konto usunięte

Temat: Fuzja Discovery i TVN dotyczyła też kultury...

Fuzja Discovery i TVN dotyczyła też kultury organizacyjnej. Jak ona powstawała?

Zakup przez koncern Discovery Communications firmy Scripps Networks Interactive, w tym stacji TVN, wpłynął nie tylko na działania operacyjne i strategię, ale wymusił stworzenie nowej kultury dla połączonej organizacji. O tym, jakie to było wyzwanie, podczas konferencji Inside Trends opowiedziała Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.


- Przeprowadzamy światową transformację na dwóch poziomach - w Polsce z TVN i międzynarodowo ze Scrippsem - mówiła Katarzyna Kieli w trakcie panelu dyskusyjnego "Rola i wyzwania liderów w kontekście transformacji kultury w biznesie". Transakcja przejęcia Scrippsa przez Discovery została sfinalizowana w marcu 2018 roku i od tego czasu ruszyły działania związane z połączeniem obu firm. W Polsce struktury Discovery zostały zintegrowane ze stacją TVN.

- Jak tylko transakcja została zamknięta, przeprowadziliśmy oddzielnie ankiety w obu organizacjach. Każda osoba miała napisać, co jej przeszkadza. Najważniejsze jest bowiem szybkie zaatakowanie zagrożeń - mówiła Katarzyna Kieli.
>>>
https://businessinsider.com.pl/katarzyna-kieli-z-discov...