Temat: Nowości w kotłach C.O. ?
Piotr F.:
Patryk Rykała:
To robią wszyscy.
Nie ma komponentu wyróżniającego. A musi być!
wyrozniajacym komponentem ma byc jakosc. wbrew pozorom to bardzo trudne.
co zas do tego "to robia wszyscy" jakos mimo sledzenia rynku reklamy nie potrafilbym wymienic 10 profesjonalnych kampanii outdoorowych mijajacego roku, robionych przez polskie firmy. takich wyrozniajacych sie sswtnymi zdjeciami, niebanalnym pokazaniem produktu, kampanii ktore zapadaja gleboko w pamiec.
potrafilbys poda choc kilka skoro robia to wszyscy?
dla mnie szukanie na sile czegos odkrywczego jest bez sensu. tym bardziej ze wyjatkowo meczace jest ogladanie na sile oryginalnych reklam. potem powstaja takie kwiatki jak kupa ing, najlepsze boczki pod sloncem i podobne.
Facebook to może i pierdoła w niektórych przypadkach, ale klienta czasem da się wyhaczyć.
Trzeba jednak stworzyć bardzo intrygujący profil.
prawdopodobienstwo ze akurat na FB bedzie klient ktory akurat szuka kotla i akurat trafi na ten profil jest imho mniej wiecej takie jak trafienie szostki w lotto. wybacz ale FB to naprawde ostatnie miejsce gdzie szukalbym profesjonalnego podkresle profesjonalnego doradztwa w sprawach kotlow grzewczych.
Ojejku! Przecież ty przeinaczasz, chopie :)
"Musi być", jeśli już mówimy o tym co być musi to zacznijmy od strategii i filozofii firmy na której zbuduje się główny przekaz. Od key message przez key visual po projekt kampanii sprzedażowej.
"Jakość" jest tu jedną z kilkunastu wartości, beznadziejnie powszechną. To żaden wyróżnik.
"To robią wszyscy" - no przeinaczyłeś, głuchy telefon, znaczy się.
Wszyscy robią w tej branży dość homogeniczne reklamy. O to biega.
Wyróżniające się billboardy: mBank z wbitą w billboard siekierą widziałeś?
Coloribusa odwiedź - zobaczysz jak zaskakujący jest outdoor.
Na FB można prowadzić kampanię swobodną i poddaną pewnej aranżacji popkulturowej [tworząc postać, generując szum, organizując ciekawe konkursy].
Prowadzenie doradztwa w zakresie kotłów, które Ty wymieniasz jako potencjalną aktywność społecznościową dla promocji kotłów, nie ja - jest beznadziejnym pomysłem.