Piotr
Szczotka
Dyplomowany
masażysta Bodyworker
Temat: Wizualny przekaz = łatwiejsze promowanie czy po prostu...
Witam serdecznie. Wiem jak trudno dziś przekonać o swoich programach - kierowanych min dla pracowników na terenie firm - wsparcia psychologicznego, szkoleniach, profilaktyce czy po prostu poradach psychologa, psychoterapeuty.Od wielu lat prowadzimy program profilaktyki zdrowia i urody dla pracowników firm - work-site - dotyczący masażu, pracy z tkankami miękkimi, elementów ćwiczeń i automasażu. Szefowiu lub odpowiedzialny PR przekonywał się do programu na różne sposoby.
Jednak w gąszczu ofert coraz trudniej przekonać się do skutecznych programów. Rozmawiałem ostatnio z zaprzyjaźnionymi psychologami i sugerują, iż coraz niechętniej ludzie czytają nawet krótkie oferty. Po prostu chcąc czy nie, przestawiały się totalnie na wizualny przekaz.
Ale czy da się np przedstawić wasze programy lub nawet koncepcję danej szkoły terapeutycznej w kilkuminutowym filmie?
Osobiście próbowałem różnych środków, rozmów, artykułów, bezpośrednich spotkań. Każde z nich działa na różne osoby. Program profilaktyki zdrowia i urody realizujemy od 1995 roku, zainteresowanie jest owszem i to w różnych miastach.
Jakiś czas temu z archiwalnych i nieco nowszych zdjęć i filmów (z targów, spotkań, konferencji i wywiadów tv, zmontowaliśmy kilkunastominutowy film i odziwo efekt jest zaskakujący, takiego odzewu i zainteresowania jeszcze nie było.
Można go zobaczyć na http://imbw.pl/artykuly.php patrz trzeci film: Massage is everywhere / Masaż jest wszędzie.
Mam pytanie:
- Czy posługujecie się czasem podobnymi filmami, czy w przypadku waszej działalności, czy to działa?
Może wstawcie podobne filmy popularyzujące zagadnienia z psychologi/psychoterapi?
Może jest tu ktoś kto zajmuje się przygotowaniem takich filmów profesjonalnie?
Pozdrawiam serdecznie Piotr