konto usunięte
Temat: Play - kolejna porażka
To reklama producenta koszulek? Operacji plastycznych? Nuda nieprzeciętna. Smutny seksizm.http://deser.pl/deser/1,111858,11362341,Play_reklamuje...
konto usunięte
Marek Szymański grafikam i detepczę
konto usunięte
Łukasz W. interclick.pl
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
Piotr L. • Weź Mnie •
Łukasz Wypiórczyk:
"reklama" DNO i dwa metry mułu.
Dodajmy do tego Wojewódzkiego i już znamy target... pryszczaty student.
Można ich trochę zrozumieć, bo na klienta biznesowego szans nie ma,
za mało porządnych telefonów itd itp.
Nie lubię takich reklam, wygląda jak ostatnia deska ratunku, jakbyś ktoś sobie nią
leczył kompleksy, już pomijam przesłanie, bo to q...a będzie czytał jej z koszulki pytam !?
Zresztą zawsze wolałem brunetki :P
konto usunięte
Piotr L. • Weź Mnie •
Paulina Nazaruk:
Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]
konto usunięte
Piotr L.:Obejrzała i słabe ;)
Paulina Nazaruk:
Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]
Obejrzała? To sio do kuchni! :P
Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
konto usunięte
Igor Downar-Zapolski:Nie rozumiem dlaczego każdą kobietę, której nie podoba się ta reklama od razu nazywa się feministką.
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":
"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej,
Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
Paulina Nazaruk:
Igor Downar-Zapolski:Nie rozumiem dlaczego każdą kobietę, której nie podoba się ta reklama od razu nazywa się feministką.
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":
"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej,
Łukasz W. interclick.pl
Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":
"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej, że każda kobieta powinna być szpetna i nieatrakcyjna, wtedy najlepiej wyraża swoje bogate wnętrze. Reklamy mają przyciągać uwagę, ta spełnia ten wymóg. Nie ma tam wulgarnej nagości, raczej delikatna erotyka. To taki problem?"
I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem. Reklamy Media Marktu też mi się nie podobają. I co z tego?
Łukasz W. interclick.pl
Paulina Nazaruk:
Na FB skrytykowałam ta reklamę na znanym FP dotyczącym reklamy i dostałam ripostę "Jest też wersja dla kobiet ze zmieniającym koszulki facetem, możecie obejrzeć skoro już wyszłyście z kuchni" ;]
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Piotr L. • Weź Mnie •
Łukasz Wypiórczyk:
Istnieje coś takiego jak etyka, poniżej pewnego poziomu się po prostu nie schodzi,
inaczej mówiąc "cios poniżej pasa".
Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
Łukasz Wypiórczyk:
Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":
"No i co w tym jest złego? Feministki uważają najwyraźniej, że każda kobieta powinna być szpetna i nieatrakcyjna, wtedy najlepiej wyraża swoje bogate wnętrze. Reklamy mają przyciągać uwagę, ta spełnia ten wymóg. Nie ma tam wulgarnej nagości, raczej delikatna erotyka. To taki problem?"
I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem. Reklamy Media Marktu też mi się nie podobają. I co z tego?
Nooooo kolego, jak dla Ciebie metodą badań marketingowych
są komentarze to pozdrawiam Cie serdecznie z tego miejsca...
Skąd Ty możesz wiedzieć co pomyśli większość oglądających?
i co to znaczy potencjalny klient Play'a ???
Firmy wydają miliony na badania, a tutaj widzę geniusz się rodzi !
Istnieje coś takiego jak etyka, poniżej pewnego poziomu się po prostu nie schodzi,
inaczej mówiąc "cios poniżej pasa".
Łukasz W. interclick.pl
Igor Downar-Zapolski:
Przesadzacie. Nie jesteście targetem, ja też nie. Poczytajcie komentarze pod artykułem. To jeden z nich - ma najwięcej "plusów":
Igor Downar-Zapolski:
Po pierwsze - nigdzie nie napisałem, że komentarze są dla mnie metodą badań marketingowych - nie wymyślaj teorii bez pokrycia.
Igor Downar-Zapolski:
I tak będzie myślała większość oglądających - a na pewno większość potencjalnych klientów Play'a. Więc sorry, ale nie wiem, w czym problem.
Igor Downar-Zapolski:
Po drugie - sam sobie zaprzeczasz. Najpierw piszesz, skąd mogę wiedzieć, jak wygląda potencjalny klienta Playa. A potem piszesz, że firmy wydają miliony na badania. To myślisz, że Play nie wydaje na badania, nie wie, jakich ma klientów, i nie wie, że ta reklama trafia w target?
Igor Downar-Zapolski:
Dla mnie wniosek jest prosty - jeśli puścili taki spot, to raczej wiedzą, że to ma sens i trafia w target. I to jest dla mnie oceną, a nie komentarze na forum (które ew. są tej oceny potwierdzeniem).
Jarek B. Life goes on...
konto usunięte
Następna dyskusja: