konto usunięte

Temat: Doświadczenia roku 2007

Doświadczenia roku 2007

Kampania była zorganizowana w bardzo krótkim czasie. Mimo tego udało się ją przeprowadzić w sposób zorganizowany i bez większych problemów.

Wystąpienia w mediach (m.in. "Pytanie na Śniadanie", "Kawa czy herbata", "Teleexpress", "Fakty TVN) pokazały, że w kolejnej Kampanii niezbędne jest zbudowanie jednolitego wizerunku mediacji.
Należy jednak pamiętać o granicach, których mediator nie może przekroczyć, pomimo nacisków ze strony mediów - chodzi o dobra osób, które uczestniczyły w mediacjach.

Doświadczenia 2007 roku pokazały, że Kampania powinna opierać się na nieustannym przepływie informacji. Wszystkie podmioty organizacyjne muszą być ze sobą w stałym kontakcie i informować się nawzajem o każdym działaniu podejmowanym w ramach Kampanii.

Konieczne jest organizowanie spotkań informujących i przygotowujących mediatorów do podejmowania oraz prowadzenia spraw w ramach Kampanii. Dotyczy to również koordynatorów regionalnych.

Niezbędne jest stworzenie pakietu adresów placówek pomocy dla osób, wobec których postępowanie mediacyjne nie może być zastosowane. Ważne jest także, aby w ramach Kampanii powołać do pracy drugie biuro, które będzie posiadało określone zadania.