Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Witam,

W zeszłym roku, bodaj, na początku grudnia czas oczekiwania to ok. 5-15 sekund, dzisiaj raz zadzwoniłem - 15 minut. W dodatku połączenie zostało zerwane. Teraz próbuję drugi raz, już 10 minut i... końca nie widać. Naturalnie, za każdą próbę poł. płacę (co zostanie uwzględnione w postaci reklamacji, po zakończeniu bieżącego okresu rozrachunkowego).

Lekko sarkastycznie zapytam czy nauka dot. obsługi klienta przychodzi z innych, znacznie gorszych, sieci? Zawsze BOK Plusa miałem za usługę najwyższej jakości, stawiając za kluczowy argument dot.współpracy, a teraz...?
Piotr M.

Piotr M. Senior Talent
Management
Consultant

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

hej Karol,
a z ciekawości - jaką masz komórkę? pre - paid, czy post paid?

mi np. doświadczenia się odwracają - kiedyś 3 - 4 min czekania, a teraz zawsze od ręki.
inna rzecz, że CTR'y piszemy a problem z i-plus i tak jest ;-) ale i tak plus bezkonkurencyjny (w mojej opinii) jak chodzi o jakosc obslugi.

pzdr,

piotr
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Piotr M.:
Witaj Piotrze,

Post-paid/biznes.
W sumie, nigdy nie narzekałem. Jak coś, wolę dzwonić wieczorami, bo wtedy nie czekam wcale (np. wczoraj ok.22 było na tyle spokojnie że w ciągu 15 sek. się dodzwoniłem).

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

konsultanci pewnie byli w niebo wzięci :) klient, który specjalnie czeka ze swoim problemem do 22:00 :) miodzio :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Klaudia Niespodziańska:
konsultanci pewnie byli w niebo wzięci :) klient, który specjalnie czeka ze swoim problemem do 22:00 :) miodzio :)

Bo szkoda mi jest wyrwać pół godziny, z czego 25 minut czekania na połączenie i do 5 minut załatwienie sprawy. ;)

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Karol Z.:
Klaudia Niespodziańska:
konsultanci pewnie byli w niebo wzięci :) klient, który specjalnie czeka ze swoim problemem do 22:00 :) miodzio :)

Bo szkoda mi jest wyrwać pół godziny, z czego 25 minut czekania na połączenie i do 5 minut załatwienie sprawy. ;)

rozumiem, mam doświadczenie (tak się składa) po jednej i drugiej stronie słuchawki :)

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Karol Z.:
Witam,

W zeszłym roku, bodaj, na początku grudnia czas oczekiwania to ok. 5-15 sekund, dzisiaj raz zadzwoniłem - 15 minut. W dodatku połączenie zostało zerwane. Teraz próbuję drugi raz, już 10 minut i... końca nie widać. Naturalnie, za każdą próbę poł. płacę

Tylko frajerzy płacą za połączenie z BOKiem Plusa ;-)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Piotr J О.:

Tylko frajerzy płacą za połączenie z BOKiem Plusa ;-)

A niefrajerzy nie płacą? I jak to robią? :D
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Karol Z.:
A niefrajerzy nie płacą?

Nie
I jak to robią? :D

Dzwonią ze stacjonarnego na stacjonarny :P
Danuta N.

Danuta N. Wielopoziomowe
doradztwo
marketingowe.

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Witam,

od półtorej tygodnia próbuję dodzwonić się do BOKu by otrzymać ofertę na przedłużenie umowy. Jeden numer już przeniosłam do Ery i jeśli nie uda mi się dodzwonić do BOKu Plusa, to pewnie i drugi numer przeniosę. Czy Ktoś z Państwa ma pomysł jak oprócz czekania, pozostawiania "opcji" - oddzwonienia mogę się połączyć z BOKiem, Biurem Rezygnacji, czy Kimkolwiek, kto przedstawi mi ofertę?

ps. po salonach nie chce mi się chodzić, po tym jak usłyszałam, że nie otrzymam żadnych dodatkowych minut za przedłużenie - że oferta jest taka sama, jak gdyby przyszedł nowy klient (bo wiem, że to nieprawda).
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Danusia M.:
Witam,

od półtorej tygodnia próbuję dodzwonić się do BOKu by otrzymać ofertę na przedłużenie umowy. Jeden numer już przeniosłam do Ery i jeśli nie uda mi się dodzwonić do BOKu Plusa, to pewnie i drugi numer przeniosę. Czy Ktoś z Państwa ma pomysł jak oprócz czekania, pozostawiania "opcji" - oddzwonienia mogę się połączyć z BOKiem, Biurem Rezygnacji, czy Kimkolwiek, kto przedstawi mi ofertę?

ps. po salonach nie chce mi się chodzić, po tym jak usłyszałam, że nie otrzymam żadnych dodatkowych minut za przedłużenie - że oferta jest taka sama, jak gdyby przyszedł nowy klient (bo wiem, że to nieprawda).
A mi w salonie dali rabat (jak się później dowiedziałem, pan ustawił mi status "klient grozi rezygnacją" ;) ). Rabat ok. 120PLN na cenie telefonu.
Danuta N.

Danuta N. Wielopoziomowe
doradztwo
marketingowe.

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Dziękuję Ci bardzo :) nie wiedziałam o takiej opcji.
W poniedziałek po pracy podjadę do któregoś z salonów i "ponegocjuję"
Mariusz Pomorski

Mariusz Pomorski właściciel,
\"Tele-Kom\"
Doradztwo
Telekomunikacyjne i
Sp...

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Witam
Jeżeli nie chcesz chodzić po salonach zawsze możesz się zgłosić do pierwszego lepszego Handlowca z twojego regionu lub wyszukać jakiegoś w GL, chętnie służę pomocą, i optymalizacją kosztów za telefony w firmie.
Co do negocjacji cen to ten przywilej zarezerwowany jest tylko dla Salonów Firmowych w POS-ach jadą na standardzie :(
Danuta N.

Danuta N. Wielopoziomowe
doradztwo
marketingowe.

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Dzięki za uwagi.

Byłam w salonie, ale Konsultant stwierdził, że nie może zaznaczyć takiej opcji.
Dzwoniłam do BOKu i poprosiłam o zgłoszenie mojego numeru, że rezygnuję. Miał oddzwonić Konsultant, zadzwonił w momencie gdy byłam w pracy i nie mogłam rozmawiać, zapytałam czy jest szansa na telefon na następny dzień po 17. Odpowiedział, że oczywiście zadzwoni. Niestety już nie zadzwonił..
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Danusia M.:
Dzięki za uwagi.

Byłam w salonie, ale Konsultant stwierdził, że nie może zaznaczyć takiej opcji.
Dzwoniłam do BOKu i poprosiłam o zgłoszenie mojego numeru, że rezygnuję. Miał oddzwonić Konsultant, zadzwonił w momencie gdy byłam w pracy i nie mogłam rozmawiać, zapytałam czy jest szansa na telefon na następny dzień po 17. Odpowiedział, że oczywiście zadzwoni. Niestety już nie zadzwonił..

Pytanie: byłaś w punkcie sprzedaży, gdzieś w jakiejś galerii handlowej, czy w salonie firmowym? Bo to jest różnica. Ja właśnie wczoraj podpisałem umowę z większym rabatem, bo powiedziałem że rezygnuję. Abonament iPlus.

A co do połączenia z BOK to poziom desperacji osiągnął szczytu. Od miesiąca próbuję uprosić KOGOKOLWIEK w Plusie by zechciał mi pomóc, przez BOK telefoniczny. Każdy, kto dostał mój numer telefonu/klienta przekierowywał mnie do mojego "opiekuna", który albo był zajęty, albo nie mógł oddzwonić, albo... Zlewka na maksa. Poszedłem więc do salonu, podpisałem umowę, uprosiwszy uprzednio rabat i cześć! Naprawdę, nie wiem co się ostatnio w Plusie porobiło.

Tak jak zwykle miałem dobre zdanie tak tym razem pod rozwagę tym którzy podejmują decyzje n.t. działu utrzymania klienta...Karol Z. edytował(a) ten post dnia 26.02.11 o godzinie 23:37
Danuta N.

Danuta N. Wielopoziomowe
doradztwo
marketingowe.

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Sprawdziłam na stronie Plusa i był to Salon.. nie punkt w galerii :)
Może po prostu mnie nie chcą, mimo, że r-ki płacę wysokie..

