawdzonych" metodach. Dobry ambient wykorzystuje otoczenie, więc podejścia powinny być różne. Jeśli masz ludzi w kolejce, postaw w kolejce faceta z ciekawym, intrygującym napisem na koszulce (na plecach). Naklej drogowskazy do swoich usług na podłodze :)
Leszek Wolany

Leszek Wolany Digital marketing /
E-commerce Manager

Temat: Wizualizacja/Przekaz

daj oczekującym w kolejce kawe w kubeczku z nadrukiem reklamowym. Szlag może człowieka trafić od kolejek, gdzie nie zajdziesz kolejka, a dobra kawa, choć troche złagodzi złosc oczekiwania na obsługe
Tomasz Witczak

Tomasz Witczak ojciec-założyciel,
wiceprezes i dyr.
kreatywny, mercuri
m...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

najlepiej popytaj ludzi, klientów, co chcieliby, czego oczekują, co ich drażni, czego im brak. pomyśl o sobie jak o kliencie, postaw się w jego roli.

media dobiera sie do roli jakie maja spełnic a nie odwrotnie.

banki sa odbierane jako mało "ludzkie", moze pomysł z kawa jest niegłupi.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Tomasz W.:najlepiej popytaj ludzi, klientów, co chcieliby, czego oczekują, co ich drażni, czego im brak. pomyśl o sobie jak o kliencie, postaw się w jego roli.

media dobiera sie do roli jakie maja spełnic a nie odwrotnie.

banki sa odbierane jako mało "ludzkie", moze pomysł z kawa jest niegłupi.


zawsze siebie stawiam w roli po drugiej stronie bo takowa mam nature. Pytam bardziej pod katem mozliwosci bo moze cos nie zauwazylem albo cos mi nie wpadlo do glowy :) jest jasnym dla mnie to co wszyscy powtarzaja, ze nie mozna zawalic klientow nosnikami dlatego chcialbym wybrac te "najlepsze" ale zeby tego dokonac potrzebuje baze mozliwosci. dlatego kazdy pomysl skrzetnie zapisuje.

dziekuje bardzo za wszystkie sugestie i rady.
Tomasz Witczak

Tomasz Witczak ojciec-założyciel,
wiceprezes i dyr.
kreatywny, mercuri
m...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

taka dygresja - wiesz czym rózni sie pani w okienku w UK od pani w okienku w Polsce - usmiechem.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Tomasz W.:taka dygresja - wiesz czym rózni sie pani w okienku w UK od pani w okienku w Polsce - usmiechem.


nie ale w polsce nie jest juz tak zle wiec sa i panie z usmiechem w okienkach :) poza tym ja spotykalem naburmuszone panie w okienkach w UK wiec moze i u nas wiecej ich ale nie jest az tak zle :)
Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Z uśmiechem bywa różnie... ale fakt, miła i fachowa obsługa ma bardzo duże znaczenie w firmach usługowych, moim zdaniem zdecydowanie większe od banerów wokół.

Ja ostatnio bywam często w placówkach banku Raiffeisen i Panie tam różnie "reagują" na klientów. Jednak co do identyfikacji wizualnej - jest na dobrym poziomie, jest nieagresywna ale też niczym nie zaskakuje. Ale czy ma zaskakiwać...? Zazwyczaj wpadam do banku w pospiechu by zrealizować czek lub zostawić przelew... myślę, że niespodzianki zbytnio by na mnie nie podziałały :) Ale kawa przy długiej kolejce jak najbardziej!
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Kawa byłaby sympatyczna. Sympatyczne też byłyby fotele albo chociaż wygodne krzesła :))
Chociaż do banku nie pasuje styl jarmarczny, lepszy byłby ascetyczny. Bank ma kojarzyć się z powagą a nie z kramem bazarkowym.
Najważniejsza zaś jest obsługa. Jeśli jestem przy okienku to bardzo proszę nie odsyłać mnie do kolejnej pani/pana, do kolejnego okienka. Proszę obsłużyć mnie w jednym miejscu. Jeśli wymaga to przemieszczenia się, to niech to uczyni pracownik. Uśmiech też jest miłym akcentem. Co najmniej taki jak Twój Krzysztofie :))
Nie wiem jak wygląda u Ciebie Krzysztofie obsługa telefoniczna klienta, a to chyba najgorsza część obsługi klienta. To przełączanie od jednej osoby do drugiej....... po 15 minutach mam dosyć. Najczęściej jestem przełaczana w tzw. kosmos czyli nigdzie.
Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Wizualizacja/Przekaz

Adam M.:Z uśmiechem bywa różnie... ale fakt, miła i fachowa obsługa ma bardzo duże znaczenie w firmach usługowych, moim zdaniem zdecydowanie większe od banerów wokół.

Ja ostatnio bywam często w placówkach banku Raiffeisen i Panie tam różnie "reagują" na klientów. Jednak co do identyfikacji wizualnej - jest na dobrym poziomie, jest nieagresywna ale też niczym nie zaskakuje. Ale czy ma zaskakiwać...? Zazwyczaj wpadam do banku w pospiechu by zrealizować czek lub zostawić przelew... myślę, że niespodzianki zbytnio by na mnie nie podziałały :) Ale kawa przy długiej kolejce jak najbardziej!


ale nie rozmawiajmy prosze o usmiechu i obsludze bo mam to w jednym paluszku i sam to robilem przez lata wiec wiem co gdzie i jak :)
klienci w naszych oddzialch spedzaja wiecej czasu niz zabiegani mlodzi ludzie bo tak czasem chca i lubia to wiec dlatego pytam o wizualizacje :)

Następna dyskusja:

Przekaz marketingowy - ksiazka




Wyślij zaproszenie do