Paweł W.

Paweł W. Import z Chin,
Sprzedaż, Doradztwo,
Sourcing

Temat: SAMPLING czyli próbki kosmetyków w sieci

Witajcie,

Być może części z Was znane jest pojęcie KOMUNIKACJI SAMPLINGOWEJ jako metody wspierania sprzedaży produktu - potocznie dostarczanie konsumentom różnego rodzaju próbek produktów. Niebawem otwieramy internetową platformę, której celem będzie właśnie skuteczna KOMUNIKACJA SAMPLINGOWA.

Idea jest prosta. Docieramy z produktem ( a właściwie jego próbką czy minisizem) do właściwej grupy konsumentów, takiej, która chce go wypróbować i bierze pod uwagę jego zakup. Koncentrujemy się wyłącznie na branży kosmetycznej. Będzie to pierwszy polski serwis dający możliwość zamówienia i przetestowania setek różnych produktów / marek spośród kilkunastu dostępnych kategorii.

Oto kilka zasad na jakich chcemy oprzeć korzystanie z naszego serwisu:

1. Zalogowany użytkownik może zamówić 5 dowolnych próbek produktów raz na dwa tygodnie
2. Każdy produkt musi pochodzić z innej kategorii
3. Produkty wysyłane są pocztą pod wskazany adres
4. Po przetestowaniu kosmetyków użytkownik wyraża swoją opinię w formie badania ankietowego
5. Warunek 4 jest konieczny aby użytkownik mógł zrealizować kolejne zamówienie
6. Użytkownik nie płaci za produkty a jedynie za ich wysyłkę

Podobne idee są już realizowane w Japonii, Hiszpanii czy Stanach gdzie cieszą się ogromną popularnością.

Pomijam część korzyści dla firm sprzedających produkty bo zależy mi teraz wyłącznie na waszej opinii, jako potencjalnych użytkowników serwisu.

Wasza ocena i krytyka naszego pomysłu pomoże nam go dopracować i uniknąć podstawowych błędów. Dlatego proszę, zadawajcie pytania i podsuwajcie własne sugestie.