Ewa A.

Ewa A. art director, V&P

Temat: Pozytywna kampania

Witam
Chcialabym wam pokazac nowa kampanie spoleczna
zachecajaca do adopcji zwierzakow i samych pozytywnych wrazen z tym zwiazanych. Zauwazcie ze nie epatuje nieszczesciem tylko usmiechem
Czasami mozna i tak (choc jak znamy zycie nie zawsze jest tak fajnie...
http://www.kampaniespoleczne.pl/artykuly.php?artykul_i...
plakaty i 3 filmiki

i jeszcze jedna tylko smutniejsza (pies przedmiot)
http://www.kampaniespoleczne.pl/artykuly.php?artykul_i...

i o psiej/kociej antykoncepcji (sterylizacja)
http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie.php?kampania_...Ewa Andrychiewicz edytował(a) ten post dnia 19.02.09 o godzinie 19:18

konto usunięte

Temat: Pozytywna kampania

Nie przemawiają do mnie te reklamy, nie działają na moją wyobraźnię, nie są intuicyjne. Na polskie warunki reklamy nie wyczerpują tematu pod względem wizualnym jak i komunikatu.
Czy twórcy są właścicielami psa lub kota?
Ewa A.

Ewa A. art director, V&P

Temat: Pozytywna kampania

Tego typu kampanie nie powinny byc intuicyjne tylko odwolywac sie do rozumu i racjonalnego myslenia. Nie mowia wez pieska bo jest taki biedny i ma taka smutna mordke. Czesto ludzie podejmuja decyzje o adopcji z poczucia winy, zalu ,emocji a to blad.
Moze te przedstawione (filmiki) nie byly zrealizowane na polski rynek tylko Kanadyjski ale zamiescilam je tutaj jako ciekawostke ze mozna inaczej pokazac ten problem. Czy pomyslodawca ma zwierze? a jakie to ma znaczenie.
Reklama czy kampania ma byc dobra i tyle:)
Pozdr

konto usunięte

Temat: Pozytywna kampania

Kampania ma działać na emocje, 30 sekund i albo trafisz do odbiorcy albo nie. Wtedy masz szansę na jego uwagę.
Zapytałam, czy pomysłodawcy mają zwierzaki bo te reklamy są płaskie, ale skoro mówisz, że emocje są nieważne w odbiorze, to może ja jestem płaska.
Reklama ma być dobra (pojęcie względne) ale ma dosięgnąć zamierzonego celu.
Widziałaś nową kampanię Warszawy? Jest dobra, świetne zdjęcia i ujęcia, ale jest do bani, bo zwraca uwagę na to z czym miała walczyć, czyli uprzedzeniem Polaków do stolicy.
Ta reklama działa na swoją niekorzyść mimo, że jest dobra.
Ale to przecież mowa o Kanadzie.
Obejrzałam reklamy, więc się wypowiedziałam.

Pozdrawiam
Justa

Następna dyskusja:

KAMPANIA O ZMIANY PRAWNE




Wyślij zaproszenie do