konto usunięte
Szanowni Państwo,
Zapraszam do uczestnictwa w konferencji: „Praktyczne aspekty
funkcjonowania działu HR w firmie” organizowanej przez Centrum
Szkoleniowe Sp. z o. o. firmę należącą do grupy Fundacji Rozwoju
Rachunkowości w Polsce. Konferencja odbędzie się w dniach 7¬-8
grudnia 2011 roku w Krakowie w hotelu Queen Boutiqe Hotel**** ul.
Józefa Dietla 60. Współorganizatorem konferencji jest firma
Wolters Kluwer Polska.
Celem konferencji jest :
Przedstawienie aspektów biznesowych procesów HR
Zaprezentowanie metod skutecznego zarządzania personelem
Omówienie modeli kompetencji i efektywnego wdrażania strategii
Przedstawienie tematyki aspektów prawnych działań w dziale HR
Najważniejsze zagadnienia:
skuteczne zarządzanie personelem,
najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy strategii ZZL,
strukturalny model kompetencji – model S,
motywacyjny system wynagrodzeń – praktyka działania
ekonomii, procesów i psychologii,
inwestycje w szkolenia – możliwości mierzenia efektywności
szkoleń w świetle nowych przepisów,
wynagrodzenia jako motywator i demotywator,
HR na żyle złota,
błędy w systemach ocen i sposoby ich unikania,
wolontariat pracowniczy,
zarządzanie czasem pracy – model budowy.
W trakcie konferencji będziecie mieli Państwo możliwość:
• Zdobycia wiedzy z zakresu biznesowych aspektów procesów HR
• Zapoznania się z aspektami prawnymi funkcjonowania działu HR
• Wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami
• Kierowania pytań do ekspertów z branży HR
Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w konferencji wierząc, iż
informacje przekazane przez ekspertów i możliwość wymiany
doświadczeń przyczyni się do pogłębienia wiedzy i pozyskania
nowych umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Konferencja będzie również okazją do zdobycia nowych kontaktów
biznesowych.
Szczegółowy program wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdą
Państwo w załączniku.
pobrać broszurę kliknij:
Broszura
pobrać formularz kliknij:
Formularz
Jacek Opara
Specjalista ds. Sprzedaży
Zapraszam do uczestnictwa w konferencji: „Praktyczne aspekty
funkcjonowania działu HR w firmie” organizowanej przez Centrum
Szkoleniowe Sp. z o. o. firmę należącą do grupy Fundacji Rozwoju
Rachunkowości w Polsce. Konferencja odbędzie się w dniach 7¬-8
grudnia 2011 roku w Krakowie w hotelu Queen Boutiqe Hotel**** ul.
Józefa Dietla 60. Współorganizatorem konferencji jest firma
Wolters Kluwer Polska.
Celem konferencji jest :
Przedstawienie aspektów biznesowych procesów HR
Zaprezentowanie metod skutecznego zarządzania personelem
Omówienie modeli kompetencji i efektywnego wdrażania strategii
Przedstawienie tematyki aspektów prawnych działań w dziale HR
Najważniejsze zagadnienia:
skuteczne zarządzanie personelem,
najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy strategii ZZL,
strukturalny model kompetencji – model S,
motywacyjny system wynagrodzeń – praktyka działania
ekonomii, procesów i psychologii,
inwestycje w szkolenia – możliwości mierzenia efektywności
szkoleń w świetle nowych przepisów,
wynagrodzenia jako motywator i demotywator,
HR na żyle złota,
błędy w systemach ocen i sposoby ich unikania,
wolontariat pracowniczy,
zarządzanie czasem pracy – model budowy.
W trakcie konferencji będziecie mieli Państwo możliwość:
• Zdobycia wiedzy z zakresu biznesowych aspektów procesów HR
• Zapoznania się z aspektami prawnymi funkcjonowania działu HR
• Wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami
• Kierowania pytań do ekspertów z branży HR
Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w konferencji wierząc, iż
informacje przekazane przez ekspertów i możliwość wymiany
doświadczeń przyczyni się do pogłębienia wiedzy i pozyskania
nowych umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Konferencja będzie również okazją do zdobycia nowych kontaktów
biznesowych.
Szczegółowy program wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdą
Państwo w załączniku.
pobrać broszurę kliknij:
Broszura
pobrać formularz kliknij:
Formularz
Jacek Opara
Specjalista ds. Sprzedaży