Mat Alpine

Mat Alpine Bezrobotny

Temat: Problem z reklamacją-po odesłaniu sprzętu sklep milczy -...

Witam wszystkich!
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam nadzieje, że mi się spodoba choć zawartość jest bardzo interesująca ;)

Mój problem polega na tym, iż mniej więcej rok temu w marcu kupiłem w sklepie internetowym (nie wiem czy mogę tutaj podać jego nazwę)pamięć przenośną tj. pendrive za cenę coś koło 80zł. Sprzęt sprawował się super, ale po czasie pół roku zaczął odmawiać posłuszeństwa, więc bodajże w kwietniu b.r. napisałem maila do sklepu składając reklamację. Za pierwszym mailem nikt się nie odezwał więc napisałem drugi i pan odpisał mi by podać mu usterki sprzętu, bądź w ostateczności zapakować w kopertę i wraz z paragonem odesłać do nich. Tak też zrobiłem. I co dalej?? właśnie nic....Minęło już prawie 3 miesiące od wysyłki sprzętu a ja nie dostałem żadnej odpowiedzi, mimo iż sam już napisałem do w/w sklepu kilka maili w tej sprawie...sklep milczy. Na ich stronie nie ma nr. telefonu tylko adres email..

co robić??? proszę o pomoc :(
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Problem z reklamacją-po odesłaniu sprzętu sklep milczy -...

Jeśli jest Pan konsumentem to proszę o kontakt z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów. Pani Lidia Baran-Ćwirta: jest to rzecznik o nastawieniu wybitnie prokonsumenckim, więc nie powienien mieć Pan problemów w sporze.

Następna dyskusja:

A Co w takiej wytuacji robić?




Wyślij zaproszenie do