Ewelina
W.
Marketing Manager,
Imedia Group Andrzej
Szcześniak
Temat: Grupa docelowa
Zauważyłam ciekawe zjawisko dotyczące wykorzystywanie Goldenline i innych serwisów tego typu do zamieszczania reklam dotyczących różnych działalności, usług, itp.Osobom zainteresowanym skuteczną promocją podaję link do ciekawego artykułu dotyczącego doboru grupy docelowej:
http://duomarketing.pl/jak-okreslic-grupe-docelowa
Reklama spersonalizowana wymaga znacznie mniej środków, niż reklama ogólna, a do tego jest bardziej skuteczna :)
Każdy użytkownik Internetu ma dostęp do podstawowych narzędzi Google pomagających w analizie i określeniu haseł branżowych wywoływanych w wyszukiwarce.
Jeśli nawet nie możliwe jest wypozycjonowanie własnej strony www na wysokie pozycje w Google 1 -5, bo hasło jest zbyt trudne, mamy dużą konkurencję ... można szukać innej drogi - patrzeć na portale branżowe dopasowane do naszej grupy docelowej i tam pokazywać ofertę.
Portale, które zajmują 1 pozycje w Google zazwyczaj mają wysoki PR i pokazywanie na nich własnej strony www znacznie pomaga w jej pozycjonowaniu.
Pozdrawiam!