Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk Product Manager

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Jak dla mnie to zapowiada sie wyśmienicie:
http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal
Artur Kulik

Artur Kulik
http://www.dlafranka
.pl

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Tomasz Gregorczyk:
Jak dla mnie to zapowiada sie wyśmienicie:
http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal

Wysmienicie wygladalo Paint Party na E3. Ale mysle, ze to co pokazal Peter Molyneux ma sie tak do rzeczywistosci jak intro Kill Zone do tego co prezentowala sama gra...

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

A moim zdaniem to za wcześnie na takie wynalazki. Może jestem staroświecka ale konsola to powinna być konsolą, padzik, gierka odpalana z dysku lub z napędu i pełen relaks przed telewizorkiem, taki schemat funkcjonuje od lat i sie sprawdza.

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

może się powtarzam, ale powinni na tego natala zrobić symulator seksu. Skoro konsola jest na tyle genialna. Wtedy takie hiciory jak gitar Hero czy singstar nie miały by szans. to dopiero byłby hardcore
Rafał Groń

Rafał Groń programista PHP

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Uprzedziła mnie z tym postem (daje plusa)
ja już sobie wyobrażam te figle na dywanie.
tylko jak ta kamera nagra obraz, jak gram w symulator to co wtedy
a z drugiej strony chciałbym grę w sprzątanie pokoju , prosta gierka dająca frajdę itp zapraszam gości daję po browarku a oni sprzątają ... tyle mam oczekiwań co do tego projektu.Rafał Groń edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 18:49
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk Product Manager

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Sylwia Malinowska:
może się powtarzam, ale powinni na tego natala zrobić symulator seksu. Skoro konsola jest na tyle genialna. Wtedy takie hiciory jak gitar Hero czy singstar nie miały by szans. to dopiero byłby hardcore

Masz PS3? :P

Ja osobiscie wolalbym jednak w realu niz "dymac" dywan.

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Nie mam ps3- mam X box 360, no wiesz napewno znajdą sie jacyś zdesperowani gracze. Mój chłopak zdradza mnie ze swoją PS3, a ja go ze swoim X 360. Pzywykliśmy:)
Artur Kulik

Artur Kulik
http://www.dlafranka
.pl

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Sylwia Malinowska:
może się powtarzam, ale powinni na tego natala zrobić symulator seksu. Skoro konsola jest na tyle genialna. Wtedy takie hiciory jak gitar Hero czy singstar nie miały by szans. to dopiero byłby hardcore

Pomysl fajny i fajnie, ze wychodzi od kobiety ;) Co do samej realizacji jednak to widze jeden problem - Natal nie daje zadnej mozliwosci feedbacku do usera (to tylko dwie kamery) poza wizualnym na ekranie, wiec to byloby takie lizanie loda przez szybe. No chyba, ze wlasnie o to chodzilo? Ale symulator to symulator powinien dawac jak najszersze spektrum doznan. Moze powstanie takiej aplikacji wymusiloby stworzenie jakiegos dodatkowego kontrolera :)

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Wibrojoy?

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Ech... Takie jakieś myśli mi chodzą po głowie. pewnych kwestii nie powinno sie glośno wypowiadać. Przepraszam za takie śmiale sugesie.
Karol Kamil Karpiński

Karol Kamil Karpiński Facebook - Global
Marketing Solutions
Central and
Eastern...

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Moim zdaniem niektóre rzeczy warto jednak zostawić na PO wspólnym graniu w Guitar Hero czy CODa, a nie zastępować nimi normalne gry.

Wibroboy to bardzo ciekawy pomysł i ktoś kto znajdzie sposób jak zrobić coś takiego odniesie znaczny sukces, jednak jestem przekonany, że przez najbliższe kilkanaście lat nie będzie to Polska. Nie byłbym może grupą odbiorców takiego urządzenia, jednak sex i erotyka to obecnie produkt jak każdy inny - liczy się odnalezienie i zaspokojenie potrzeby.

Moim zdaniem, mimo wszystko, GH niech na razie służy jako wstęp do udanego wieczorku !

Karol

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Zgadzam się, singstar i Gitar Hero na zawsze zmieniły oblicze gier, znam wiele osób które z grami nie maja nic wspólnego a mimo to chetnie sięgneły po gitarę i mikrofon.

Co do Erotyki- w grach zaczyna ona coraz bardziej nabierać powszechnej fabuły. Kratos w God of War "robi dobrze" paniom na łóżku za co dostaje dodatkowe pointy. Ada w Resident Evi 4 emanuje sexem, a LARRY szaleje na statku w towarzystwie pań rodem z agencji towarzyskiej- Nic tylko nałożyć blokadę filtra rodzinnego.
Daniel B.

Daniel B. Specjalista

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

ciekawe jaka bedzie odpowiedz nintendo.

kiedys czytalem ze mieli implementowac cos ciekawego w Wii 2. ( zamiast sensorow , kamerki rozmieszczone w salonie ..) ale newsy ucichly, wiec nie wiem czy byly to tylko teoretyczne zalozenia, wymysl projektantow, czy cel ;)

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

może to ploty, Sony wspominalo cos że pod konoec tego roku ma ukazać się wersja PS3 slim, kombinuja coś z nową wersją psp- PSP GO!. Microsoft zastrzegł że pracuje nad NATALEM. Tak więc dlaczego NINTENDO ma być gorsze? Też muszą czmś zachęcić klientów,

konto usunięte

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Chcialbym aby dzialalo tak jak pokazuja. Ale zwykle technologia z kamera w trailerach to typowa rezyserka. gdzie aktorzy pamietaja jakie maja robic ruchy cialem do wlaczonego na TV filmu.

