Ewelina W.

Ewelina W. Marketing Manager,
Imedia Group Andrzej
Szcześniak

Temat: Grupa docelowa

Zauważyłam ciekawe zjawisko dotyczące wykorzystywanie Goldenline i innych serwisów tego typu do zamieszczania reklam dotyczących różnych działalności, usług, itp.

Osobom zainteresowanym skuteczną promocją podaję link do ciekawego artykułu dotyczącego doboru grupy docelowej:
http://duomarketing.pl/jak-okreslic-grupe-docelowa

Reklama spersonalizowana wymaga znacznie mniej środków, niż reklama ogólna, a do tego jest bardziej skuteczna :)

Każdy użytkownik Internetu ma dostęp do podstawowych narzędzi Google pomagających w analizie i określeniu haseł branżowych wywoływanych w wyszukiwarce.

Jeśli nawet nie możliwe jest wypozycjonowanie własnej strony www na wysokie pozycje w Google 1 -5, bo hasło jest zbyt trudne, mamy dużą konkurencję ... można szukać innej drogi - patrzeć na portale branżowe dopasowane do naszej grupy docelowej i tam pokazywać ofertę.

Portale, które zajmują 1 pozycje w Google zazwyczaj mają wysoki PR i pokazywanie na nich własnej strony www znacznie pomaga w jej pozycjonowaniu.

Pozdrawiam!