Zadzwoniłam do BOKu i poprosiłam wręcz o zmianę "Opiekuna". Usłyszałam że powiadomią Przełożonego mojego Opiekuna i że teraz już sprawa potoczy się szybko, miał oddzwonić Kierownik z biura rezygnacji i nic... cisza...
Doskonale Cię rozumiem, jak to jest, gdy dzwonisz do BOKu i niby chcą Ci pomóc, zaznaczają, że potrzebny kontakt, nawet próbują przełączyć do działu rezygnacji i na tym koniec - totalna porażka.

Mam takie wrażenie, że podejście Plusa do Klientów* trochę się zmieniło i tak jak zabawne, aczkolwiek głupkowate, są reklamy, tak samo niepoważne staje się traktowanie Klientów i troska o ich utrzymanie.

* z dużej litery piszę dlatego, że mam na myśli nie tylko siebie :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Danusia M.:
Ja się tylko zastanawiam jak przyjdzie tu jedna osoba, niezadowolona z obsługi w Orange... Co to będzie się działo, jak tu takie sceny się rozgrywają...

Swoją drogą, w pewnym momencie rozmowy obsługująca mnie konsultantka powiedziała "Dobrze, to ja spróbuję przełączyć..." i usłyszała po prostu "O... nie! Ja już nie chcę być przełączany, bo tak od dwóch miesięcy to trwa, a ja kasę tracę!" (jakby nie było za poł. z konsultantem to ja płacę). Na co Pani że napisze maila z prośbą o szybki kontakt mojego "opiekuna". A mi się już nie chce czekać na opiekuna ani na nikogo innego, bo ja już to znam... Stwierdziłem że wezmę sprawy we własne ręce, ale to tylko dlatego, że oferta mi pasowała. Karol Z. edytował(a) ten post dnia 27.02.11 o godzinie 18:28

konto usunięte

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Dzień dobry
Jestem użytkownikiem PLUSA od ponad 14 lat. Jednak to - jak bardzo sieć ta zeszła na "psy" jest zatrważające.
Przed laty - bezpłatny numer do BOK i łatwość w połączeniu się z konsultantem, dobre pokrycie w ternie - były czynnikami utwierdzającymi mnie w przekonaniu, że PLUS to dobry wybór.
Dzisiaj - coraz częściej myślę, o zmianie operatora. Arogancja pLUSA (celowo z małej litery) wyrażana chamskim nakazem słuchania muzyczki - w czasie oczekiwanie na połączenie z konsultantem - czasem ponad pół godziny!!!
To skandaliczna arogancja wobec ludzi, płacących abonament. Dodatkowo fakt wprowadzenia opłat za nr do BOK - pogrąża tego pazernego operatora. Kiedyś, kiedy jeszcze udawało mi się dodzwonić do BOK - powiedzieć im w czym tkwi mój problem - nawet jeżeli nie pomogli - czułem się jednak ich klientem. Dziś czuję się z ich kartą SIM jak sanacyjny chłop w sądzie. Nie mam szansy zabrać głosu a jedyne co mogę i powinienem wg tej bolszewickiej sieci - to płacić w terminie rachunki i... "nie pyskować"

Poradźcie - gdzie przenieść numer?

Temat: Co się dzieje z BOK Plusa?

Popieram przedmówców,żeby dodzwonić się do BOK trzeba mieć dużo cierpliwości.Kiedyś w salonie można było wiele spraw załatwić i do BOK-u zadzwonili,a teraz w salonie tylko naganianie nowych klientów i podpisywanie umów. Dla nowych klientów są promocje i ciekawe oferty,a dla tych "zasiedziałych" w plusie wielkie G...Jestem w tej sieci 12lat.Ostatnio syn podarował mi smartfona,gdzie była włączona transmisja danych(teraz o tym wiem)i nabiło mi 480zł.Nie korzystałam z tego,a płacić muszę.Pisałam prośbę o umorzenie choć części tej sumy,mam niewielką emeryturę i nie stać mnie na zapłacenie tak dużego r-ku,ale potraktowano mnie bardzo arogancko

Następna dyskusja:

Moje przygody z BOK plusa




Wyślij zaproszenie do