Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Konsultacje na temat marki i marketingu na żywo
Taki pomysł mi kiełkuję i chciałem Was zapytać o radę :)Na grupie jest sporo osób, które mają doświadczenia, którymi mogłyby się podzielić (i dzielą się). Jest też sporo osób, które potrzebują porady. Może by pójść krok dalej i forum przenieść do „rozmowy na żywo”? Wiem, że są konferencje itp., ale nikt nie ma czasu, aby być na nich wszystkich...
Ale od czego jest internet? Są technologie (tzw. „webinars”, konferencje przez net), które pozwalają całkiem sporej grupie zebrać się w jednym miejscu i podyskutować. Wymagania? Stałe łącze internetowe, mikrofon przy komputerze (w laptopach to chyba już standard) i godzina czasu.
Termin spotkania można ustalać dużo wcześniej, tak samo jak jego tematykę (spotkanie, na którym będziemy rozmawiać o wszystkim, nie ma większego sensu). Znalazłem już chyba narzędzie do konferencji, teraz czas na wybór tematów. Zaproponujecie coś?
Komentarze możecie zostawiać tu lub pod wpisem na blogu: http://paweltkaczyk.midea.pl/2009/06/19/wirtualne-rozm...