Marcin Szyszka

Marcin Szyszka Dyrektor ds. Jakości

Temat: Audit jakości: zło?

Jak traktowane są w Waszej fiemie wewnętrzne audity jakości? Konieczne zło, czy może podstawa do rozwoju?
Monika Chojnacka

Monika Chojnacka kierownik do spraw
jakości, Sonoco
Poland Packaging
Services

Temat: Audit jakości: zło?

zależy od której strony patrzeć .. kierownictwo czy pracownicy produkcji ...
Marcin Szyszka

Marcin Szyszka Dyrektor ds. Jakości

Temat: Audit jakości: zło?

Generalnie audit powinien przynosić korzyści i kierownictwu i pracownikom na lini. Jednak jedni i drudzy bardzo często postrzegają audyty jakości jako zło konieczne, a ich przeprowadzania sprowadza się do standardowych niemal ksiązkowych odpowiedzi. Ciężko zrozumieć, iż audyt nie jest "kontrolą", no ale przykład idzie z góry jak zawsze :)

konto usunięte

Temat: Audit jakości: zło?

Witam

Audit zawsze będzie kojarzył się z kontrolą , bo ktoś przychodzi , pyta, węszy i zadaje niewygodne pytania, każdy audtit wewnętrzny i zewnątrzny rowija firme i ja udoskonala, wiem po sobie wyłapałam mnóstwo błędów systemowych na auditach ;)

zło konieczne ? trzeba się przygotować , zebrać materaiały a to pochłania trochę czasu, slyszałam że w niektórych firmach auditorom płacą za audt wewnętrzny i tam aż się rwą żeby pójśc na auditMałgorzata Peszyńska edytował(a) ten post dnia 10.12.08 o godzinie 12:22



Wyślij zaproszenie do