konto usunięte

Temat: Jakie były do tej pory pomysły na promocje Kielc...

Zamieszczam link do artykułu, który pojawił się w lutym tego roku. Nie jest to tekst pierwszej świeżości ale znakomicie oddaje wiedzę i profesjonalizm ludzi odpowiedzialnych za promocje Naszego miasta i regionu...

http://turystyka.gazeta.pl/Turystyka/1,83631,4966755.html

Kilka co ciekawszych cytatów:

" [...]najambitniejsze projekty: dwie tury festiwalu mody Off Fashion, drugi konkurs fotograficzny "Życie jest piękne", prezentacja kompozycji Krzysztofa Pendereckiego "Siedem bram Jerozolimy", premiera "Zdarzyło się w Judei" Kieleckiego Teatru Tańca do muzyki Krzesimira Dębskiego, kolejne oratorium Zbigniewa Książka "Listy z zakazanego miasta". "

" Nie zapomniał o wykorzystaniu faktu, że mamy już uniwersytet. - Będę podkreślał w materiałach promocyjnych, że Kielce są już miastem uniwersyteckim - zapowiedział dyrektor. "


A tu kolejny już nowszy link:

http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35253,5677396,Promocj...

Pozwolę sobie ponownie zacytować:

" A więc jak najłatwiej przemówić do szerokiej grupy odbiorców? Trzeba nakręcić w Kielcach film. Jego akcja musi się rozgrywać w mieście i okolicy. Musi być to film współczesny, pokazujący życie normalnych ludzi. I dzięki tej historii przemycić do filmu to, co w Kielcach i okolicy najfajniejsze. Wystarczy jakaś dwójka bohaterów, takie małe love story. Niech się poznają na dworcu PKS (niesamowita, charakterystyczna kopuła). Niech ona studiuje na uniwerku i pochodzi z Nowej Słupi (pretekst do pokazania piękna Gór Świętokrzyskich), a on niech będzie pracownikiem Kolportera. A po godzinach zapamiętałym kibicem piłki nożnej (Korona) i ręcznej (Vive). Niech on lubi słuchać starego dobrego Liroya, a ona niech będzie fanką K.A.S.Y. Niech on podziwia Edytę Herbuś, a ona muzykę Piotra Rubika. Niech ona czyta Żeromskiego, a on tylko miesięcznik "Korona". Niech spędzają czas wolny nad Hańczą albo na basenie w Nowinach. A na spacery niech chodzą po ulicy Sienkiewicza. Niech się czasem wybiorą do tutejszej filharmonii. "

Włos się jeży...

konto usunięte

Temat: Jakie były do tej pory pomysły na promocje Kielc...

Idąc dalej tym tropem:

"Don't give up you're in Kielce"

http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,47262,4473109.html

" Pomysłodawcą wywieszenia baneru jest prezydent Kielc Wojciech Lubawski. Dla niego hasło ma jednoznaczny wydźwięk. - To jak najbardziej pozytywne przesłanie. Baner skierowany jest zarówno do mieszkańców Kielc, jak i do tych, którzy miasto odwiedzają. Zachęca do tego, żeby się nie poddawać - tłumaczy Lubawski. "

Każdy, kto choć trochę orientuje się w temacie reklamy, marketingu, bądź PR przyzna mi racje, że projekt jest tragiczny, tekst kompletnie chybiony,a takimi sprawami powinni się zajmować specjaliści, a nie prezydent miasta...

Kończąc gromadzenie wiedzy na temat dotychczasowych "genialnych" pomysłów jak pokazać Kielce ostatnio głośna akcja:
"Siedem kilometrów od Raju"

http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,5523089,Haslo_K...

Gwarantuje wam, że mało kto z poza woj. świętokrzyskiego zrozumiał o co chodzi. Pieniądze wrzucone w błoto, efekt... oczywiście żaden.



Wyślij zaproszenie do