Paweł C.

Paweł C. Marketing /
Komunikacja

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

no i mamy na poletku bankowym kolejny ciekawy case:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/a-jednak-zaczelo-...
Robert Gralak

Robert Gralak Brand Manager

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Takiej reakcji ze strony konkurencji można było się spodziewać. Dzisiaj Alior żali się na kampanię mBanku, a jeszcze przed świętami zafundował taki prezent: http://samcik.blox.pl/2009/12/Alior-Bank-chwyta-klient...

Szkoda, bo całe przedsięwzięcie wyglądało obiecująco.

Co do reklam odwołujących się do bezpośredniej konkurencji to jestem za, choć musi to być zrobione z jajem. Unikałbym też dosłowności np. wojna soków o cukier. Przeciekający melonik jest okej:)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

tak, ten cieknący melonik jest dowcipny. kolejnym krokiem będzie parasol, który się nie otworzy? ;)

konto usunięte

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Melonik jest dowodem (kolejnym) na to, że w biznesie nie ma nic za darmo. Jeśli nie płacisz dzisiaj, zapłacisz więcej jutro, po jutrze, za tydzień...
Robert Gralak

Robert Gralak Brand Manager

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Jasne, ale ciekawe jaka będzie reakcja klientów, którzy mogą czuć się oszukani. Zresztą moim zdaniem wszelkie opłaty powinny być wpisana w umowę, a nie jak obecnie wskazane w zmieniającej się tabeli opłat i prowizji. Komórkowcy sobie jakoś radzą, a tam przecież stawki/taryfy zmieniają się równie często.

Szkoda, że Polacy nie są skorzy do częstej zmiany kont, choć ostatnie regulacje ułatwiające zamykanie rachunków to krok w dobrą stronę.

konto usunięte

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Moim zdaniem dobry refleks mBanku.
Celnie i błyskotliwie.
Ewa M.

Ewa M. Creativity is the
art of taking a
fresh look at old
knowl...

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Bardzo mi się podoba. mBank trafił w dziesiątkę:)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Ewa Maurer:
Bardzo mi się podoba. mBank trafił w dziesiątkę:)
To raczej Alior strzelił sobie w stopę ;)
Sukcesem mBanku, w tym przypadku jest to, że potrafił natychmiast wykorzystać potknięcie konkurencji.
Ewa M.

Ewa M. Creativity is the
art of taking a
fresh look at old
knowl...

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

Rafał Hostyński:
Ewa Maurer:
Bardzo mi się podoba. mBank trafił w dziesiątkę:)
To raczej Alior strzelił sobie w stopę ;)
Sukcesem mBanku, w tym przypadku jest to, że potrafił natychmiast wykorzystać potknięcie konkurencji.

No ja właśnie to miałam na myśli:)
Trafił w dziesiątkę, czyli zreflektował się szybko i zaczął działać.
Filip K.

Filip K. e-commerce,
zarządzanie,
e-marketing, obsługa
klienta

Temat: Każdy melonik ma dwa końce, jak kij

a ja jestem klientem Aliora i w pierwszej chwili jak się dowiedziałem o podniesieniu opłat to już prawie zamykałem konto. Okazuje się że nie ma tragedii i informacje były przesadzone - łatwo zrobić duuuży tytuł jak to kolejny bank podnosi opłaty o 1000% a było za darmo.

Jak wiadomo darmowych obiadów nie ma... Faktycznie zwiększyły się opłaty z tytułu posiadania karty, ale jak szybko zerknąłem teraz na mbank to okazuje się, że pomimo że mam drożej to jednak wyjdzie mi taniej.

A co do reklamy mbanku - bardzo fajna lubię takie riposty na reklamy konkurencji (jak np. AVIVA i PZU)



Wyślij zaproszenie do