Magdalena
Sendor
trener, mediator,
właścicielka firmy
Ekodzieciak
Temat: Warsztat z Godfreyem Spencerem o feedbacku jako istotnej...
Już w październiku praktyczny dwudniowy warsztat w małej grupie:
Feedback
jako istotna informacja w biznesie
Ku efektywności i szacunkowi
który poprowadzi:
Godfrey Spencer
doświadczony coach i certyfikowany trener CNVC *
5 - 6 październik 2013, Warszawa
Czy chciałbyś, aby autentyczność i zrozumienie były powszechne
w twojej pracy?
Czy chciałbyś umieć wyrazić krytykę, nie raniąc przy tym
rozmówcy i jednocześnie zwiększając szansę, iż będzie ona
usłyszana i wzięta pod uwagę?
Czy chciałbyś umieć powiedzieć „nie” swoim
współpracownikowi, szefowi, podwładnemu czy partnerowi
biznesowemu w sposób, który nie zamyka drogi do dialogu?
W czasie warsztatu znajdziesz odpowiedź na następujące pytania:
dlaczego dawać innym informacji zwrotnej? Jak skorzystać ze
swojej odwagi by dać innym informację zwrotną?
co można zrobić jeśli lęk odrzucenia lub nie bycia
zrozumianym jest zbyt duży, aby nawet zacząć rozmowę?
jak można sobie radzić ze złością lub wstydem, które mogą
się pojawić jeśli rozmówca zareaguje negatywnie na naszą
informację zwrotną?
W większości firm tradycją jest, iż informacja zwrotna jest
dawana z góry na dół. Chcemy podzielić się z Tobą jak
feedback, który wędruje z dołu (podwładny) ku górze (szef)
może zmienić relacje, atmosferę, motywację i wydajność Twojej
pracy.
Także szefowie otrzymają inspiracje jak dawać informację
zwrotną podwładnemu na temat trudnych sytuacji bez prowokowania
strachu, złości czy poczucia winy. Ale także jak dawać
informację zwrotną o sprawach, które Ci się podobają bez
użycia pochwał czy nagród.
Poznaj siłę empatii, dzięki której możliwe jest budowanie w
środowisku zawodowym harmonii między byciem w kontakcie ze sobą -
integralnością, a byciem w kontakcie z innymi - współpracą.
Korzyści, jakie firmy czerpią z używania empatii są potwierdzone
badaniami i doświadczeniem. Należą do nich: obniżenie kosztów
pracy, wzrost produktywności, wzrost przychodów, zmniejszenie
nieuzasadnionej nieobecności pracowników, zwiększenie
zaangażowania w działania firmy.
Po warsztacie będziesz w stanie:
dać informację zwrotną na temat przyjemnych i nieprzyjemnych
sytuacji sięgając z autentycznością i troską
język, który skutecznie prowadzi członków organizacji do
współpracy, odpowiedzialności oraz zaangażowania
szczerze i z uważnością na drugą osobę wyrazić swój punkt
widzenia
skupiając się na potrzebach i motywacjach prowadzić
konstruktywny dialog skierowany na znalezienie rozwiązań zamiast
na szukania winnych
okazać empatię w trudnych sytuacjach w pracy
Dla kogo
Wszyscy skorzystamy na lepszym porozumiewaniu się.
Niemniej jednak warsztat ten przyniesie w szczególności korzyści
osobom na stanowiskach menedżerskich, kierowniczych, w działach
HR, a także pracującym z zespołami lub w zespołach, trenerom i
coachom.
Prowadzący
JPEG - 24 kb
Godfrey Spencer – coach, doradca i trener od 45 lat w swojej pracy
zajmuje się komunikacją. Jest Anglikiem, od wielu lat
mieszkającym w Belgii. Z wykształcenia lingwista, filozof i
historyk (absolwent uniwersytetu Cambridge). Posiada również
dyplom mistrza NLP oraz jest certyfikowanym trenerem Porozumienia
bez Przemocy (NVC). Zanim w pełni poświęcił się upowszechnianiu
NVC, przez wiele lat pracował na licznych stanowiskach managerskich
w działach komunikacji i szkoleń, takich międzynarodowych firm i
organizacji, jak IBM czy NATO. Więcej informacji o trenerze:
http://girasol.be.
* The Center for Nonviolent Communication
Metodologia
Warsztat oparty jest na procesie świadomej komunikacji
(Porozumienie Bez Przemocy - Nonviolent Communication) opracowany
przez Marshalla B. Rosenberga jak i na elementach modelu the
Sandwich Model of Work and Integrated Clarity™ stworzonego przez
Marie Miyashiro, autorki książki "The empathy factor", modelu
stosowanego i sprawdzonego w wielu światowych firmach
Warsztat będzie prowadzony w grupie maksymalnie 20 osobowej,
aktywnymi metodami szkoleniowymi, umożliwiającymi bezpośredni
kontakt z trenerem i pracę nad własnymi przykładami, co jest
istotnym elementem dla procesu nauki i zmiany. W jego zakresie
uczestnicy otrzymają również narzędzia do pracy nad komunikacją
po jego zakończeniu.
Informacje praktyczne
Liczba miejsc ograniczona: mała grupa - maksymalnie 20 osób
Koszt: prosimy o wpłatę kwoty między 850 zł (w tym23% VAT) a
1200 zł (w tym 23% VAT)
Miejsce: Warszawa (dokładne miejsce zostanie podane później)
Termin: 5-6 października (sobota-niedziela 10-18 z godzinną
przerwą na lunch
Język: warsztat odbędzie się w języku angielskim z tłumaczeniem
na język polski.
Informacje i rezerwacje
Magdalena Sendor
magdalena.sendor@strefaporozumienia.pl
tel: 698 684 151