konto usunięte

Szanowni Państwo,

Zapraszam do uczestnictwa w konferencji: „Praktyczne aspekty
funkcjonowania działu HR w firmie” organizowanej przez Centrum
Szkoleniowe Sp. z o. o. firmę należącą do grupy Fundacji Rozwoju
Rachunkowości w Polsce. Konferencja odbędzie się w dniach 7¬-8
grudnia 2011 roku w Krakowie w hotelu Queen Boutiqe Hotel**** ul.
Józefa Dietla 60. Współorganizatorem konferencji jest firma
Wolters Kluwer Polska.

Celem konferencji jest :
 Przedstawienie aspektów biznesowych procesów HR
 Zaprezentowanie metod skutecznego zarządzania personelem
 Omówienie modeli kompetencji i efektywnego wdrażania strategii

 Przedstawienie tematyki aspektów prawnych działań w dziale HR
Najważniejsze zagadnienia:

 skuteczne zarządzanie personelem,
 najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy strategii ZZL,
 strukturalny model kompetencji – model S,
 motywacyjny system wynagrodzeń – praktyka działania
 ekonomii, procesów i psychologii,
 inwestycje w szkolenia – możliwości mierzenia efektywności
 szkoleń w świetle nowych przepisów,
 wynagrodzenia jako motywator i demotywator,
 HR na żyle złota,
 błędy w systemach ocen i sposoby ich unikania,
 wolontariat pracowniczy,
 zarządzanie czasem pracy – model budowy.

W trakcie konferencji będziecie mieli Państwo możliwość:
• Zdobycia wiedzy z zakresu biznesowych aspektów procesów HR
• Zapoznania się z aspektami prawnymi funkcjonowania działu HR
• Wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami
• Kierowania pytań do ekspertów z branży HR

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w konferencji wierząc, iż
informacje przekazane przez ekspertów i możliwość wymiany
doświadczeń przyczyni się do pogłębienia wiedzy i pozyskania
nowych umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Konferencja będzie również okazją do zdobycia nowych kontaktów
biznesowych.

Szczegółowy program wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdą
Państwo w załączniku.

pobrać broszurę kliknij:
Broszura

pobrać formularz kliknij:
Formularz

Jacek Opara
Specjalista ds. Sprzedaży