Tak bylo z Eye toy. Osoby ktore korzystaly wiedza dobrze jak slabo kamerka lapie ruch jesli w pokoju jest ciemno albo tlo ma rozne kolory (tapeta, meble itd...). Tutaj na trailerze widac jak para siedzi w ciemnym pokoju na kanapie a ona steruje przesuwaniem filmow na TV za pomoca ruchu dloni. Rusza nogami i nie ma problemu. Za to konsola bez klopotu lapie ruch rekoma. Trailer z kierowaniem samochodu i walka malego chlopaka tez malo do mnie przemawia. Chyba ze czeka nas technologiczny BOOM. A kamerka poza zwykla wizja ma tez opcje IR i wylapuje cieplo. Namierza dlonie i "trzyma je" w pamieci.

Niestety obecne nawet najtansze kamery IR kosztuja DUZO $.
Artur Kulik

Artur Kulik
http://www.dlafranka
.pl

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Natal dziala zdecydowanie inaczej niz EyeToy. W EyeToy'u wazne bylo, aby gracz byl ubrany kontrastowo do tla - wtedy udawalo sie kamerce jakos wychwytywac zmiany obrazu i przetwarzac je na potrzeby konkretnej gry. W Natalu takiej potrzeby nie ma. Dla zainteresowanych link do tego na jakiej zasadzie dziala Natal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Time-of-flight_camera

konto usunięte

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Nie bralem pod uwage tego ze beda chcieli wykorzystac kamere dzialajaca na skanowaniu odbitego swiatla (wczesniej wyslanego). Fajny pomysl ale jak narazie takie rozwiazanie ma kilka wad a jedna z nich jest wlasnie otoczenie. Kamerka wyrzuca swiatlo o mocy ok 1W. Przy innych zrodlach swiatla w pokoju moze miec problem z poprawnym skanowaniem obrazu odbitego. W linku ktory podales jest to ujete:

"Disadvantages

Background light

Although most of the background light coming from artificial lighting or the sun is suppressed, the pixel still has to provide a high dynamic range. The background light also generates electrons, which have to be stored. For example, the illumination units in today's TOF cameras can provide an illumination level of about 1 watt. The Sun has an illumination power of about 50 watts per square meter after the optical bandpass filter. Therefore, if the illuminated scene has a size of 1 square meter, the light from the sun is 50 times stronger than the modulated signal."

Jednak 100Fps to piekna szybkosc dzialania. Microsoft ma $ wiec mozliwe ze dopracowali te mankamenty. Pozostaje czekac cierpliwie.

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

A mnie sie wydaje że to będzie kolejy chłam (przepraszam jeśli uraziłm czyjeś poglądy) pamiętacie Premierę X box360 i pierwsze grzejące się konsole? Chlodzenie do dziś jes poprawiane! jak nie Falcon to Jasper. Szoooook! Z Ps3 nie było takich problemów. A co powiecie na Windows Vista- która ukazała się w 5-ciu różnych wersjach i każda z nich była niedopracowana.Microsoft zawsze tak robi- najpierw wielka POMPA a potem rozczarowanie klientów. Niech chłopaki próbują , czem nie ale nie należy być takim entuzjastą. Przepraszam

konto usunięte

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Nie no oczywiscie, sam jestem sceptykiem w tym przypadku, ale z drugiej strony pamietam jak wielki postep zrobili z 3.11 na W95. Pamietam tez ile problemow mi ucieklo kiedy przesiadalem sie na W98.

Pamietam tez pierwszego Xbox ktory graficznie i wydajnosciowo "pożerał" PS2. NIe jestem fanboyem bo mam kilka konsol w domu. A Xbox przegral glownie dlatego ze wczesniejsze pole uformowane zostalo przez PSX dla PS2.

Kiedys bylem zafascynowany hełmami VR. Pamieta to ktos jeszcze? Swego czasu pojawialy sie w automatach ("chodzenie po pokoju"). I co? Technologia nie przyjela sie, byla toporna a i graficznie słaba (ociosane bloki z lekkim cieniowaniem guard'a).

Ale wole nowinki i nie udane próby niz ich brak. Jak bedzie... zobaczymy :)
Artur Kulik

Artur Kulik
http://www.dlafranka
.pl

Temat: Projekt Natal dla Xbox 360

Mariusz P.:
Pamietam tez pierwszego Xbox ktory graficznie i wydajnosciowo "pożerał" PS2. NIe jestem fanboyem bo mam kilka konsol w domu. A Xbox przegral glownie dlatego ze wczesniejsze pole uformowane zostalo przez PSX dla PS2.

To "pozeranie" o ktorym wspominasz moze wynikac z roznicy czasowej premiery obu konsol. Jednak M$ mial troche wiecej czasu i mogl rownie dobrze podpatrzec co potrafi PS2 zanim wypuscil X-a.
Kiedys bylem zafascynowany hełmami VR. Pamieta to ktos jeszcze? Swego czasu pojawialy sie w automatach ("chodzenie po pokoju"). I co? Technologia nie przyjela sie, byla toporna a i graficznie słaba (ociosane bloki z lekkim cieniowaniem guard'a).

Co do helmu to pamietam jak kiedys w takim salonie gier gdzie staly PSXy i PCty gralem w wlasnie w takowym helmie w Duke Nukem 3D. Nie do konca spodobalo sie to mojemu blednikowi :)

Następna dyskusja:

Alternate Reality Game dla ...




Wyślij zaproszenie do