Jacek Kotarbiński kotarbinski.com
Temat: Nazewnictwo stanowisk w marketingu
Trochę temat się przewijał przez grupę - stąd próba pewnego uporządkowania. Jaka jest Wasza opinia na temat zróżnicowania nazewnictwa stanowisk marketingu ? (Czytaj: koktajl polsko-angielski)Czyli od początku :
- "marketer" czy "marketingowiec" ?
- spec od PR to kto ? "pijarowiec" ? "PRowiec" ?
- kto wymyślił "marketingowanie" (przyznam, że mnie osobiście to wkurza ...)
- "trade marketing manager" to kto ? "kierownik marketingu handlowego" ?
- jak sie nazywa dziewczyna promujaca produkty w miejscu sprzedaży ? "promotorka" ? "propagatorka" czy "propagandystka" ?
- o "markietance" nie wspomnę :) ("markietanka" to zapożyczone słowo, oznaczające piękną, długonogą blondynkę, zatrudnioną do marketingu hm.. w charakterze ozdobnym, której głównym zadaniem jest hm... wywieranie wrażenia:) - pojęcie narodziło się na jednej z list dyskusyjnych i jest przeciwieństwem określenia "marketer"Jacek Kotarbiński edytował(a) ten post dnia 07.06.07 o godzinie 21:46