Piotr
Obolenski
CRM Manager ,
LUFFLUFF.COM
Temat: Czy polaczenie underwear + perfume ma sens?
Witam,Jestesmy pierwszym w Polsce sklepem internetowym, ktore sprzedaje bielizne dla mezczyzn znanych swiatowych producentow. Choc to nie do konca prawda , bo ostatnio wprowadzilismy pierwsza marka kobieca DT Women Collection ( na skutek licznych zapytan i sugestie kiedy w koncu ta marka bedzie w Polsce). Oferta mamy unikalna jesli chodzi o nasz rynek , bo z tego co wiemy marki te nie sa nigdzie do dostanie w Polsce. Zalezy nam na wizerunku premium. Link do naszej strony jest taki http://luffluff.com/
I teraz kluczowa sprawa. Od pewnego czasu zastanawiamy sie czy aby nie poszerzyc pozycjonowania i odejsc od formuly underwear studio poprzez rozwiniecie czesci z zapachami. Troche to ryzykowne posuniecie , bo moze okazac sie , ze zupelnie sie rozmyjemy w swojej strategii. Poza tym jesli stworzylibysmy sekcje Perfume to zalezaloby nam , aby i tu wprowadzic marki, ktore sa zupelnie nieznane lub bardzo trudno dostepne w Polsce a jednoczesnie na swiecie maja swoich licznych fanow i uchodza za awangardowe. Czy sa wogole takie marki i jak oceniacie taki pomysl strategii? Ma to sens , czy lepiej okopac sie na swojej pozycji jako eksperta w dziedzinie markowej meskiej bielizny ?
PPiotr Obolenski edytował(a) ten post dnia 05.02.09 o godzinie 22:14